Prositive Logo White שיווק ובניית אתרים

קידום אתרי חנות - 5 דרכים לעשות את זה נכון

העידן הנוכחי הוא בסממן דיגיטלי וברמה גבוהה, ולכן לא מעט בעלי מותגים מבינים שכדאי להם לפתוח חנות וירטואלית על מנת לקדם את העסק שלהם. כמובן שתרמה לכך לא מעט הקורונה שלימדה אותנו שאפשר, רצוי וכדאי גם להזמין ולקנות כל דבר אונליין בלי לעמוד בתור. זה נכון שהקורונה חלפה, אבל החנויות הווירטואליות פרצו מחדש, ונשארו כאן אפילו חזקות ומבוקשות יותר מאי פעם.

קידום אתרי חנות – אתם במסלול הנכון

אם גם אתם מבעלי העסקים שמבינים יותר ויותר שכדאי לכם להשקיע בחנות הווירטואלית שלכם, אתם לחלוטין לא לבדכם. ללא ספק האינטרנט הפך להיות המקור החשוב ביותר לעסקים פורים ולאופציות מכירה ענפות. ולכן כאשר אתם דואגים לבצע קידום חנות וירטואלית אתם למעשה דואגים לכך שיהיו לכם יותר לקוחות, אתם ממקדים את עצמכם לקהל יעד רלוונטי וחייבים לקחת בחשבון גם שיווק דיגיטלי מדויק על סמך פילוח מקצועי. ישנן לא מעט אופציות לשיווק זה ודרכים לקידום אתרי חנות וחשוב שתכירו אותם:

  • השקיעו בתוכן המוצרים שלכם

ככל שמדובר בתהליך של קידום אתרי חנות חשוב להבין שאתם חייבים להשקיע בתוכן המוצרים. המשמעות היא למעשה לגרום לרוכשים את החוויה האידיאלית שהם מקבלים בחנות, באונליין. את כל המידע, במידה וישנם מבצעים, קופונים ועוד תוכלו לנדב את המידע הזה גם בתוך המוצר עצמו, וחשוב שתעשו הכלל על מנת שתהליך הרכישה יהיה חלק ונוח.

  • בצעו עיבוי תוכן בעמודי הקטגוריה באתר

עמודי הקטגוריה של המוצרים לא צריכים להציג אך ורק את המוצרים שלכם, אלא תוכלו גם להכניס מתחתיהם גם טקסטים או אפילו קישורים לכתבות רלוונטיות. עמודי הקטגוריה צריכים להיות עמודים המספקים את התוכן באופן מדויק, רלוונטי והכי חשוב, מותאם אל מילות המפתח המביאות דירוג איכותי וקידום. כך קידום אתרי חנות מתבצע באמת ברמה מקצועית ושומר על תוצאותיו לאורך זמן, בתחזוקה נכונה ומקצועית.

  • גוגל לא אוהב כפילויות

במהלך ניהול החנות הווירטואלית אתם מגלים שיש תנועה לאתר, אך המוצרים לא מקבלים חשיפה ותנועה? יש סיכוי גבוה שהאתר מציג תוכן כפול. גוגל פחות אוהב תוכן כפול ולכן הוא לא יציג בעמודים הראשונים דפים דומים בעיקר בשל העובדה שהדבר יביא לתוצאות לא איכותיות לגולשים. עוד מעבר לכך, כל חברה מקצועית המתמחה בנושא של בניית אתרי חנות יודעת שגוגל אפילו דואג להילחם בתוכן הכפול ועל כן לא מביא תנועה לאתר שלכם.

  • טקסט שיווקי למכירה איכותית

כתיבת טקסט שיווקי איכותי מעל או מתחת לכל מוצר כולל הנעה לפעולה שיווקית תביא למכירה איכותית, ובחירה של הגולשים במוצר במידה וזה מתאים להם. חשוב להתאים את המוצרים אל קהל היעד, ואת קהל היעד אל המוצרים.

  • הוסיפו קישורים פנימיים באיכות גבוהה

התמקדות בקישורים פנימיים מאפשרת לגוגל לגלות תכנים חדשים. הקישורים הפנימיים מגדילים פי כמה את זמן גלישת המבקרים באתר וכך הגולשים מקבלים יותר מידע, ואתם מקבלים חשיפה גבוהה יותר מה שיכול להביא למכירות גבוהות יותר.

כדי לבצע קידום איכותי, אתם צריכים את הטובים ביותר לצדכם

בטח הבנתם אם כך, קידום אתרי חנות הוא לא דבר של מה בכך ומדובר בתהליך שחייב שיבוצע על ידי חברה מקצועית המתמחה בתחום ולא רק בקידום, אם כי גם בנושא של בניית אתרי מכירות ויש לכך סיבות רבות. חברה המכירה היטב את נושא אתרי המכירות תדע בדיוק היכן להתמקד בקידום, לפלח את מילות הפתח, למקד את קהל היעד ולהביא תוך מיקוד התוכן את התוכן השיווקי האיכותי ביותר.

רוב רובן של הכניסות אל חנות וירטואלית זו או אחרת מתבצעת דרך מנוע החיפוש. הקידום האורגני הוא האלמנט הטוב ביותר לסיטואציה הזאת והוא מביא לתוצאות מיטביות ואיכותיות, כל עוד הוא נעשה נכון.

קידום יכול להתבצע גם בכמה ערוצים נוספים ובכמה פרמטרים שיכולים להביא לתוצאות במקביל לתהליך של קידום אורגני איכותי:

  • הרשתות החברתיות

השנים האחרונות הביאה לעליה משמעותית בביקוש בשימוש ברשתות חברתיות בקידום חנויות וירטואליות ולא בכדי, מפגש של קבוצות אנשים בחנות וירטואלית דרך רשת חברתית לא רחוק ממפגש בבית העסק עצמו, והעברת חוויות ביקורות והמלצות. לכן חשוב להקצות תקציב גם עבור קידום ברשתות החברתיות ולא לפספס את הכוח המגיע מהן.

  • מאמרים וטקסט המלצות

עדויות הן אחת הדרכים הטובות ביותר לקבל את האמינות של קהל היעד ושל הלקוחות. טקסט כתוב בהמלצות מלקוחות, או מאמרים מקצועיים המייחדים ומבדלים את היתרונות שלכם יביאו אנשים שיביאו בסופו של דבר לחשיפה שתבנה מערכת יחסים עם הלקוח ה מבוססת על אמינות ושקיפות.

  • בצעו שיתופי פעולה

כדי שתוכלו להגדיל חשיפה למוצרים בחנות הווירטואלית חשוב ליצור שיתופי פעולה עם חנויות אחרות או בעלי עסק מאותו התחום אתכם. שיתוף הפעולה יביא לחשיפה, לתוצאות מיטביות ויחסים טובים עם הקולגות שלכם בענף ובתחום.

שמרו על הלקוחות שלכם, הם האוצר הכי חשוב של המותג

ממש כפי שאתם שומרים על לקוחות קיימים בחנות פיזית ולא רק וירטואלית, גם כאשר אתם פותחים חנות ווירטואלית חשוב לשמור על הלקוחות. זכרו שלקוח וירטואלי הוא באמת אדם מאחורי המשתמש הווירטואלי והוא לקוח לכל דבר ועניין.

וודאו שאכן הלקוחות מקבלים את המוצר כראוי, בזמן, ללא תקלות ושברים ואם יש צורך בשירות לקוחות העניקו את השירות באדיבות, מקצועיות וסבלנות. קידום אתרי חנות יכול להיות כמובן גם טכני, אך במקרה זה, שמירה על הלקוחות תביא לפרסום איכותי מפה לאוזן.

הכי חשוב שיהיה לכם על מי לסמוך

כאשר אתם בוחרים בחברה מקצועית שתלווה אתכם, אתם בוחרים במקום הבטוח שבו תוכלו לדעת שיש לכם עם מי לדבר. יש לכם על מי לסמוך, ויש לכם ליווי אישי ומקצועי תוך פנאי להמשיך ולנהל את העסק כאשר יש מי שמבצע את קידום האתר. כשאתם יודעים שיש לכם מקום בטוח, הכל עובד פשוט טוב יותר.

דרכי יצירת קשר

הגיע הזמן למנף את העסק שלך!

אנו מזמינים אותך ליצור קשר ולקבל ייעוץ חינם בכל דרך 
תמיד אפשר גם להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

    רוצים להתקדם?
    בעידן בו מוציאים מאות אלפי שקלים על פרסומת בטלויזיה או בשלטי חוצות, בלי לדעת באיזה קהל יעד היא תפגע - לא כדאי להפסיד את הפרסומת הטובה והמדויקת ביותר - החיפוש בגוגל!
    אנו ב- Prositive מזמינים אתכם להצטרף להצלחה יחד איתנו.
    בואו לשמוע עוד >
    בא לכם להצטרף לניוזלטר מפוצץ בערך? זה אשכרה בחינם!

      077-4447070
      |
      info@prositive.co.il
      © כל הזכויות שמורות - פרוזיטיב | Prositive
      Prositive Logo White שיווק ובניית אתרים
      smile
      צריכים עזרה?
      linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram דילוג לתוכן