Prositive Logo White שיווק ובניית אתרים

בניית אתרים למתווכים וסוכני נדל"ן

אתר למתווך או סוכן נדל"ן

בימינו כבר כל בעל עסק מבין ויודע שללא אתר אינטרנט ייחודי המציג את העסק והשירותים בו בצורה מקצועית, יהיה להם קשה מאוד להתקדם ולהישאר תחרותיים.

במיוחד כאשר מדובר על תחום כל-כך קשה ויוקרתי, כמו תיווך נדל"ן בו התחרות היא רבה וכך גם העסקאות, אין ספק שנרצה להשאר תחרותיים, להציג את השירותים שלנו בצורה נוחה לכל גולש ומכל מכשיר, לתת בטחון ללקוח הפוטנציאלי שרוצה לקנות נכס או להשכיר, להציג לפניו המלצות ודירות נוספות ועוד..

בניית אתר תיווך
פרוזיטיב מציעה חבילות מותאמות וייחודיות למתווכים

תנו לנו להוביל גם אתכם להצלחה! אנו זמינים בוואטסאפ, אבל אפשר להשאיר פרטים ונחזור בהקדם. מבטיחים!

    חשיבות אתר לתיווך ולנדל"ן

    כמו שאמרנו קודם, בעידן הדיגיטלי של ימינו הפכו אתרי האינטרנט לכלי הכרחי (ויש שיגידו אפילו חובה) עבור סוכני נדל"ן ומתווכים על מנת להצליח ו"להישאר בחיים" בשוק תחרותי כזה. כיום ידוע לכולם שהעולם פונה יותר ויותר לאינטרנט עבור כל מידע או כל שירות. ולכן, אתר אינטרנט מעוצב, מותאם לכל מכשיר ופונקציונלי זה כבר לא מותרות! אלא חובה.

    אתר למתווכים - סיבות עיקריות:

    מיתוג!

    כמו כל חנות פיזית - גם אצלכם חשובה הנראות! אתר אינטרנט הוא כמו חלון ראווה לעסק של סוכן נדל"ן. זה לא משנה אם אתם הולכים לשתף אותו ברשת, בוואטספ העסקי או לשווק אותו כדי לייצר לקוחות חדשים, אתר אינטרנט מבטיח שהשירותים, ההמלצות והרישומים שלכם יהיו גלויים לכל, מחזק את האמינות שלכם מול הלקוח ונותן לו תחושת בטחון להמשיך לעסקת חייו איתכם - ולא אחרת. בנוסף אתר אינטרנט לתיווך נדל"ן מרחיב את טווח ההגעה מעבר לשיטות השיווק הישנות.

    אמינות  + מקצועיות

    אתר אינטרנט אסתטי ואינפורמטיבי משדר מקצועיות ומשרה אמון בלקוחות פוטנציאליים. זה מוכיח שמתווכי הנדל"ן לוקחים את העסק ברצינות ומחויבים לספק שירות מהשורה הראשונה לקונה או למוכר.

    הצגת נכסים בצורה מושלמת

    אתר אינטרנט למתווכים וסוכני נדל"ן מאפשר להציג את הנכסים/הרישומים בצורה מושלמת, בשילוב תמונות באיכות גבוהה, תיאור הנכס, סיור וירטואלי, מיקום, מפה ובעצם כל פרט חיוני לנכס או סביבתו.. הצגה מקיפה זו של נכסים מושכת את תשומת הלב של קונים פוטנציאליים ומסייעת להם לקבל החלטות.

    המרות ולידים

    ניתן להשתמש באתר לקידום ולשלב טפסי יצירת קשר, כפתורי וואטסאפ וטלפון עם אסטרטגיות של קריאות לפעולה, ולנווט את האתר שלכם למכונה ליצירת לידים. כמובן שבתחום הנדל"ן כל ליד שווה המון - אבל את זה אנחנו בטוחים שאתם כבר יודעים.

    זמינות 24/7

    הלקוח רוצה פרטים? בא לו לחשוב על זה באמצע הלילה? אין בעיה!
    בניגוד לשעות הפעילות של כל עסק - באתר אין חיה כזאת! אתר אינטרנט פעיל, עובד ונגיש 24/7 ואין צורך בשום עובד! לקוחות פוטנציאליים יכולים לעיין בנכסים, ללמוד על סוכן הנדל"ן, לקרוא המלצות, פרטים, לבצע בירורים ועוד..

    מומחיות ותובנות בשוק

    אנחנו בטוחים שיש לכם מה לשתף עם הלקוחות הפוטנציאלים שלכם! אתר אינטרנט זו ה-פלטפורמה האידיאלית עבור סוכני נדל"ן לחלוק המומחיות והידע שלהם בשוק כל כך חם. על ידי פרסום קבוע של פוסטים ומאמרים, תוכן רלוונטי ומיתוג מקצועי - תוכלו יחד איתנו למתג את עצמכם כמומחים בתחום ולגייס לקוחות חדשים.

    יתרון יחסי/תחרותי

    בתעשייה עמוסה כמו שוק הנדל"ן, אתר אינטרנט נותן לסוכני נדל"ן יתרון משמעותי. תוכלו להתבלט על פני 90% מהמתחרים המסתמכים על פלטפורמות צד שלישי, המציגות את העסק שלכם והנכסים שלכם לצד כל כך הרבה מתחרים.

    תגובה מהירה מכל מקום

    היום כל אדם דבוק לטלפון שלו. אתר אינטרנט מותאם מובייל יבטיח חווית משתמש חלקה בכל המכשירים ויתן לכם אופציה למענה קל ומהיר לכל לקוח גם אם הוא הגיע אליכם ישירות. פשוט שלחו את הלינק או צרפו אותו בהודעה מובנית, והלקוח הפוטנציאלי כבר אצלכם באתר! מכאן הוא יכול ליצור אינטראקציה ללא מאמץ וללא הטרדה שלכם.

    לדעתנו? אתר אינטרנט לתיווך זה כבר לא אופציה, אלא צעד קריטי שכדאי ליישמו במהירות, כדי להבטיח הצלחה ארוכת טווח בענף הנדל"ן.

    למה לבנות אתר לתיווך עם פרוזיטיב?

    אז אתם חושבים או שהחלטתם לבנות אתר לסוכנות התיווך/הנדל"ן שלכם? בשעה טובה!

    אנו בפרוזיטיב מתמחים בבניית אתרי תדמית וביניהם בניית אתר למתווכים, החל משלב התכנון ועד תחזוקת האתר בשוטף.
    אנו מביאים את הידע והניסיון שלנו ומציעים מגוון חבילות ומחירים נוחים עבור תפעול ותחזוקת אתר למתווכים, אבל הכי חשוב: נותנים לכם שקט וזמן לעשות את מה שאתם טובים בו, ואנחנו נעשה את השאר!

    אנו מנהלים את כל מערך השיווק הדיגיטלי לעסקים ומציעים מגוון חבילות עם ניהול אתר, תחזוקה, ניהול רשתות וחיזוק המותג ועוד..

    תהליך בניית אתר עם פרוזיטיב

    בחירת עיצוב לאתר, צבעים ואיפיון גרפי
    עיצוב העמוד הראשי (בית) והגדרות הבסיס
    עיצוב עמודים פנימיים, הגדרות והזנת תוכן
    התאמת האתר רספונסיבית למכשירים ניידים
    סבב בדיקות ותיקונים ולבסוף אישור האתר
    רגע האמת -העלאת האתר לאוויר!
    תהליך בניית אתרים

    לסיכום

    אין לנו (וכנראה שגם לכם) ספק כי אתר אינטרנט בימינו הוא כלי חיוני ביותר עבור סוכני נדל"ן ומתווכים, אשר צריכים לבסס נוכחות באינטרנט, למשוך לקוחות פוטנציאליים ולהציג את המומחיות שלהם בצורה היעילה, המקצועית והטובה ביותר.

    בתחום הנדל"ן כל לקוח רוצה להרגיש שהוא בידיים טובות, כי הוא הולך להשקיע כאן כנראה את ההשקעה הגדולה ביותר בחייו.

    כך שאתר אינטרנט לסוכנות שלכם לא רק מבדיל אתכם מהמתחרים, אלא גם מספק בטחון ללקוחות, פלטפורמה ליצור לידים, בניית האמינות שלכם כסוכני נדל"ן והגדלת העסק בדיגיטל.

    למה כל כך חשוב שיהיה אתר לתיווך?
    המיתוג, הזמינות, המקצועיות, הבטחון ועוד..
    אתר אינטרנט הוא כמו חלון ראווה לעסק של סוכן נדל"ן. הוא מבטיח שהשירותים, ההמלצות והרישומים שלכם יהיו גלויים לכל, מחזק את האמינות שלכם מול הלקוח ונותן לו תחושת בטחון להמשיך לעסקת חייו איתכם - ולא אחרת. בנוסף אתר אינטרנט לתיווך נדל"ן מרחיב את טווח ההגעה מעבר לשיטות השיווק הישנות.
    כמה עולה להקים אתר למתווכים וסוכני נדל"ן?
    אתר למתווכים וסוכני נדל"ן הינו סך הכל אתר תדמיתי = משמע המחיר לא גבוה.
    מחיר בניית אתר לתיווך וסוכני נדל"ן נע בין 4,000 ₪ - 10,000 ₪ בהתאמה, כמובן תלוי הדרישות שלכם.
    להתאמת חבילה אפשר ליצור קשר לייעוץ חינם.
    מה קורה עם האתר אחרי הבנייה, וכמה זה עולה?
    תפעול ואחזקה של אתר למתווכים ולסוכני נדל"ן אינו עניין מסובך או יקר!
    סך הכל עיקר העבודה היא לעדכן, לעקוב ולטפל במלאי הדירות עם העברות דירות ממכירה ל"נמכרו".
    כל העניין לא אמור לעלות יותר מ500 ₪ אך תלוי בדרישות הלקוח. ליעוץ צרו קשר.
    דרכי יצירת קשר

    הגיע הזמן למנף את העסק שלך!

    אנו מזמינים אותך ליצור קשר ולקבל ייעוץ חינם בכל דרך 
    תמיד אפשר גם להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

      רוצים להתקדם?
      בעידן בו מוציאים מאות אלפי שקלים על פרסומת בטלויזיה או בשלטי חוצות, בלי לדעת באיזה קהל יעד היא תפגע - לא כדאי להפסיד את הפרסומת הטובה והמדויקת ביותר - החיפוש בגוגל!
      אנו ב- Prositive מזמינים אתכם להצטרף להצלחה יחד איתנו.
      בואו לשמוע עוד >
      בא לכם להצטרף לניוזלטר מפוצץ בערך? זה אשכרה בחינם!

        077-4447070
        |
        info@prositive.co.il
        © כל הזכויות שמורות - פרוזיטיב | Prositive
        Prositive Logo White שיווק ובניית אתרים
        laptop-phonediamondrocketsmile
        צריכים עזרה?
        linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram דילוג לתוכן