השנים האחרונות הביאו יותר ויותר בעלי עסקים ומנהלי מותגים להבין שחייבת להיות נוכחות דיגיטלית ואין אופציה לוותר עליה. ולכן, לא מעט מבעלי העסקים הללו ומנהלי המותגים תוהים איך לבחור חברת פרסום שבאמת תביא לתוצאות. אנחנו שמחים להנגיש לכם מדריך קצר לבחירת חברת הפרסום המושלמת עבורכם.
כשאתם מחפשים חברת פרסום דיגיטלי אתם לבטח מחפשים את המקום שיעניק לכם את המעטפת המושלמת. קידום אתר יחד עם פרסום ממומן, משולב גרפיקה שמשלימה בצורה מדויקת קריאייטיב טקסטואלי מדויק.
על מנת להגיע באמת אל אותה חברת פרסום שתדע איך לבצע גם קידום אתר בגוגל וגם להיות מספיק יצירתית כדי למצב עבורכם נוכחות בכל אלמנט ברשת, ישנם כמה שלבים שעליכם לעבור, והעיקריים ביניהם הם:
רגע לפני שאתם נפגשים עם חברת פרסום ושיווק שמצאה חן בעיניכם חשוב שתבינו מהו הצורך של המותג מבחינת השיווק הדיגיטלי. האם הגברת העוקבים ברשתות החברתיות, האם פרסום בגוגל, בפייסבוק או הגברת התנועה לנכסים הדיגיטליים באופן כללי.
כאשר אתם שוכרים חברת פרסום אתם משלמים לה מחיר קבוע חודשי עבור פעולות שהיא עושה במסגרת השיווק הדיגיטלי. התשלום הולך לרוב על תקציבי מדיה לפלטפורמות השונות ביניהן גוגל, אאוטבריין או טאבולה, פייסבוק, אינסטגרם ועוד. חשוב לפלח כמה עליכם להשקיע בכל פלטפורמה ברמת התקציב על מנת שתוכלו גם להתאים את העלויות אל התפעול השוטף. זהו תכנון לטווח ארוך היות והתקופה הראשונה יכולה לעלות מעט יותר, ורק לאחר מכן תוכלו באמת לראות תוך כדי תנועה היכן אתם יכולים להשקיע תקציב קבוע ובאילו עלויות.
כל תהליך שבו אתם מחפשים אנשי מקצוע בכל תחום מחייב סקר שוק איכותי - אל תתביישו לבצע סקר שוק נרחב. דאגו לקבל מספר המלצות, ביקורות וחוות דעת על מנת שתהיה לכם האינדיקציה המלאה לגבי אותה חברת קידום אתרים או אותה חברת פרסום דיגיטלי שאתם מעוניינים בה.
החשוב ביותר הוא לוודא שאכן יכולות חברת הפרסום רלוונטיות לצרכים שלכם. ואם אתם מצליחים למצוא מקום המעניק לכם את מלוא המעטפת אז ללא ספק אתם במקום הנכון. זה הרגע לשתף את החברה שעמם אתם בקשר בנוגע לפרסום הדיגיטלי על העסק שלכם, על היכולות, על היעדים ועל המטרות. מומלץ שתשאלו את המשרד האם גם נתקבל בסיטואציות שאינן שגרתיות בתחום וגם לבדוק כיצד התמודד עמן.
ראשית, לפני הכל, חשוב שלא תפסלו את הצעות המחיר על סמך המחיר לבדו אלא תתייחסו גם לערך ולתוכן של ההצעה. משמע, המחיר יכול להיות אולי פחות מתאים אבל ההצעה והתוכן שלה בהחלט עולה על הצרכים שהגדרתם. ולכן, אולי יש מקום לשוחח על כך ולהגיע ליישור קו מול החברה שהגישה לכם את הצעת המחיר.
חשוב לזכור שכשאתם מבצעים פרסום דיגיטלי באמצעות חברת פרסום באינטרנט אתם משקיעים במותג שלכם. בין אם הפעולה היא קידום אתר בגוגל ובין אם מדובר על קמפיינים ממומנים. ההשקעה באה לידי ביטוי לא רק ברמה הכלכלית, אלא גם ברמת בחירת האנשים שאיתם תעבדו.
חברת פרסום מקצועית תדע להעניק לכם את הליווי הטוב ביותר מהרגע הראשון בו אתם מבקשים הצעת מחיר, ועד לפגישה בה אתם יושבים ומכינים תכנית עבודה שיווקית מסודרת.
כשיש כימיה טובה, חיבור טוב ותקשורת איכותית ביחסי ספק לקוח אין שום סיבה שהתוצאות לא תהיינה פחות ממושלמות. כי מגיע לכם את הטוב ביותר.
אולי יעניין אותך גם..
רגע! כבר הולכים?
תחשבו על זה: לא תרצו לדעת איך לגרום לעסק שלכם לזנק?
מקבלים עכשיו שיחת ייעוץ ח-י-נ-ם!
אז מה יש לך להפסיד?