Prositive Logo White שיווק ובניית אתרים

בניית אתר וורדפרס

בניית אתר וורדפרס: כל מה שחשוב שתדעו

מזל טוב! אם אתם כאן זה אומר שאתם הולכים להגשים חלום. יש כל מיני חלומות, ובתקופה הנוכחית בה העידן הדיגיטלי והשיווק עברו מהפכה חדשנית ומופלאה כולם חולמים על אתר מושלם שמציג ומייצג את כל מה שהם מאמינים בו. בימינו לרוב העסקים והחברות שמחפשות מערכת עבור בניית אתרים וורדפרס היא התשובה, ואינה מערכת קשה מאוד ללמידה, אך מומלץ להשאיר את התהליך למקצוענים אשר יודעים שפות כמו PHP, Html, Java וCSS ולקבל תוצר ברמה הגבוהה ביותר.

זה לא משנה אם אתם דמות ציבורית, עסק פרטי, ארגון, מוסד, אנשים פרטיים או חנות וירטואלית. אתר וורדפרס איכותי יביא אתכם לתוצאות שאתם מעוניינים בהן. וורדפרס נחשבת למערכת האיכותית ביותר עבור אתרים, וגם המבוקשת ביותר. ולא בכדי, היא מאפשרת אופציות שיווק נוחות, בסיס איכותי עבור קידום אורגני. היא ידידותית למשתמש, ויש לה מערכת תוכן שפשוט כיף לתפעל.

פיתוח אתרים בוורדפרס

כל חברה איכותית תעניק לכם את מגוון היתרונות שיש בבחירת אתר וורדפרס. ולצד אולי אתגרים קטנים שצריך להתאים אליכם אישית, הכל פתיר עם אנשי המקצוע הנכונים. אם אתם מעוניינים בלידים איכותיים באמת, לקבל חשיפה גבוהה בגוגל עם אתר שנותן לכם גב אמיתי ובטוח, אתם בידיים טובות.

רגע! מה זה וורדפרס?

לטובת מי שלא יודע - וורדפרס הינה הפלטפורמה המובילה בעולם לבניית אתרים ולניהול תוכן. פלטפורמה זו בנויה בשפת PHP עם מסד נתונים (MYSQL) והיא משתדרגת ומשתפרת מיום ליום - לא סתם היא המערכת השימושית ביותר בעולם..
*מידע נוסף באתר וורדפרס ישראל

לאחר שהבנו (בקצרה) מה זה וורדפרס, נעבור לבניית האתר על המערכת הזו. כמובן שנצטרך לרכוש דומיין ושטח אחסון, לחבר ביניהם ולהתקין על השרת שלנו את המערכת יחד עם מסד הנתונים. לאחר מכן המערכת תהיה לפנינו ונוכל להתחיל להוסיף תכנים, תמונות, לשנות הגדרות, קישורים, להתקין תוספים ועוד..

הגיע הזמן להתקדם!

לשיחת ייעוץ חינם שלחו הודעה בוואטסאפ או השאירו פרטים ונחזור בהקדם. מבטיחים.

    שירותי בניית אתרים

    אתרי וורדפרס הפכו מאד פופולריים ומבוקשים בעשור האחרון. בין אם אתם בונים אתר עבור עסק, חנות ווירטואלית או אתר אינפורמטיבי אישי. כאשר אתם בוחרים באנשי המקצוע הטובים ביותר, המתמחים בבניית אתרי וורדפרס, אתם למעשה בוחרים במסלול הנכון ביותר לקבלת לידים איכותיים, חשיפה גבוהה ומיתוג ברשת.

    על מנת לבנות אתר וורדפרס איכותי, ובמידה ואינכם עוסקים בתחום, עליכם לדאוג לכך שיהיו לכם אנשי המקצוע הטובים ביותר. התהליך מתחיל בבחירת אחסון אתר, בהתקנתו, הגדרת מערכת וורדפרס, בחירת תבנית האתר, רכישה, ואף הפניות של הדומיין. עוד בתהליך בניית אתר וורדפרס יש לגעת באבטחת האתר, תעודת SSL, הכנסת תוספים מתאימים ואף עיצוב ובניה של תשתית הקידום האורגני.

    כשאנחנו מדברים על פיתוח אתרים בוורדפרס חשוב להבין שמדובר במשימה מורכבת מדי ברגע שיש לכם את אנשי המקצוע המתאימים, פיתוח אתרי וורדפרס הוא מקצוע שצריך בשבילו סבלנות, משימתיות, ומקצועיות ברמה גבוהה. עם האתר הנכון, תוכלו בקלות להגיע אל המקומות הגבוהים בגוגל, באמצעות חוויית גלישה טובה ובקאופיס מותאם עבור קידום אורגני.

    בניית אתר wordpress היא הדרך הטובה ביותר להכין את האתר שלכם עבור קידום אורגני. כל מי שמעוניין באמת להרוויח כסף מהאתר שלו יודע שקידום אורגני איכותי באתר, ובאמצעות אלמנטים נוספים הופכים את האתר שלכם למנוע הלידים האיכותי ביותר. בין אם זוהי חנות ווקומרס ובין אם זהו אתר אינפורמטיבי בלבד.

    3 יתרונות מרכזיים עבור הקמת אתרי וורדפרס

    • אין צורך בידיעת קוד

    כיום אפשר לבנות אתרי וורדפרס נפלאים גם אם אנשי המקצוע ששכרתם אינם מתמחים בקודים. אם כן, אפשר גם לשנות את הקודים באתרים הקיימים, ולשפר אותם.

    • מערכת שאוהבת SEO

    אפילו וורדפרס יודעת עד כמה קידום SEO (קידום אורגני) חשוב לארגון שלכם. ולכן, המערכת מאד ידידותית ומאפשרת אופציות עבור קידום אורגני איכותי. תוספים, הטמעת תוכן בפלטפורמה באופן נוח ובכלל שימוש פונקציונלי. בניית אתר wordpress תורמת לקידום האורגני שלכם עוד מהבסיס.

    • עיצוב

    כשמדובר על עיצוב איכותי, ללא ספק הקמת אתרי וורדפרס הוא הצעד הטוב ביותר. לאתרי וורדפרס יש יכולת גמישות עיצובית לחוויית משתמש איכותית. השילוב של הקוד עם התוספים מאפשר לעצב אתרים באופן שבו כל אחד ואחת יכולים לבצע עיצוב לשביעות רצון הלקוחות, או עבור עצמו. כך ישנם אתרים מאד איכותיים להם יש פונקציונליות גבוהה ומגוונת.

    איך יודעים באיזה אתר וורדפרס כדאי לבחור?

    ישנם שני מסוגים של אתרי וורדפרס שאפשר לבחור מביניהם. ועל מנת לבחור את האתר המתאים לכם, חשוב להתייעץ עם אנשי המקצוע המומחים בתחום, על מנת לבחור את האתר המתאים מבין שני הסוגים:

    • וורדפרס בגרסה פתוחה

    אתר וורדפרס בגרסה פתוחה הוא אתר בו אתם מתקינים את מערכת וורדפרס על האתר וקונים אחסון, ודומיין באופן נפרד. לגרסה הפתוחה מגוון של יתרונות, אך הגדול מכולם הוא שהאתר לחלוטין שלכם, עם אחסון ושרת שאתם בוחרים.

    • וורדפרס בגרסה סגורה

    גרסה זו מאפשרת שימוש במערכת ניהול התוכן של וורדפרס. יחד עם זאת, חשוב לדעת שגם הדומיין והגם האחסון הם של וורדפרס. הגרסה היא לא באמת שלכם. אתם למעשה משתמשים בשרתים של וורדפרס, הדומיין הוא של וורדפרס ולכן לא כולם בוחרים באופציה הזאת. אך ישנם כאלו שהגרסא הזו בהחלט מתאימה להם.

    כך או כך, פיתוח אתרים בוורדפרס חייב להיות מותאם אישית לארגון, מוסד, בית העסק או האדם המתעניינים בו. בין אם חנות וירטואלית ובין אם אתר למידע בלבד, לכל אחד ואחת יש את הצרכים השונים בבניית אתרים. כמו גם, פונקציונליות שונה.

    מה לגבי דומיין?

    כל חברה המעניקה שירותי בניית אתרים יודעת שהשלב הראשון של כל אתר וורדפרס, היא בחירה של דומיין. הדומיין הוא למעשה הכתובת של האתר. אותה הכתובת שאתם רואים בשורת החיפוש בכל דפדפן.

    בחירת דומיין איכותי מתאפיינת בכמה פרמטרים וביניהם, דומיין קליט שקל לזכור אותו. דומיין המתאים לעיסוק, מותג, בית העסק, מוסד או ארגון שלכם. עדיף גם שהדומיין יהיה כמה שיותר קצר, כזה שקל לקרוא, להקריא או להקליד ואינו ארוך, מסורבל או מבלבל מדי.

    אנשי המקצוע שבחרתם עבור שירותי בניית אתרים לבטח ימליצו לכם להיות סבלניים, חיפוש דומיין שמתאים דומה לחיפוש בית. הוא חייב להיות פנוי, ומתאים לכם ברמה האישית כמו כפפה.

    לדומיין שלכם יש חשיבות גבוהה מאד, הוא למעשה אחראי על החזות הכתובה של האתר שלכם כאשר אנשים רואים את האתר. או פשוט מקבלים אותו מכם באמצעים דיגיטליים אלו ואחרים. נכון שלאתר שלכם מגיעים גם באמצעות הקידום האורגני, אך כמובן גם באמצעים הדיגיטליים והקשה של האתר ברמה טקסטואלית.  

    איך לבחור את אנשי המקצוע המתאימים?

    בחירת אנשי המקצוע בין אם מתכנתים, מעצבים או מומחי וורדפרס זה או אחר מצריכה מכם סקר שוק נרחב ומקיף. אין הבדל בין בחירת אנשי המקצוע עבור בניית אתר וורדפרס לבין בחירת טכנאי, חשמלאי או רופא זה או אחר.

    עליכם לקבל מספר הצעות מחיר, לבחון היטב את המקצועיות, השירות, הסבלנות והתפעול. ולדאוג שאתם מקבלים את כל המידע האפשרי על מנת שתהיה לכם האינדיקציה המתאימה לצורך אנשי המקצוע המתאימים לכם.

    לצורך בניית אתר וורדפרס איכותי רצוי להשתמש במומחה וורדפרס עם מעצב גרפי, מומחה חוויית משתמש מכל הבחינות וכמובן לאחר מכן, חברה מקצועית עבור קידום אורגני וקידום ממומן במידת הצורך.

    כאשר אתם מצליחים למצוא את האנשים המתאימים לכם, ביחד, בכימיה וחיבור מתאימים תוכלו להגיע ולבנות את האתר שתמיד חלמתם. ולהגיע גם אל תוצאות קידום איכותיות שיעניקו לכם את החשיפה האידיאלית. וכמובן תוצאות מקסימליות לשביעות רצונכם.

    דרכי יצירת קשר

    הגיע הזמן למנף את העסק שלך!

    אנו מזמינים אותך ליצור קשר ולקבל ייעוץ חינם בכל דרך 
    תמיד אפשר גם להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

      רוצים להתקדם?
      בעידן בו מוציאים מאות אלפי שקלים על פרסומת בטלויזיה או בשלטי חוצות, בלי לדעת באיזה קהל יעד היא תפגע - לא כדאי להפסיד את הפרסומת הטובה והמדויקת ביותר - החיפוש בגוגל!
      אנו ב- Prositive מזמינים אתכם להצטרף להצלחה יחד איתנו.
      בואו לשמוע עוד >
      בא לכם להצטרף לניוזלטר מפוצץ בערך? זה אשכרה בחינם!

        077-4447070
        |
        info@prositive.co.il
        © כל הזכויות שמורות - פרוזיטיב | Prositive
        Prositive Logo White שיווק ובניית אתרים
        smile
        צריכים עזרה?
        linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram דילוג לתוכן