Prositive Logo White שיווק ובניית אתרים

יתרונות פרסום בגוגל

גוגל הוא מנוע החיפוש החזק בעולם, וגם המבוקש ביותר. כולם, כולל כולם משתמשים בו מדי יום וגם כמה פעמים ביום. כל בעל עסק ומותג רוצה להיות בתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל. לכן פרסום עסקים הפך להיות מאד פופולרי בשנים האחרונות, בעיקר בקידום האורגני בו התוצאות הן איכותיות ונשמרות לזמן רב אונליין. למה כדאי לכם להשקיע בפרסום בגוגל? הנה מספר יתרונות.

פרסום עסקים בגוגל – עולם של יתרונות

כשאנחנו מדברים על פרסום באינטרנט רוב המיקוד בתחום זה הולך על פרסום בגוגל ויש לכך לא מעט סיבות, ובעיקר יתרונות. היתרונות עבור פרסום עסקים באינטרנט בכלל ובגוגל בפרט הן בעיקר קהל היעד הגדול והמדויק שניתן להגיע אליו. על כך נפרט בהמשך המאמר.

יתרונות פרסום בגוגל
הגיע הזמן להתקדם!

לשיחת ייעוץ חינם שלחו הודעה בוואטסאפ או השאירו פרטים ונחזור בהקדם. מבטיחים.

    יתרונות הפרסום

    • תקציב

    אחד מהיתרונות המשמעותיים ביותר כאשר אנחנו מתחילים לבצע פרסום באינטרנט לעסקים בכלל, וכאשר אנחנו מדברים על פרסום בגוגל בפרט הוא העובדה שאפשר לשלוט בתקציב הפרסומי. לא רק שאנחנו יכולים לשלוט בתקציב ולהחליט מהו הסכום ההתחלתי/הסופי או המדויק, אפשר גם לפצל את הסכום ולפרוס אותו על פני מספר מודעות, ולזמנים קצובים לפי ההחלטה שלנו. השליטה בתקציב, יחד עם היכולת להגיע אל קהל ספציפי מביאים לתוצאות איכותיות בפרסום.

    • קהל יעד מדויק

    גוגל הוא מאגר נתונים אדיר של אנשים אותם גוגל מחלק על סמך אזורים דמוגרפיים, שפות ותחומי עניין. ולכן, הוא לא רק מנוע חיפוש אלא דרך מאד טובה להגיע אל קהלי היעד באמצעות פילוח מדויק. כל חברת פרסום באינטרנט מקצועית וברמה גבוהה תדע לפלח את המודעות על סמך מילות המפתח המדויקות המתאימות למותג שלכם. ובהתאם כמובן למה שהגולשים יחפשו.

    • פרסום במגוון פלטפורמות

    פרסום באינטרנט לעסקים חייב כיום להתאים לכל סוגי הפלטפורמות, ולכן פרסום עסקים בגוגל מאפשר פרסום בכל הפלטפורמות של גוגל הממומנות וגם באורגני, ביוטיוב ובשאר המוצרים של מנוע החיפוש גוגל.

    • מעקב אחר תוצאות תוך כדי הקמפיין

    היות ולגוגל יש מספר פונקציות מעקב מאד מתקדמות, קל לעקוב אחר התוצאות של הקמפיין. מדידה של מספר כניסות לדף, או לאתר שלכם, אבחון של אחוזי ההמרה של הגולשים המבקרים באתר ואף מעקב על מספר הקלקות לכל מודעת פרסום. לנתונים אלו יש יכולת לסייע בקבלת מגוון של תובנות מבחינת האם הקמפיין איכותי, רווחי והיכן אפשר לשפר אותו.

    פרסום בגוגל – איזה עסקים אפשר לפרסם?

    פרסום עסקים באינטרנט בכלל ובגוגל בפרט מאפשר פריסה נרחבת של מגוון עסקים מוצרים ושירותים. היות ואפשר לפרסם בכל מקום, מכל מקום ובכל שעה קל לקדם עסקים בגוגל. אפשר לפרסם כמעט כל מוצר, כל שירות, ולדאוג כמובן שהתוכן יהיה איכותי והקריאייטיב ברמה גבוהה. המטרה היא להגיע אל קהל יעד מדויק המתאים לכם.

    זה לא משנה אם יש לכם בית ספר למוזיקה, חברה למוצרי מזון או אם אתם מספקים שירותי תיקון, תוכלו גם לפרסם את עצמכם בגוגל, ולהרחיב באופן משמעותי את כמות הלקוחות שלכם. ככל שתהיה לכם יותר חשיפה, תקבלו יותר לידים שיהפכו בסופו של דבר לרווחים.

    כל מומחה פרסום בגוגל יודע – לעסק שלך מגיעה חשיפה גבוהה

    בעלי עסקים רבים לא דואגים רק ללידים חדשים, רווחים ולקוחות חדשים. כל מומחה פרסום בגוגל יודע שכאשר מדובר על קידום אורגני לצורך מיקומים ראשונים במנוע החיפוש, או כאשר מדובר על בכלל פרסום למוניטין יש גם משמעות.

    כשהחשיפה גבוהה נכון שהלידים זורמים, וכאשר פילוח קהל היעד הוא מדויק הלידים גם איכותיים. אך ברגע שיש לכם גם מיתוג נכון ברשת, ומוניטין איכותי, זה יתרון נוסף וזהו ממש בונוס. כך שהפרסום באמת עובד בשבילכם, כל הזמן, גם כאשר אתם לא נמצאים מול המחשב.

    דרכי יצירת קשר

    הגיע הזמן למנף את העסק שלך!

    אנו מזמינים אותך ליצור קשר ולקבל ייעוץ חינם בכל דרך 
    תמיד אפשר גם להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

      רוצים להתקדם?
      בעידן בו מוציאים מאות אלפי שקלים על פרסומת בטלויזיה או בשלטי חוצות, בלי לדעת באיזה קהל יעד היא תפגע - לא כדאי להפסיד את הפרסומת הטובה והמדויקת ביותר - החיפוש בגוגל!
      אנו ב- Prositive מזמינים אתכם להצטרף להצלחה יחד איתנו.
      בואו לשמוע עוד >
      בא לכם להצטרף לניוזלטר מפוצץ בערך? זה אשכרה בחינם!

        077-4447070
        |
        info@prositive.co.il
        © כל הזכויות שמורות - פרוזיטיב | Prositive
        Prositive Logo White שיווק ובניית אתרים
        smile
        צריכים עזרה?
        linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram דילוג לתוכן