Prositive Logo White שיווק ובניית אתרים

בניית מותג – כך תעשו זאת נכון

העידן הנוכחי הוא מאד דינמי ותחרותי ולא מעט חברות בתחומים דומים מנסים למצוא את הדרך הטובה ביותר לפצח את נוסחת ההצלחה ליצירת מותג מצליח בעל נוכחות איכותית ברשת. זה די ברור שאם אתם בעלי מותג, המותג שלכם הוא הדבר הכי חשוב לכם. ולכן אנחנו יודעים עד כמה יש משמעות לתהליך בנייה איכותי דיגיטלי ונגיש לקהל היעד. כאשר אתם מבצעים תהליך של בניית מותג נכון, אתם לא רק מבססים את הנוכחות הדיגיטלית אלא בונים את המוניטין של העסק באופן ראוי, ומיד גם תבינו כיצד.

זה לא סתם עוד מותג – זה המותג שלכם

אנחנו יודעים מה אתם חושבים, שבטח יש כל כך הרבה מותגים כמוכם ולמה אתם תצליחו לבדל את עצמכם ממותגים אחרים. יחד עם זאת, חשוב שתדעו, לעסק שלכם יש את הייחודיות שלו. ולכן תהליך בניית מותג חייב להוציא החוצה את הייחודיות שיש בכם ולהחצין אותה, וזה מה שמבדל אתכם מהמתחרים.

כמה פרמטרים מרכזיים שיסייעו לכם לבנות מותג מצליח:

  • הכירו את הקהל שלכם

לפני הכל חשוב שתכירו את הלקוחות שלכם, ואת הלקוחות הפוטנציאליים. נסו לקרוא את המחשבות שלהם. היכן הם גרים, מה הסטטוס שלהם, מה הם אוהבים ומה אתם יכולים להציע לקהל היעד כדי לפתור לו את הבעיות או להעניק לו איכות חיים גבוהה וטובה יותר. כך תגדירו את הלקוח האידיאלי שלכם, ותדעו לגשת אליו ולדבר איתו בגובה העיניים, כן, גם דרך הרשת ובעיקר דרך הרשת.

  • הכירו את המתחרים שלכם

חשוב שתכירו את המתחרים שלכם. תדעו מי מוכר מוצרים דומים לשלכם, או שירות דומה לשלכם. מי נמצא לידכם במיקום וגם איך המתחרים משווקים את עצמם. ככל שתדעו יותר על המתחרים שלכם כך תוכלו לגרום לכך שאתם תהיו שונים וייחודיים יותר.

  • תהיו מעודכנים

אחד הצעדים החכמים ביותר שבעלי עסק ובעלי מותג יכולים לעשות הוא פשוט להמשיך ולהתעדכן בטרנדים החמים ביותר. בניית מותג בדיגיטל מחייב את בעלי המותג להיות מעודכנים ברמה הטכנולוגית ובכלל. נסו לראות מה הטכנולוגיה מכינה לנו בעוד מספר שנים או אפילו לחזות אותה, בחנו את הרגלי הלקוחות שלכם לטווח הרחוק ובחנו גם לאן מתקדם התחום בו אתם עוסקים. מותג חזק, הוא מותג שחושב קדימה.

איך בונים ערכי מותג נכונים ברשת?

בניה של ערכי המותג מתחילה מהבסיס. זה כבר לא קשור לרשת, לאינטרנט, לרשתות חברתיות או לקמפיינים דיגיטליים. אנחנו מדברים על אמינות, שקיפות, איכות, ערכי מצוינות וכבוד הדדי.

כאשר אתם בונים מותג ברשת אתם צריכים לחשוב בדיוק מה אתם רוצים לשדר ללקוחות שלכם, ולקהל היעד שלכם. בנו סולם ערכים, הכירו את הלקוחות ובחנו היטב איזו אישיות אתם רוצים שתוביל את המותג. האם אתם מעוניינים באישיות פשוטה שמדברת בגובה העיניים לכל לקוח, אמיתית ושקופה, או באישיות חדשנית יותר שמשאירה מקום למסתורין עם קורטוב של קריצה.

על סמך פרמטרים אלו תרכיבו את ההתנהלות שלכם ברשת החל משפת המותג ועד לבניית הגרפיקה, הטקסטים ובכלל חוויית המשתמש באתר. יצירת חוויה עבור הלקוחות מורכבת ממגוון של פרמטרים שבסופו של דבר הופכים למותג האיכותי שאתם יוצרים במו ידיכם.

איך מרכיבים שפת מותג איכותית?

שפת המותג מתקיימת בשני מסלולים עיקריים. הויזואלי והמילולי. על מנת שבאמת תוכלו להגדיר את שפת המותג כראוי חשוב להיצמד לסעיפים בסיסיים:

  • הגדרה פורמלית של הקונספט

כל מי שמחפש לדעת איך לבנות מותג יודע שחשוב לפני הכל להגדיר את הקונספט. האם הקונספט פונה לגילאים ספציפיים, האם הוקנספט הוא רציני או מצחיק או אפילו תומך באג'נדה מסוימת. יש מגוון של אופציות. הגדרת הקונספט היא למעשה הגדרת אופי המותג שהולך לבלוט ולהוביל את המיתוג כולו.

  • בחירת שפה

כשאנחנו מדברים על השפה, אנחנו מדברים על סוג השפה אלא על סגנון. אופי השפה יכול להיות מקצועי מאד, משעשע, או פורמלי מאד. לכל אופי יש את המאפיינים שלו. שפה אינפורמטיבית, שפה מקצועית או שפה תיאורית המתארת את קונספט המותג.

מה עושה המיתוג?

מיתוג הוא כרטיס הביקור שלכם. הוא המתווה את האופי, את הסגנון ואת כל האלמנטים אליהם קהל היעד מתחבר. אנשי שיווק ומכירות שיודעים לקרוא את קהל היעד יוכלו ליצור מוצרים איכותיים או שירות מתאים ולבנות מיתוג שיהפוך את החברה לידועה מספיק וזאת על מנת שהיעד הסופי יגיע, לידים, רווחים, וקהל לקוחות שיהיה קבוע או חוזר.

ספרו לעולם על עצמכם – כולם רוצים לדעת

כבעלי המותג הדבר הראשון שחשוב שתעשו הוא להטמיע את שפת המותג ולהתחיל להוציא אותה החוצה. כמובן שרצוי שתעשו זאת באמצעות אנשי מקצוע ומהטובים ביותר יש לציין. על המותג להיות ברור, נגיש, ולדבר את השפה הרלוונטית לקהל היעד.

ישנם לא מעט ערוצים בהם תוכלו להשתמש על מנת לפרסם את המותג שלכם, קמפיינים ממומנים ברשתות החברתיות, קמפיינים ממומנים בגוגל, קידום אורגני בגוגל תוכן טקסטואלי, כתבות אונליין ופעילות רשת מאחורי הקלעים. מהרגע שאתם מנתחים את קהל הלקוחות ומתאימים גם השירות והמוצר יהיה לכם קל לגלות איך להפוך למותג שאף אחד לא ישכח.

מיתוג עסק באינטרנט חייב להיות מגובה בפרסום בתקשורת רב ערוצית. אתם בוחרים כיצד לעשות זאת. חשיפה מיטבית של מסרים פרסומיים בכמה וכמה ערוצים מחזקת את המותג. בין אם אתם מחזקים את המותג בדיוור, בפרסום ממומן, בקידום אורגני, או אפילו בטקסטים וכתבות שיווקיות כיחסי ציבור, כל חיזוק מביא לעוד ועוד חשיפה. כל עוד השיווק נעשה בהתאם לשפת המותג ברמה אחידה ומסודרת גם בגרפיקה וגם בטקסטים, ללא ספק אתם בדרך הנכונה.

בוחרים במקצועיות גבוהה לאיכות מיטבית

הדבר החשוב בותר שעליכם לזכור הוא שאין באמת שום סיבה שתעשו זאת לבדכם. בדיוק לשם כך ישנם אנשי המקצוע עבורכם המתמחים בבניית מותג מצליח ברשת. לאנשי מקצוע אלו גישה חיובית המביאה להצלחה.

הצוות המקצועי הכולל בתוכו גם קריאייטיב, יודע להביא לאווירה חיובית, למסרים שיווקיים נכונים לאחר פילוח קהלי יעד ולדיוק בקמפיינים.

כאשר יש ביניכם לבין אנשי המקצוע חיבור נכון, כימיה טובה ואתם משדרים על אותם המסרים ובאותו הראש אין באמת סיבה שלא תצליחו. המותג שלכם יכול להצליח ולהפוך להיות הדבר החם הבא, אתם עוד תגיעו רחוק.

חברה מקצועית ובעלת ניסיון, וותק ושירות אדיב וסבלני תדע ללוות אתכם מהרגע הראשון, ועד לרגע בו אתם כבר חלק בלתי נפרד מהעולם. כי מגיע לכם להיות בידיים הטובות ביותר.

דרכי יצירת קשר

הגיע הזמן למנף את העסק שלך!

אנו מזמינים אותך ליצור קשר ולקבל ייעוץ חינם בכל דרך 
תמיד אפשר גם להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

    רוצים להתקדם?
    בעידן בו מוציאים מאות אלפי שקלים על פרסומת בטלויזיה או בשלטי חוצות, בלי לדעת באיזה קהל יעד היא תפגע - לא כדאי להפסיד את הפרסומת הטובה והמדויקת ביותר - החיפוש בגוגל!
    אנו ב- Prositive מזמינים אתכם להצטרף להצלחה יחד איתנו.
    בואו לשמוע עוד >
    בא לכם להצטרף לניוזלטר מפוצץ בערך? זה אשכרה בחינם!

      077-4447070
      |
      info@prositive.co.il
      © כל הזכויות שמורות - פרוזיטיב | Prositive
      Prositive Logo White שיווק ובניית אתרים
      smile
      צריכים עזרה?
      linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram דילוג לתוכן