Prositive Logo White שיווק ובניית אתרים

בניית עמוד נחיתה

בניית דף נחיתה מקצועי לכל מטרה

למה דווקא איתנו?
ניסיון רב שנים בניהול, הקמה ו/או בניית אתרים ועמודי נחיתה.
שקיפות מלאה מול נציג אישי.
דפי נחיתה מקצועיים, מהירים ורספונסיביים (מותאמים מובייל).
תפעול, תחזוקה וניהול בצמוד לעסק.
זמינות ויחס אישי לכל עסק ו/או לקוח.
רלוונטיות - תמיד מחדשים ונשארים מעודכנים.

הגיע הזמן להנחית קצת לקוחות!

בינינו? הזמן הטוב ביותר להשקיע בעסק שלך הוא כמה שיותר מהר. לא משנה מה המטרה שלך - אנחנו כאן בשביל להגשים לך אותה.
אנו מזמינים אותך לקבל שיחת ייעוץ חינם! עבור אתר לעסק שלך.
אפשר לשלוח לנו הודעה בוואטסאפ או להשאיר פרטים בטופס:

    דף נחיתה הוא כלי שיווקי מופלא אשר יכול להגדיל משמעותית את כמות הלקוחות שלכם. מדובר בדף אינטרנט יחיד שמספר מי אתם, מה יש לכם להציע ומניע את הגולש לפנות אליכם. כדי להשיג את המטרה הזו, בניית עמוד נחיתה צריכה להיעשות על ידי בעל מקצוע אשר יצור עבורכם עמוד שמושך את העין, שולח את המסר הנכון ומדבר אל קהל היעד שאתם רוצים.
    ראו גם: איך להשיג המרות דרך דף נחיתה?

    קצת על בניית דף נחיתה

    דף נחיתה הוא לרוב עמוד אינטרנט יחיד המספק ללקוח הפוטנציאלי את כל המידע אודות העסק. כמו כן, הוא כולל רובריקה להשארת פרטים או יצירת קשר. רבים קוראים לעמוד נחיתה גם דף הבית, אולם נדגיש כי אז מדובר בעמוד אחד מני רבים בתוך אתר אינטרנט שלם.

    בשני המקרים, דף הנחיתה חייב להיות ממוקד מטרה, לתת לגולש את התחושה כי הוא מצא בדיוק את מה שחיפש ולגרום לו לבחור בעסק שלכם. כמו כן, בימינו, כאשר כולנו מחוברים לנייד סביב השעון, חשוב מאוד כי עמוד הנחיתה יהיה רספונסיבי וייראה מצוין גם במסך הטלפון הנייד ולא רק בעת גלישה במחשב.

    דפי נחיתה מעוצבים
    הגיע הזמן להתקדם!

    לשיחת ייעוץ חינם שלחו הודעה בוואטסאפ או השאירו פרטים ונחזור בהקדם. מבטיחים.

      דפי נחיתה מעוצבים

      דף נחיתה הוא הרושם הראשוני שמקבלים מהאתר שלכם, דמיינו שני אנשים שנפגשים לראשונה. לכן, דפי נחיתה לעסקים חייבים להיות מרשימים ולהראות מי אתם במבט אחד. כמו כן, עמוד נחיתה צריך להיות מסקרן מספיק כדי שהגולש ירצה להמשיך לקרוא אודותיכם ובסוף, להשאיר את פרטיו באתר או לפנות אליכם ישירות.

      כדי שזה יקרה, דף הנחיתה צריך להיות מעוצב וממותג בקפידה, במבנה שלו, בצבעים שלו, בסגנון ובמסר שהוא מעביר, כך שהוא ימשוך את קהל היעד המדויק. לשם כך עליו להתאים לסוג השירות או המוצר ולשרת אותו בצורה הטובה ביותר. כדאי מאוד שבעיצוב יהיה משהו ייחודי, שתופס את העין, כך שהוא יותיר תחושה של עוד.

      דפי נחיתה לדוגמה

      ייתכן מאוד כי פניתם למספר בוני אתרים וכולם הותירו עליכם רושם חיובי. קיבלתם את כל המידע הדרוש לכם, הצעת המחיר נראית לכם סבירה והוגנת אך אתם מתקשים להחליט במי לבחור. אחת הדרכים היעילות לפתור את ההתלבטות הזו היא פשוט לבחון את העסק שעליו ביררתם, את האיכות ואת העבודה. אם אהבתם את מה שראיתם, את איכות העבודה והסגנון, זו אינדיקציה טובה מאוד לכך שתהיו מרוצים מדף הנחיתה שייבנה עבורכם.

      לעניין זה, כדאי להתמקד בעמודי נחיתה שמתאימים לאפיון האתר כולו וכאלו שמגיעים מעולם התוכן שלכם, כדי שתוכלו להתחבר לדוגמה רלוונטית. בד בבד, אם ברצונכם לקבל מנעד רחב יותר של יצירתיות, תוכלו לבקש לראות דפי נחיתה גם מתחומים מקצועיים אחרים ולקחת מהם השראה לעמוד שלכם.

      דרכי יצירת קשר

      הגיע הזמן למנף את העסק שלך!

      אנו מזמינים אותך ליצור קשר ולקבל ייעוץ חינם בכל דרך 
      תמיד אפשר גם להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

        רוצים להתקדם?
        בעידן בו מוציאים מאות אלפי שקלים על פרסומת בטלויזיה או בשלטי חוצות, בלי לדעת באיזה קהל יעד היא תפגע - לא כדאי להפסיד את הפרסומת הטובה והמדויקת ביותר - החיפוש בגוגל!
        אנו ב- Prositive מזמינים אתכם להצטרף להצלחה יחד איתנו.
        בואו לשמוע עוד >
        בא לכם להצטרף לניוזלטר מפוצץ בערך? זה אשכרה בחינם!

          077-4447070
          |
          info@prositive.co.il
          © כל הזכויות שמורות - פרוזיטיב | Prositive
          Prositive Logo White שיווק ובניית אתרים
          smile
          צריכים עזרה?
          linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram דילוג לתוכן