Prositive Logo White שיווק ובניית אתרים

עיצוב לוגו לעסק ליצירת מותג

אתם כבר יודעים שאתם מותג, כעת כל מה שאתם צריכים זה לוגו לעסק שיעביר את האווירה של המותג שלכם. עם החדשנות והטכנולוגיה של היום קל למצוא אנשי מקצוע מוכשרים בתחום שידעו איך לעצב לכם לוגו מושלם שילווה אתכם לשנים רבות.

לוגו לעסק – כך זה קורה

זה לא פשוט לבחור לוגו חדש ואף לבחור מבין שלל עיצובים ולהחליט על עיצוב לוגו ייחודי לעסק שלנו לבסוף. על מנת לעשות זאת חשוב לבצע סקר שוק נרחב, לבדוק הצעות מחיר של אנשי מקצוע, לדאוג לקבל את כל המידע שאתם זקוקים לו וכמובן, ההתאמה האישית והיחס האישי מאד חשובים כאן. חשוב שתבדקו איך מתנהגים המתחרים שלכם, לכו על החלומות שלכם בענק ובדקו איך מתנהגים המותגים הגדולים בתחום שבו אתם עוסקים ותוכלו לקבל פחות או יותר אינדיקציה לגבי איך המתחרים נראים.

עיצוב לוגו לעסק
הגיע הזמן להתקדם!

לשיחת ייעוץ חינם שלחו הודעה בוואטסאפ או השאירו פרטים ונחזור בהקדם. מבטיחים.

    איפיון לוגו לעסק

    אפיינו את סגנון הלוגו שאתם מעוניינים ליצור. לוגו לעסקים מעביר מסר ברור שיווקי ולכן חשוב שתנסו לראות כיצד תעבירו את המסר ותקבלו לפחות רעיון ראשוני לסגנון. מהרגע שיהיה לכם את זה, תוכלו כבר לצור קשר עם אנשי המקצוע הרלוונטיים על מנת לקבל עיצוב ראשוני ולסגור סקיצה.

    אם אין לכם שום מושג איזה סגנון אתם רוצים ומהו אותו עיצוב לוגו תמיד תוכלו להתייעץ עם אנשי המקצוע הרלוונטיים בנושא, ולקבל מהם את ההשראה המתאימה. אחרי הכל, גם לשם כך הם כאן.

    החשוב ביותר הוא להבין את הפרמטרים העיקריים ביצירת לוגו מוצלח:

    • רושם ראשוני

    כשלקוח מגיע אליכם כמותג, הדבר הראשון שהוא רואה זה את הלוגו שלכם. בין אם הלקוח נכנס לאתר שלכם, ובין אם הוא נכנס אליכם לחנות או למשרד. הרושם הראשוני נרקם בשניות, והלקוחות לא זקוקים ליותר ממספר שניות על מנת לגבש את דעתם על המותג שלכם. בהנחה והרושם הראשוני שקבעתם הוא לא איכותי, יהיה לכם קשה מאד לשנות אותו. ולכן חשוב לדאוג ללוגו איכותי לעסק שלכם.

    • ייחודיות הלוגו

    לוגו ייחודי למותג שלכם יוצר בידול משמעותי ברמה התחרותית. כשהלוגו שלכם גורם לתשומת הלב להיות יותר מיטבית מהרגע שהרושם הראשוני עושה את עבודתו ברמה איכותית, אתם יכולים להתחיל להעביר מסרים שיווקיים. העובדה שלקוח בחר בכם בשל ההתעניינות בלוגו במסרים ובאווירה לא אומרת שכעת עליכם לנוח, להיפך, זה הזמן ליצור מסרים שיווקיים איכותיים ומקצועיים על מנת להמשיך הלאה אל עסקה שתביא לתוצאות שתהיינה לא פחות ממושלמות.

    • נראות הלוגו

    כמובן שבסוף מגיעים לנראות הלוגו כי העיצוב הוא מאד מאד חשוב. לוגו לעסקים חייב להיות מעוצב ברמה גבוהה, לעיצוב יש משקל מאד משמעותי, הוא מעביר את המסר העיקרי ותוחם בתוכו את כל מהות העסק שלכם. כאן למעצב הלוגו יש תפקיד עיקרי ומהותי, וחשוב להשקיע במקצועיות ולוודא שאכן את מסתמכים על ביקורות, המלצות וחוות דעת ברמה איכותית.

    מה תעשו עם הלוגו?

    • שלטים

    שילוט הוא פרסום אופליין איכותי שיכול למתג את בית העסק שלכם ולהביא לחשיפה גבוהה. חשוב לבחור מיקום איכותי, מרכזי וכזה שגם מעניק ללקוחות הנחיות כיצד להכנס אל בית העסק במידה והוא בקרבת מקום.

    • רשתות

    מיתוג בסושיאל באמצעות לוגו הוא מיתוג איכותי מאד שמבוסס על פילוח קהלי יעד מדויקים וכמובן מילות מפתח רלוונטיות. כך תוכלו באמת להגיע לחשיפה מדויקת וממוקדמת.

    • מוצרים

    מיתוג העסק שלכם על מוצרים כמו חולצות, ספלים, מוצרי משרד, מוצרים שיווקיים ללקוחות וכל מוצר שאתם חושבים עליו יכול להיות רעיון איכותי לחשיפה, וגם לגרום ללקוחות פוטנציאליים וקיימים פשוט לזכור שאתם כאן.

    • חתימה במייל

    חתימה במייל שמלווה בלוגו מביאה למיתוג איכותי, מראה על רצינות ואמינות ובסופו של יום מביאה לכך שאתם מביאים מקצועיות, רצינות ואמינות גם בנראות. בחתימה במייל אפשר להוסיף ללוגו גם פרטי התקשרות ולקצר ללקוחות את התהליך ליצירת קשר.

    דרכי יצירת קשר

    הגיע הזמן למנף את העסק שלך!

    אנו מזמינים אותך ליצור קשר ולקבל ייעוץ חינם בכל דרך 
    תמיד אפשר גם להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

      רוצים להתקדם?
      בעידן בו מוציאים מאות אלפי שקלים על פרסומת בטלויזיה או בשלטי חוצות, בלי לדעת באיזה קהל יעד היא תפגע - לא כדאי להפסיד את הפרסומת הטובה והמדויקת ביותר - החיפוש בגוגל!
      אנו ב- Prositive מזמינים אתכם להצטרף להצלחה יחד איתנו.
      בואו לשמוע עוד >
      בא לכם להצטרף לניוזלטר מפוצץ בערך? זה אשכרה בחינם!

        077-4447070
        |
        info@prositive.co.il
        © כל הזכויות שמורות - פרוזיטיב | Prositive
        Prositive Logo White שיווק ובניית אתרים
        smile
        צריכים עזרה?
        linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram דילוג לתוכן