Prositive Logo White שיווק ובניית אתרים

איך לפתוח אתר אינטרנט?

בעשור האחרון חלה התפתחות גדולה מאוד בכל מה שקשור לבניית אתרים והאפשרויות לבנות אותם בדרכים שונות, אם באופן עצמאי תוך שימוש במערכת של וורדפרס או באמצעות פלטפורמות שונות המראות איך להקים אתר על גביהן באופן עצמאי. לחלופין, ניתן להיעזר בשרותיהן של חברות הבונות אתרים והן יבנו עבורכם את האתר וידאגו לכל מרכיביו בהתאמה לצרכים ולמטרות העסקיות שלכם.

זה לא משנה אם אתה נותן שרות, מוכר מוצרים או רוצה לשווק את הידע שלך, אנו בטוחים שהשאלה איך לפתוח אתר אינטרנט עלתה בראשך, מכיוון שבימינו עסק ללא אתר אינטרנט כאילו לא קיים! בעידן הדיגיטלי של היום, חייב שיהיה לך אתר שיהווה הפנים של העסק שלך וירכז בתוכו את כל המידע עליך ועל השרות שלך, ויעזור למשוך לקוחות חדשים ולאפשר להם להכיר אותך ולהגיע אליך בקלות.   

איך לפתוח אתר אינטרנט
הגיע הזמן להתקדם!

לשיחת ייעוץ חינם שלחו הודעה בוואטסאפ או השאירו פרטים ונחזור בהקדם. מבטיחים.

    סוגי אתרים

    ישנם כמה וכמה סוגי אתרים אך העיקריים בניהם הם אתרי תדמית ואתרי מכירות.

    אתר תדמית – מיועד להראות את המותג או העסק ובתוכו ייכנס תוכן על המותג, תמונות ודרכי התקשרות.

    אתר זה יתאים לנותני שירות למיניהם, ועסקים קטנים שאין להם מוצר פיזי למכירה, מטרתו להראות ללקוחות שלכם שאתם עסק רציני ואמין ויעזור להם לרצות ליצור עמכם קשר ולסגור עסקאות אתכם.

    אתר מכירה – גם השאלה איך לפתוח אתר מכירות נשאלת לא מעט. אז נתחיל מכך שאתר מכירות בנוי כחנות אינטרנט ומאפשר קנייה של מוצרי המותג / העסק באופן ישיר וללא תיווך של מוכר והוא נגיש ופתוח לקהל הרחב 24/7. אתר כזה יעזור לעסקים עם מוצרים פיזיים להגדיל את קהל הלקוחות שלהם באופן משמעותי ויחסוך בעלויות הנלוות לחנויות פיזיות (שכירות מקום, תשלומי מיסים על המקום, כח אדם וכו'). אתר כזה בימינו הוא חובה לכל עסק שמוכר מוצרים על מנת להבטיח את הנראות שלו במרחב האינטרנטי, לרכוש לקוחות חדשים ולשמר את הלקוחות ה'ישנים'.

    היתרונות בבניית אתר

    1. אתר שבנוי טוב יציג אתכם כאוטוריטה במקצוע שלכם.
    2. האתר ימשוך לקוחות חדשים שלא היו מגיעים אליך בצורה אחרת וזאת בגלל החיבור שלו למנוע החיפוש של גוגל
    3. אתר יכול להעביר בבהירות את השירותים / המוצרים שאתם מציעים ללקוחות.
    4. ניתן להעלות פידבקים וחוות דעת של לקוחות אמתיים לאתר שיהוו הוכחה למקצועיות ולאמינות שלכם.
    5. אתר שבנוי נכון ונראה טוב יעזור להביא יותר לקוחות שיפנו אליכם ישירות ויבקשו את השרות שלכם.
    6. אתר יבסס את מקומכם ומעמדכם בתעשייה ובקרב הקולגות והמתחרים שלכם.
    7. האתרים בימנו כבר לא מאיימים כמו שהיו, כיום הם יותר נגישים ליצירה וקלים לתפעול.
    8. אתר אינטרנט יבטיח את הצלחתכם לתווך הארוך.
    9. אתם יכולים לקבל את כל התועלות האלו מהאתר מבלי להוציא הון תועפות על הבניה שלו!
    עיצוב ובניית אתר

    אז איך מקימים אתר אינטרנט?

    איפיון האתר - בשלב ראשון תצטרכו לאפיין את האתר ולהבין עם עצמכם או עם מומחה לבניית אתרים - איזה סוג אתר אתם צריכים לעסק? מה הפונקציות שתרצו שיהיו באתר? מה התכנים שתרצו להכניס בו? האם יש לכם מספיק חומרים מצולמים או שצריך להיערך עם עוד תמונות אותנטיות שישקפו את העסק ויעלו לאתר?
    לאחר שתענו לנו על שאלות אלו נוכל כבר לקבל תמונה יותר רחבה ולהסביר לכם נקודתית איך לפתוח אתר אינטרנט המתאים לצרכים שלכם. ניתן תמיד להיכנס לאתרים של מתחרים שלכם על מנת לקבל מושג על מה קיים ובהתאם להחליט מה תרצו שיהיה קיים אצלכם גם באתר ומה לא.

    לאחר שערכתם מעין מחקר שכזה וריכזתם לכם את כל הנתונים, תוכלו להתחיל במלאכת בניית האתר.

    אז איך בונים אתר אינטרנט? על מנת להקים אתר לבד תצטרכו להכיר את המערכות השונות הקיימות לבניית אתרים ובהתאם להחליט עם איזו מהן לבנות את האתר. (וורדפרס, מערכות לבניית אתרים מובנות וכד')

    חברת אחסון - לאחר בחירת הפלטפורמה עליה תבנו את האתר, תצטרכו לבחור שירות אחסון המתאים לאתר שלכם, בו ישבו הקבצים והדאטה בייס. יש הרבה חברות אחסון בשוק שנותנות מגוון שירותים, אך מה שחשוב זה לדאוג לחברה שתייעץ לכם מה גודל האחסון שמתאים לגודל האתר שלכם - בהתאם לנתוני אפיון האתר שעשיתם וכן עליכם לבדוק שהחברה מקפידה על אחסון שיעניק לאתר תנועה מהירה וכן על אבטחת מידע מקצועית ויעילה.

    קניית דומיין -  דומיין הוא בעצם כתובת האתר שלכם, אשר לרוב נושא את שם העסק שלך באנגלית ושאליו בהמשך גוגל תפנה את התנועה (לדוגמה, הדומיין שלנו הוא prositive.co.il). לבחירת שם הדומיין חשיבות רבה הן מבחינת זיהוי האתר והעסק והן מבחינת הצלחת קידום האתר על ידי גוגל ויש לחשוב טוב על איזה דומיין תרצו לבחור.

    כמה עולה דומיין?
    דומיין ניתן לקנות מחברות ייעודיות, התשלום הוא חד שנתי ולרוב מסתכם בלא יותר מ70-100 ₪ לשנה. 

    תמונות – תמונות טובות ומקצועיות הן חלק חשוב מאוד באתר שלך, בוודאי אם מדובר באתר שמוכר מוצרים.

    על התמונות להעביר במקסימום אותנטיות את החוויה עליה מדבר התוכן בדף, אם זה תוכן עיוני / תיאורטי ואם מדובר בדף מוצר. בדפי מוצרים יש לשים דגש במיוחד על צילום המוצר מכל מיני זוויות ובמצבים השונים שלו על מנת להעביר את החוויה שהלקוח יקבל משימוש במוצר, כאילו שהוא בדק / מדד אותו בחנות פיזית שביקר בה.

    גרפיקה (קו עיצובי) - התוצר הסופי של האתר חייב להתאים לקוו העיצובי והלוגו של העסק. מאוד מומלץ להעזר במעצב גרפי במידה ואין לכם את הכישורים לכך לצורך התאמת התמונות, הבאנרים, הלוגו באתר לקוו עיצובי אחיד שישדר איכות ומקצועיות באתר.

    בניית האתר בפועל - מכאן אפשר להתחיל במלאכת בניית האתר . לאחר שבחרתם את הפלטפורמה המתאימה לכך, תצטרכו לבנות את התבנית של האתר ובהתאם לאיפיון שעשיתם לעשות תיעדוף לתוכן ובהתאמה לכך להחליט מה יהיה בדף הבית ואיפה ימוקם כל חלק בו בדיוק. בנוסף, אילו דפים נוספים יהיו באתר ואיזה פיצ'רים ופונקציות חשובות לכם להכניס לתבנית (טפסי יצירת קשר, אפשרות להשארת פידבקים, אפשרות ליצירת קשר בוואטסאפ וכד'... ) וכך לעצב את האתר על פי התוכנית והקו העיצובי של המותג שלכם.

    לאחר שהקמתם את האתר, תצטרכו לחבר אותו לדומיין שקניתם ולשרת של חברת האחסון, ו.. מזל טוב! יש לכם אתר!

    אחרי שהבנו איך בונים אתרים, נסכם:

    ישנם פתרונות שונים להקמת אתר אינטרנט, החל ממערכות בניית אתרים שחלקן מלמדות אתכם איך להקים אתר ועד לחברת בניית אתרים מקצועית שמקימה עבורכם את האתר. במידה ואינך מגיע מתחום הבניית האתרים ואתה מעוניין לבנות בעצמך אתר, אנו ממליצים ללמוד טוב טוב איך בונים אתר ולא להתחיל לפני שהבנתם טוב מאוד במה זה כרוך, מה העלויות והזמן שתצטרכו להשקיע בללמוד את התחום ולהקים את האתר.

    במידה והגעתם עד כאן בשאלה איך לפתוח אתר מכירות או אתר תדמית, והחלטתכם להפקיד את מלאכת בניית האתר בידי חברת בניית אתרים מקצועית שיודעת איך לפתוח אתר אינטרנט, חשוב לעשות עם עצמכם וביחד איתם את השלב הראשוני של אפיון האתר. חשוב מאוד שתדעו מראש מה בדיוק אתם רוצים ואיזה פונקציות על האתר למלא עבורכם ועבור העסק.

    לאחר שהאתר שלכם באוויר, חשוב מאוד שתיעזרו בשרותי קידום ושיווק האתר באינטרנט אשר יעזרו לכם לממש את מלוא הפוטנציאל של האתר ולחשוף אותו כל הזמן ללקוחות פוטנציאליים חדשים.

    דרכי יצירת קשר

    הגיע הזמן למנף את העסק שלך!

    אנו מזמינים אותך ליצור קשר ולקבל ייעוץ חינם בכל דרך 
    תמיד אפשר גם להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

      רוצים להתקדם?
      בעידן בו מוציאים מאות אלפי שקלים על פרסומת בטלויזיה או בשלטי חוצות, בלי לדעת באיזה קהל יעד היא תפגע - לא כדאי להפסיד את הפרסומת הטובה והמדויקת ביותר - החיפוש בגוגל!
      אנו ב- Prositive מזמינים אתכם להצטרף להצלחה יחד איתנו.
      בואו לשמוע עוד >
      בא לכם להצטרף לניוזלטר מפוצץ בערך? זה אשכרה בחינם!

        077-4447070
        |
        info@prositive.co.il
        © כל הזכויות שמורות - פרוזיטיב | Prositive
        Prositive Logo White שיווק ובניית אתרים
        smile
        צריכים עזרה?
        linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram דילוג לתוכן