Prositive Logo White שיווק ובניית אתרים

קידום אתרים אורגני או ממומן - איפה להשקיע?

קידום אתרים אורגני או קידום ממומן - איפה כדאי להשקיע?

מהרגע שהעולם העסקי ברשת גילה שיש דבר הנקרא קידום אתרים שיכול לייעל ולהביא את המותג לתוצאות גבוהות וחשיפה איכותית, כל חוקי המשחק השתנו. אך לא מעט בעלי עסקים ובעלי מותגים תוהים בשאלה איזה סוג של קידום מתאים להם. האם מתאים להם קידום אורגני או האם מתאים להם קידום ממומן? מיד נדאג שתדעו את התשובה המתאימה לכם.

למי יש כוח לקרוא?? קח אותי לסיכום >

קידום אורגני או קידום ממומן
הגיע הזמן להתקדם!

לשיחת ייעוץ חינם שלחו הודעה בוואטסאפ או השאירו פרטים ונחזור בהקדם. מבטיחים.

    קידום אתרים – כך תדעו מה יביא אתכם לחשיפה גבוהה

    זה לא סוד שהעולם השתנה מהרגע שגוגל נכנסה אל חיינו. אנחנו מכירים יותר, יודעים יותר, מבינים יותר ובעיקר רוצים להגיע לחשיפה גבוהה יותר. זה נכון לגבי עסקים, לגבי מותגים, וגם לגבי אישי ציבור ואנשים פרטיים המעוניינים לקדם את עצמם.

    אבל איך באמת עושים את זה? כמו כל התמחות, גם בגוגל צריך להתמקצע ולהתמחות. זה עולם שלם שאם ננסה ללמוד אותו לבד, או על רגל אחת, פשוט לא נצליח.

    בדיוק לשם כך ישנם אנשי מקצוע מעולים בתחום שיודעים בדיוק איך גוגל עובדת, ואיך מפצחים את האלגוריתם שמשתנה מעת לעת, ומתקדם עם החדשנות והטכנולוגיה.

    אין כאן שאלה של מה יותר טוב, אלא שאלה של מה נכון או לא נכון עבורכם. וזה בדיוק מה שצריך לבחון. תוצאות קידום טובות יכולות להגיע בשילוב של שתי אפשרויות הקידום כאשר קידום אתרים בגוגל שאינו ממומן יסתמך על עבודה מדויקת מאחורי הקלעים, ואילו קידום אתרים ממומן יסתמך אך ורק על תקציב נטו ללא עבודה של פילוח קהל יעד, חקר מילות מפתח ועוד פרמטרים שרק אנשי המקצוע מכירים.

    אנחנו לרגע לא שוללים את היכולות שלכם להבין את המקצוע. יחד עם זאת, כאשר אתם נכנסים לתהליך של קידום אתרים אורגני או קידום אתרים בכלל רצוי שאנשי המקצוע יעשו זאת, ואתם תוכלו להתמקד בלידים החדשים שתקבלו בעקבות החשיפה הגבוהה.

    איך לבחור את אנשי המקצוע הטובים ביותר?

    בחיים כמו בכל נושא חשוב לבחור את אנשי המקצוע, השירות או המוצר שאתם מתעניינים בו לאחר סקר שוק נרחב הכולל לא רק בחינה של הצעות מחיר, אלא יותר מכך ואף חשוב מכך, שירות, איכות, מקצועיות ותוצאות בשטח.

    כאשר אתם מחפשים אנשי מקצוע עבור קידום אתרים בגוגל חשוב שתעשו זאת על סמך ביקורות, המלצות וחוות דעת.

    אל תהססו גם לשוחח עם לקוחות קודמים בעצמכם כדי להבין באמת עד כמה החברה מקצועית, ולבקש לראות גם תוצאות. אחרי הכל אתם מפקידים בידי אנשי המקצוע את היקר לכם מכל ברמה העסקית, האתר שלכם, מנוע הלידים הגדול ביותר שלכם.

    הגיע הזמן להתקדם!

    לשיחת ייעוץ חינם שלחו הודעה בוואטסאפ או השאירו פרטים ונחזור בהקדם. מבטיחים.

      אז מה עדיף – קידום אתרים אורגני או קידום אתרים ממומן?

      לפני שאנחנו צוללים להשוואה לה אתם מחכים ולהתאמה לגבי מה מתאים לכם, חשוב להבין מהו הקידום האורגני ומהו קידום אתרים ממומן:

      קידום אורגני, SEO, הוא תהליך בו מקיימים אופטימיזציה למבנה של האתר על מנת לשפר את המיקום שלו בתוצאות של מנוע החיפוש. המטרה היא להיות ראשונים בתוצאות גוגל.

      הקידום הממומן הוא למעשה רכישה של שטח פרסום. אתם רוכשים שטח פרסום ממומן ברשתות החברתיות או בגוגל ותוך כך מקבלים חשיפה גבוהה, לידים ותנועה.

      מה הכי מתאים לכם? זה כבר עניין שחשוב לבחון אותו היטב. האם אתם מעוניינים לשלב קידום אורגני המסתמך על עבודה מאחורי הקלעים בתחום הseo וזאת יחד עם קידום ממומן כמובן המסתמך על רכישה של שטח פרסום, או האם תרצו להתמקד רק באחד מהאלמנטים.

      לקידום אורגני יש יתרונות חזקים של יציבות, אתם לא משלמים אקסטרא עבור התקופה בה אתם נמצאים בחשיפה מוגברת והלידים זורמים בשל העבודה המוגברת מאחורי הקלעים.

      יחד עם זאת, חשוב לקחת נשימה עמוקה בתהליך זה ולהבין שעל מנת להגיע למקומות הראשונים יש להתאזר בסבלנות, התוצאות מגיעות לאחר מספר חודשים, ותוך כך גם נשארות קבועות יותר ולאורך זמן רב. חשוב לתחזק את התוצאות, משמע, לחזק את מילות המפתח. לבדוק ולבחון היכן בדיוק נעשו שינויים ולהתאים את התהליך אל השינויים עצמם.

      כאשר מדובר על קידום ממומן חשוב להבין שכל עוד אתם לא משלמים תקציב, התוצאות לא נשארות באוויר. זהו שטח פרסום נקי שנשאר חשוף אך ורק כאשר אתם משלמים, ואין צורך לתחזק אותו. בתהליך זה התוצאות מגיעות במיידי, וככל שתגבירו ותעלו את התקציב, הן תהיינה גבוהות יותר ובעלות תנועתיות רבה יותר.

      שילוב של מקצועיות והתמחות מביא לתוצאות

      ליווי מקצועי, אישי ואיכותי יכול להביא לשילוב של שני האלמנטים לקבלת לתוצאות מנצחות.

      חשוב לקחת את התהליך בסבלנות המתאימה ולהבין שאך ורק עם עבודה מקצועית מדויקת ואיכותית מאחורי הקלעים בבק אופיס של האתר שלכם, ובפרונט מבחינת החשיפה ברשת תוכלו באמת להגיע למקומות הנכספים אליהם אתם מעוניינים להגיע.

      ביחד, אפשר להגיע רחוק. וגם למקומות הראשונים בגוגל.

      הגיע הזמן להתקדם!

      לשיחת ייעוץ חינם שלחו הודעה בוואטסאפ או השאירו פרטים ונחזור בהקדם. מבטיחים.

        לסיכום - מה עדיף, אורגני או ממומן?

        אם אתם שואלים אותנו, לכל עסק צריך להתאים את הקידום והשיווק שלו. אבל בכל זאת - אין כמו קידום אורגני. זו השקעה נכונה וחכמה לטווח ארוך שעם קצת איפוק מספקת לנו תוצאות טובות יותר ככל שהזמן עובר.

        כך למשל, בתחילת הקידום האורגני נשקיע X כסף, אך לא נראה תוצאות ולא נחזיר את ההשקעה בחודשים הראשונים. 
        לעומת זאת בזמן הזה בקידום הממומן עבור השקעה X נקבל תוצאות X.

        עם הזמן, הקידום האורגני (SEO) יתחיל להראות תוצאות, וככל שהזמן יעבור וההשקעה תמשיך התוצאות ימשיכו לעלות, בעוד בקידום הממומן ישארו אותו דבר.

        לדוגמה:
        דוד השקיע בינואר 5,000 ₪ בממומן - וקיבל 20 לקוחות בחודש.
        בכל חודש יקבל דוד 20 לקוחות בממוצע וכך גם בשנה שאחרי וכו'.

        לעומת זאת, אבי השקיע 5,000 ₪ באורגני, ולא קיבל לקוחות בינואר. 
        באפריל אבי התחיל לראות תנועה של 5 לקוחות,
        ביוני קיבל כבר תנועה של 20 לקוחות,
        ובינואר לאחר שנה אבי נהיה מותג שמקבל 200 לקוחות בחודש!
        עם הזמן התנועה גדלה עבור אותה השקעה - וכך הכסף הופך שווה יותר.

        אז מה לדעתנו עדיף? כמו שאמרנו, מאוד תלוי בעסק ובאופיו - אבל לרוב נבחר בקידום האורגני!

        דרכי יצירת קשר

        הגיע הזמן למנף את העסק שלך!

        אנו מזמינים אותך ליצור קשר ולקבל ייעוץ חינם בכל דרך 
        תמיד אפשר גם להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

          רוצים להתקדם?
          בעידן בו מוציאים מאות אלפי שקלים על פרסומת בטלויזיה או בשלטי חוצות, בלי לדעת באיזה קהל יעד היא תפגע - לא כדאי להפסיד את הפרסומת הטובה והמדויקת ביותר - החיפוש בגוגל!
          אנו ב- Prositive מזמינים אתכם להצטרף להצלחה יחד איתנו.
          בואו לשמוע עוד >
          בא לכם להצטרף לניוזלטר מפוצץ בערך? זה אשכרה בחינם!

            077-4447070
            |
            info@prositive.co.il
            © כל הזכויות שמורות - פרוזיטיב | Prositive
            Prositive Logo White שיווק ובניית אתרים
            smile
            צריכים עזרה?
            linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram דילוג לתוכן