Prositive Logo White שיווק ובניית אתרים

כרטיס ביקור - דיגיטלי נגד נייר

בעולם הדיגיטלי של היום השימוש בכרטיסים דיגיטליים הופך פופולרי יותר, בעוד שכרטיסי נייר ממשיכים להחזיק מעמד כאמצעי תקשורת מסורתי ומוחשי. לשני סוגי כרטיסי הביקור את הייחודיות שלהם ואפשר לראות אותם במגוון של תחומים ומותגים שונים. מה הכי מתאים לעסק שלכם, לסגנון שלכם ובכלל לשירות או המוצר שאתם מציעים? כל הפרטים כאן מולכם.

מהו כרטיס ביקור דיגיטלי ואיך הוא יכול להתאים לכם?

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא גרסה אלקטרונית של כרטיסי הביקור הקלאסיים העשויים מנייר. מטרת הכרטיס היא העברת מסרים שיווקיים ועסקיים באמצעות פלטפורמות דיגיטליות.

ניתן לשלוח ולקבל כרטיסים דיגיטליים באמצעות דואר אלקטרוני, מדיה חברתית, אפליקציות הודעות, או דרך אתרים ואפליקציות ייעודיים לשליחת כרטיסים. הם יכולים לכלול טקסט, תמונות, אנימציות, סרטונים ואלמנטים אינטראקטיביים המספקים חוויה ייחודית ומרתקת עבור הנמענים הרלוונטיים.

כרטיסי ביקור דיגיטליים הם אלטרנטיבה נוחה, חסכונית וידידותית לסביבה ממה שכרטיסי נייר, מכיוון שהם אינם דורשים משאבים פיזיים, הוצאות מיותרות או מעמיסים עליכם מבחינת החלוקה שלהם. הם מציעים הצגה של מסרים שיווקיים ממש כמו שאתם מחליטים עליהם בזמן בניית אתרים אך באופן מצומצם יותר וקולע, כי בכרטיס הביקור המסר צריך להיות קצר יותר.

היתרונות בכרטיסים אלו הם בעיקר היכולת לחסוך בדיו, נייר או משאבים פיזיים וכך הם בעצם ידידותיים לסביבה, אפשר לשלוח אותם בתוך שניות והם מבטלים את הצורך בדמי הדפסה מה שגם הופך אותך לחסכוניים מבחינת העלות שלהם.

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא קל להתאמה בגלל שהוא נוצר באופן אינטרנטי, דיגיטלי או בתוכנות שמאפשרות שינוי  מהיר וקל. אפשר להתאים אותם עם לוגו רלוונטי, אנימציות או כל אלמנט גרפי שאתם מעוניינים בו. לא תצטרכו מקום מיוחד לאחסון של הכרטיס הדיגיטלי, מספיק כתובת מייל, ענן או כל אלמנט דיגיטלי אחר שאתם יכולים להשתמש בו בנגישות מהירה דרך טלפון חכם, מחשב נייד או טאבלט.

האם כרטיסי ביקור העשויים מנייר מתאימים לכם?

כרטיס הביקור הקלאסי והמסורתי שכולנו מכירים העשוי מנייר הוא הכרטיס המוחשי שאנחנו מחלקים בפגישות, מציגים ומדפיסים עם הלוגו של החברה ועוד.

ללא ספק מדובר באלמנט קלאסי שמותיר תחושה טובה של פעם כאשר מתקבל כרטיס ביקור מנייר. ויש לכך גם ערך סנטימנטלי למקבלים ולמחלקים, כי אפשר לשמור אותם בארנק, בטלפון, או בכל מקום אחר שתבחרו.

יחד עם זאת, הם אפקטיביים באופן אחר ודורשים מאתנו לא מעט עבודה והתעסקות. הם לא מצריכים טכנולוגיה או התקן טכנולוגי, משהו שאולי יכול להקל במידה מסוימת או בעצם להפוך את התהליך איתם לקצת יותר מסובך.

הם אכן נגישים בכל רגע אך הם מזיקים לסביבה כי הם עשויים מנייר ותוך כך תורמים לכריתת יערות, פסולת וזיהום. וכיום ישנה מודעות מאד גבוהה לאיכות הסביבה. הם כפופים לזמני משלוח בדואר, לעיכובים, או לזמני בית הדפוס שאתם מדפיסים דרכם.

יש להם עלות, כי גם מדובר באלמנט של עיצוב כרטיס ביקור שמתאים להדפסה על נייר, וגם מדובר בעלויות הדפסה, דמי משלוח וטיפול בכרטיס.

ההתאמה האישית כמעט ולא קיימת כי אין יכולת לשנות אונליין את הכרטיסים, אלא יש צורך להדפיס בכל פעם מחדש ברגע שיש ביקוש לשינוי. ואם ישנה טעות שהתגלתה תצטרכו להדפיס הכל מחדש, ולספוג עלויות כפולות.

מתקדמים בטכנולוגיה, גם עם כרטיסי ביקור

גם לכרטיסים דיגיטליים וגם לכרטיסי נייר יש את היתרונות והחסרונות הייחודיים שלהם. כרטיסים דיגיטליים הם ידידותיים לסביבה, מהירים, חסכוניים וניתנים להתאמה אישית, הם דורשים יותר טכנולוגיה, אלמנט שבעידן הטכנולוגי של היום אפשר בקלות להתגבר עליו. כרטיסי נייר מוחשיים, סנטימנטליים ונגישים ללא טכנולוגיה, אך יש להם השפעה סביבתית גבוהה יותר ואפשרויות התאמה אישית מוגבלות, בנוסף לעלות גבוהה יותר.

בסופו של דבר, הבחירה בין כרטיסים דיגיטליים לנייר תהיה תלויה בתחום, בהעדפות האישיות, בערכים ובהקשר הספציפי שבו אתם מתכננים להשתמש בהם. התחשבות בגורמים כמו העדפות הלקוחות, דחיפות, ומטרת כרטיס הביקור יכולים לעזור לכם לקבל את ההחלטה הטובה ביותר, כמו גם התייעצות עם אנשי המקצוע המתאימים והידיעה שיש לכם עם מי לדבר, ועל מי לסמוך במענה מהיר, מקצועי אדיב וסבלני.

כרטיס ביקור דיגיטלי או מנייר – שאלות ותשובות

  • מהם היתרונות העיקריים של כרטיסים דיגיטליים על פני כרטיסי נייר?

היתרונות העיקריים של כרטיסים דיגיטליים על פני כרטיסי נייר כוללים את היותם ידידותיים לסביבה, תמיד נגישים לכם בכל מכשיר דיגיטלי, חסכוניים ומספקים התאמה אישית קלה ואחסון קל. כרטיסים דיגיטליים מאפשרים למשתמשים לשלוח הודעות במהירות, לשלב אלמנטים של מולטימדיה ולחסוך בעלויות הדפסה ודואר, כל זאת תוך הפחתת ההשפעה הסביבתית שלהם.

  • אילו גורמים יש לקחת בחשבון כאשר מחליטים בין כרטיס דיגיטלי לכרטיס נייר?

גורמים שיש לקחת בחשבון בעת ההחלטה בין כרטיס דיגיטלי לכרטיס נייר כוללים את העדפותיכם, מטרת הכרטיס מבחינת מה הוא מציג, עלויות, נגישות, השפעה סביבתית, ואפשרויות התאמה אישית. הרהור על היבטים אלה ועל ההקשר הספציפי יכולים לעזור לכם לבחור את סוג הכרטיס המתאים ביותר עבורכם.

  • מי מייצר את הכרטיסים הדיגיטליים עבור המבקשים לרכוש אותם?

ייצור כרטיס דיגיטלי רצוי שיתבצע על ידי מומחים בתחום העוסקים בנושא שיווק ובניית אתרים ומתמחים בנישה של כרטיסי הביקור הדיגיטליים. אנשי מקצוע אלו יכולים ויודעים להתאים את יכולות המותג שלכם ולהפוך אותם למסר שיווקי איכותי בשילוב אלמנטים דיגיטליים בכרטיס הביקור. על כן, חשוב שתהיו בידיים הטובות ביותר ותדעו שיש מי שיעניק לכם מענה במקרה של שינויים, תיקונים, או כל דבר אחר שתצטרכו ועל כן מומלץ שלא לבצע את עיצוב הכרטיס לבדכם, אלא במערכת מקצועית המיועדת לכך, אצל אנשי המקצוע.

דרכי יצירת קשר

הגיע הזמן למנף את העסק שלך!

אנו מזמינים אותך ליצור קשר ולקבל ייעוץ חינם בכל דרך 
תמיד אפשר גם להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

    רוצים להתקדם?
    בעידן בו מוציאים מאות אלפי שקלים על פרסומת בטלויזיה או בשלטי חוצות, בלי לדעת באיזה קהל יעד היא תפגע - לא כדאי להפסיד את הפרסומת הטובה והמדויקת ביותר - החיפוש בגוגל!
    אנו ב- Prositive מזמינים אתכם להצטרף להצלחה יחד איתנו.
    בואו לשמוע עוד >
    בא לכם להצטרף לניוזלטר מפוצץ בערך? זה אשכרה בחינם!

      077-4447070
      |
      info@prositive.co.il
      © כל הזכויות שמורות - פרוזיטיב | Prositive
      Prositive Logo White שיווק ובניית אתרים
      smile
      צריכים עזרה?
      linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram דילוג לתוכן