Prositive Logo White שיווק ובניית אתרים

יחס המרה - מה זה ואיך לשפר?

יחס המרה / שיעור המרה - מה זה?

שיעור המרה הוא בעצם אחוז המבקרים באתר שלנו, אשר מבצעים פעולה רצויה באתר. באנגלית נקרא CRO (ראשי תיבות של Conversion Rate Optimization - ראה ערך בויקיפדיה) או בתרגום לעברית - “אופטימיזציה של יחס המרות”.

שיעור ההמרה מודד כמה אנשים אשר ביקרו או מבקרים באתר שלנו בעצם קונים משהו או מבצעים פעולה נדרשת כלשהי אשר נגדיר אותה כהמרה. מן הסתם, ככל ששיעור ההמרה גבוה יותר, כך מסע הפרסום השיווקי שלנו יחשב ליותר אפקטיבי ויותר רווחי. אם נעמוד על 1% המרה, ובחודש הבא נעמוד על 2% ,מן הסתם נכפיל את יחס ההמרה ובכך נרוויח כפול. ניתן להגדיר את יחס ההמרה כמשוואה של "מספר ההמרות חלקי מספר הביקורים". במילים פשוטות, יחס המרה זהו מדד לתדירות שבה מישהו שמבקר באתר שלך מבצע רכישה. וכמו שכבר הבנו - ככל שיחס ההמרה גבוה יותר, כך נרוויח יותר!

יחס המרה - מה זה ואיך לשפר?
הגיע הזמן להתקדם!

לשיחת ייעוץ חינם שלחו הודעה בוואטסאפ או השאירו פרטים ונחזור בהקדם. מבטיחים.

    שיפור יחס המרה באתר - איך עושים את זה?

    שיפור שיעור ההמרה הוא אתגר גדול עבור עסקים ומשווקים רבים. ישנן דרכים רבות בהן תוכלו לבצע אופטימיזציה של החנות או אתר מכירות שלכם בכדי להגדיל משמעותית את שיעור ההמרה.

    כמה נקודות לשיפור יחס המרה באתר שלכם:

    - שימוש בגרפיקה ובתמונות המושכות את העין כדי למשוך את תשומת הלב של הלקוח.

    - כתיבת כותרות מפתות הלוכדות את העין של הלקוח הפוטנציאלי.

    - מתן תיאורים ברורים, חדים וקלילים להבנה למוצר או המוצרים שלכם. רצוי גם לכלול פרטים וויזואליים.

    - יצירת תחושת “דחיפות”. הכוונה היא לגרום ללקוח להרגיש שזה הזמן הטוב ביותר ושלא כדאי לדחות או לחכות עם הרכישה, וזאת ניתן לעשות על ידי הפעלת הצעות מוגבלות בזמן, מבצעים עד לX זמן, הטבה חד פעמית וכו’..

    - חשוב מאוד: להקל על הלקוח ככל האפשר בתהליך השלמת הרכישה, על ידי מתן כל המידע הדרוש כגון זמני אספקה, אפשרויות תשלום, משלוחים, מחירים סופיים וכל פרט חשוב שניתן לספק ללקוח שלנו.

    מה זה מסע לקוח?

    מסע לקוח הוא כמו ה”מסלול” שלקוח עובר מרגע בו הוא רואה לראשונה את האתר שלכם או פוגש בו - ועד הנקודה בה הוא סיים את האינטרקציה עם האתר בכל צורה: יצירת קשר, רכישה, פנייה, או עזיבה.

    כשאנחנו רוצים ליצור אתר ממיר ואיכותי אנו בעצם רוצים להמיר את המבקרים והגולשים באתר שלנו ללקוחות, וכמה שיותר יותר טוב. על מנת ליצור אתר עם יחס המרה גבוה, עלינו לקחת בחשבון את המסע של הלקוח. משמעות הדבר היא שעלינו להקל ככל האפשר עבורם לגלוש ולמצוא את המוצרים שהם מחפשים.

    על מנת לעשות זאת, עלינו לוודא שלאתר האינטרנט שלנו יש ניווט ברור וקל אשר יעזור ללקוחות שלנו למצוא את מה שהם מחפשים - וכאמור, בקלות. בנוסף, כדאי שתהיה לנו קריאה ברורה לפעולה בכל עמוד וכדאי לשקול גם שימוש בסרטונים או אנימציות על מנת למשוך את תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאליים.

    קריאה לפעולה

    קריאה לפעולה היא כל דבר אשר יגרום ללקוח הפוטנציאלי שלנו לבצע את ההמרה הרצויה (ליצור קשר, לרכוש, להתקשר, להשאיר פרטים וכו’). זה יכול להיות ביטוי או משפט המעודדים את הקוראים לבצע פעולה ספציפית, תמונה או אפקט שיגרמו ללקוח ללחוץ ולהשאיר פרטים ועוד..

    לרוב, ה”קריאה” הזו תהיה ממוקמת בסוף פרסומת, מאמר או אתר אינטרנט. זה יכול להיות משהו קליל ופשוט כמו "רכוש עכשיו!" או "הירשמו עכשיו - אל תפספסו!" וכו’..

    כדי להפוך את הקריאה לפעולה לאפקטיבית יותר, מקצועית יותר ו”ממירה” יותר, עלינו להשתמש במילים וביטויים חיוביים ורצוי גם מוגבלים בזמן, כמו "נסו את זה עכשיו" או "התחילו עוד היום". יש לוודא גם שהקריאה לפעולה שלנו בולטת משאר הטקסט בדף על ידי שימוש באותיות מודגשות/טקסט מוגדל/קו תחתון/רקע וכו’..

    דרכי יצירת קשר

    הגיע הזמן למנף את העסק שלך!

    אנו מזמינים אותך ליצור קשר ולקבל ייעוץ חינם בכל דרך 
    תמיד אפשר גם להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

      רוצים להתקדם?
      בעידן בו מוציאים מאות אלפי שקלים על פרסומת בטלויזיה או בשלטי חוצות, בלי לדעת באיזה קהל יעד היא תפגע - לא כדאי להפסיד את הפרסומת הטובה והמדויקת ביותר - החיפוש בגוגל!
      אנו ב- Prositive מזמינים אתכם להצטרף להצלחה יחד איתנו.
      בואו לשמוע עוד >
      בא לכם להצטרף לניוזלטר מפוצץ בערך? זה אשכרה בחינם!

        077-4447070
        |
        info@prositive.co.il
        © כל הזכויות שמורות - פרוזיטיב | Prositive
        Prositive Logo White שיווק ובניית אתרים
        smile
        צריכים עזרה?
        linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram דילוג לתוכן