Prositive Logo White שיווק ובניית אתרים

בניית אתר חנות

בניית אתר מכירה באינטרנט

עסקים גדולים וקטנים שמוכרים מוצרים בוחרים בבניית אתר חנות לעסק שלהם בנוסף לחנות הפיזית ולעיתים אף במקומה.

גם אם ממש תתאמצו תתקשו למצוא חסרונות בבניית אתר מכירות. גם אם נתעלם מהעובדה שאנו חיים בעידן שאתר חנות הוא סמל לעסק מתקדם ועכשווי וקשה מאד לתפעל היום עסק ללא נוכחות ברשת האינטרנט, עדיין קיימים יתרונות אובייקטיביים שמהם אי-אפשר להתעלם, שלא רק מצדיקים הקמת אתר חנות, אלא נחשבים להחלטה עסקית כלכלית נבונה ומושכלת.

בניית אתר מכירות
הגיע הזמן להתקדם!

לשיחת ייעוץ חינם שלחו הודעה בוואטסאפ או השאירו פרטים ונחזור בהקדם. מבטיחים.

    יתרונות בניית אתר

    בניית אתר חנות – 5 סיבות למה כן!

    1. חסכון בעלויות - עלות חנות פיזית יקרה מאד וכוללת תשלומי שכירות, חשמל, מים, ביטוחים, רישוי וכוח-אדם, בעוד שעלות אתר מכירות און-ליין ברשת, זניחה ומסתכמת בעלויות דומיין, אחסון ואחזקה. אמנם חלק מהעסקים מחזיקים סחורה במחסן ועדיין הוא יהיה זול יותר מחנות שבה מבקרים לקוחות. שיטה חסכונית נוספת היא עסקים שלא מחזיקים במלאי, אלא מזמינים סחורה לפי ביקוש, כך שאינם צריכים מקום אחסון וגם לא נשארים עם מלאי עודפים במקרה שאין מספיק ביקוש.
    2. בכל מקום - בעוד שחנות פיזית זמינה רק ללקוחות הנמצאים ברדיוס שלה, חנות און-ליין זמינה לכל לקוח מכל מקום בארץ או בעולם. היתרון הזה משמעותי במיוחד לחנויות נישה או חנויות הממוקמות בפריפריה שאילולא האפשרות להקים אתר מכירות אינטרנטי, סביר להניח שהיו נעלמות מהנוף. כמובן שיתרון זה תקף לכולם!
    3. יותר חשיפה - בהיותה זמינה בכל מקום בעולם ולכל הקהלים, החנות האינטרנטית זוכה לחשיפה משמעותית הרבה יותר מאשר חנות פיזית.
    4. חסכון בזמן - שעה בחנות פיזית יכולה לעבור רק עם לקוחות בודדים שצריך לתת להם מענה, להראות מוצרים ולענות על שאלות, בעוד שבחנות אינטרנטית ניתן להנות מפוטנציאל רווח בגין רכישה שמבצעים מספר לקוחות שונים בנקודת זמן אחת, במקומות שונים בארץ או בעולם, בפחות משעה (וכמובן לענות על כל השאלות באתר מבעוד מועד). חנות אינטרנטית מספקת לגולש/לקוח את מראה המוצר, המידות, המחיר, המפרט הטכני ובחלק מהמקומות גם המלצות. הדבר חוסך זמן גם לגולש וגם לעסק וכידוע, זמן שווה כסף.
    5. היצע גדול יותר - בחנות אינטרנטית ניתן לפרסם הרבה יותר מוצרים מאלו שניתן להניח על מדף בחנות.

    אתר מכירות אונליין

    כשהלקוחות לא מגיעים

    אין בעל עסק שלא חווה את הסיטואציה דומה: יש לכם חנות בעיר, השעה תשע בבוקר ופתחתם את החנות, הכנתם קפה והתמקמתם לשיחת בוקר עם הבעלים של החנות הסמוכה. תוך כדי שיחה עם השכן אתם מבחינים בשתי לקוחות שצועדים לכיוון ותוהים אם הם הסיפתח שלכם או של השכן. אתם עומדים סקרנים בזמן שהם בוחנים את חלון הראווה בתקווה שיבחרו להיכנס, ונושכים את השפה כשהם בוחרות להמשיך הלאה ולא להקדיש רגע נוסף למוצרים שיש לכם להציע בתוך החנות. זו רק אחת הסיבות שבגללן אנשים בוחרים לזנוח את החנות הפיזית שלהם או לעבור למכירות באינטרנט בנוסף אליה.

    אנו ב-Prositive נשמח לעשות אתכם ועבורכם את המעבר מהחנות ברחוב לאתר מכירות ולהראות לכם שהסיפתח שלכם זו ברירת המחדל שלנו.

    דרכי יצירת קשר

    הגיע הזמן למנף את העסק שלך!

    אנו מזמינים אותך ליצור קשר ולקבל ייעוץ חינם בכל דרך 
    תמיד אפשר גם להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

      רוצים להתקדם?
      בעידן בו מוציאים מאות אלפי שקלים על פרסומת בטלויזיה או בשלטי חוצות, בלי לדעת באיזה קהל יעד היא תפגע - לא כדאי להפסיד את הפרסומת הטובה והמדויקת ביותר - החיפוש בגוגל!
      אנו ב- Prositive מזמינים אתכם להצטרף להצלחה יחד איתנו.
      בואו לשמוע עוד >
      בא לכם להצטרף לניוזלטר מפוצץ בערך? זה אשכרה בחינם!

        077-4447070
        |
        info@prositive.co.il
        © כל הזכויות שמורות - פרוזיטיב | Prositive
        Prositive Logo White שיווק ובניית אתרים
        smile
        צריכים עזרה?
        linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram דילוג לתוכן