Prositive Logo White שיווק ובניית אתרים

שיווק ברשתות חברתיות

אז כן, אנו מדברים רבות על הדרכים לקידום העסק שלכם במנועי החיפוש באמצעות שיטות הקידום של גוגל. אולם, למעט מנועי החיפוש קיימות שיטות טובות וחזקות נוספות לפרסם את העסק שלכם (כל עסק) והן לא פחות טובות ואפקטיביות – הכירו את השיווק ברשתות החברתיות.

שיווק ברשתות חברתיות – כלל אצבע

כמו בכל מה שקשור לשיווק ברשת, ההצלחה טמונה בהשקעה ובתחזוקה על מנת לראות תוצאות. רבים הם הגולשים שימצאו באתר שלכם משהו מעניין ויחפשו אתכם ברשת החברתית, על מנת ללמוד מהמלצות ותגובות של אחרים מי אתם, עד כמה אתם אמינים והאם נכון יהיה לרכוש מכם את המוצר. כל גולש כזה הוא לקוח פוטנציאלי שרק מחכה לסגור אתכם עסקה ואם הדף העסקי שלכם לא מעודכן ואתם לא זמינים, תחמיצו לא מעט הזדמנויות לעסקאות.

אנו ב-Prositive לא נרדמים בשמירה וכמי שמשווקים ומתחזקים דפים עסקיים עבור לקוחותינו, אנו יודעים שעסקים שלא מקפידים לתחזק את הדפים על בסיס יומיומי ולשמור על אינטראקציה עם הגולשים סופם שהעסק שלהם יתכווץ וכך גם הרווחים - אם גם אתם חוששים להעלם מהמפה נשמח לוודא שזה לא יקרה לכם.

פרסום ברשתות החברתיות
הגיע הזמן להתקדם!

לשיחת ייעוץ חינם שלחו הודעה בוואטסאפ או השאירו פרטים ונחזור בהקדם. מבטיחים.

    שלבי בניית אתרים

    יתרונות הפרסום ברשתות

    1. חשיפת קהל היעד - באמצעות שיווק במדיה החברתית תוכלו לספק לקהל היעד שלכם מידע על מבצעים, מוצרים ושירותים חדשים גם אם הוא לא חיפש אותם ספציפית.        
    2. חשיפת העסק - כמה פעמים קרה שגיליתם עניין במוצר מסוים רק כי הוא קפץ לכם בפיד? כך בדיוק זה פועל גם על הגולשים שעד כה לא היו חלק מקהל היעד ובעקבות חשיפה של מוצר שקפץ להם בפיד הופכים להיות קהל יעד פוטנציאלי עבור העסק שלכם.
    3. מיקוד - ניתוח התנועה ברשתות החברתיות מאפשר לכם לדייק את הפרסום לקהל היעד ברזולוציה מאד גבוה כך שיגיע לקבוצות מוגדרות של אנשים עבורם מיועד הפרסום.
    4. שימור לקוחות - היכולת של הגולש להגיב, לשאול, לקבל מענה, להשוות עם גולשים אחרים וכן, גם לפרגן לעסק, מספקת לו חוויה טובה שמגדילה את הסיכוי שיחזור.
    5. נוכחות 24/7 - נוכחות גבוהה לגולשים גם כשאין מבצע או מוצר חדש מבטיחה מעורבות ותנועה שישרתו אתכם כשתרצו לפרסם מוצר חדש.
    6. שת"פ עסקי - שיווק ברשתות חברתיות מגדיל את הפוטנציאל של העסק שלכם לייצר שיתופי פעולה עסקיים שיגדילו את החשיפה והרווח שלכם.
    דרכי יצירת קשר

    הגיע הזמן למנף את העסק שלך!

    אנו מזמינים אותך ליצור קשר ולקבל ייעוץ חינם בכל דרך 
    תמיד אפשר גם להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

      רוצים להתקדם?
      בעידן בו מוציאים מאות אלפי שקלים על פרסומת בטלויזיה או בשלטי חוצות, בלי לדעת באיזה קהל יעד היא תפגע - לא כדאי להפסיד את הפרסומת הטובה והמדויקת ביותר - החיפוש בגוגל!
      אנו ב- Prositive מזמינים אתכם להצטרף להצלחה יחד איתנו.
      בואו לשמוע עוד >
      בא לכם להצטרף לניוזלטר מפוצץ בערך? זה אשכרה בחינם!

        077-4447070
        |
        info@prositive.co.il
        © כל הזכויות שמורות - פרוזיטיב | Prositive
        Prositive Logo White שיווק ובניית אתרים
        smile
        צריכים עזרה?
        linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram דילוג לתוכן