Prositive Logo White שיווק ובניית אתרים

מה זה דומיין?

מה זה דומיין ולמה הוא משמש?

כולם רוצים לדעת מה זה דומיין אבל לא תמיד יודעים איך לגשת לנושא, או להבין למה הוא משמש ומה האפקטיביות בו. לפני שנצלול אל כל הפרטים הקטנים, חשוב שנבין בהגדרתו מהו דומיין.
דומיין הוא למעשה כתובת עם שם ייחודי של אתר אינטרנט מכל סוג. הוא למעשה, כתובת המגורים המדויקת של האתר או מספר הזיהוי שלו. וכמו שלכל אחד ואחת מאיתנו יש כתובת שונה, ומספר זיהוי שונה, כך גם לאתרים יש דומיין משלהם שהוא שונה ולא דומה לאחרים.

כשהגולשים מחפשים ברשת את האתר שלכם, ומקליקים את כתובת הדומיין הם מגיעים ישירות לאתר. ללא כתובת דומיין אין שום אפשרות להגיע אל האתר שלכם. לשם כך חשוב לבצע קניית דומיין לאתר ולדאוג לרשום אותו. על מנת שתוכלו לעשות זאת, חשוב לבדוק שהדומיין פנוי. לכל התהליך יש כמה וכמה שלבים שאינם מסובכים מדי לתפעול. באופן כללי, פעולות אלו עדיף לבצע על ידי אנשי מקצוע המתמחים בכך.

מה זה דומיין?
הגיע הזמן להתקדם!

לשיחת ייעוץ חינם שלחו הודעה בוואטסאפ או השאירו פרטים ונחזור בהקדם. מבטיחים.

    איך רושמים דומיין?

    כשאתם באים לרשום דומיין חשוב לשים לב לשם שאתם בוחרים. יש לכך משמעות. אם האתר שלכם הוא ישראלי, אז כדאי שיתסיים בסיומת של co.il. אם האתר שלכם הוא בינלאומי עדיף שיסתיים בסיומת .com

    לפני הכל, חשוב שתאתרו דומיין פנוי המתאים לכם. כניסה לאתר איגוד האינטרנט הישראלי וחיפוש בתיבה המתאימה של שם הדומיין שאתם מעוניינים יוביל אתכם לרשימה של דומיינים ישראליים לרישום במידה והשם פנוי. אם האתר שלכם בינלאומי, אותה הפעולה תוכלו לעשות באתר לאיתור דומיינים פנויים בינלאומיים.

    את הרישום לדומיין מאותה רשימת דומיינים ישראליים תוכלו לבצע דרך הרשם המוסמך מטעם איגוד האינטרנט הישראלי. הרישום לרוב הוא לשנה אחת עד 5, ויש לחדש אותו בתקופת הסיום. אם בחרתם כבר באיזו חברה אתם רושמים את הדומיין יש לפתוח חשבון משתמש, למלא טופס קצר, לשלם ולהמתין לאישור הדומיין במייל. מהרגע שהאישור מגיע הדומיין משוייך אליכם.
    לרשימת הרשמים המוסמכים >

    כאשר תסתיים שנת הרישום עליכם לחדש את הדומיין על של שמכם ולשלם תשלום נוסף. הדומיין לא שלכם לנצח (כמו שכירות..), אם לא תחדשו הוא יחזור למרחב גלובלי ויהיה פנוי לכל מי שירצה.

    חידוש דומיין לאתר הוא תהליך קצר שדומים מאד לפעולת הרישום הראשונית. החלפת דומיין לאתר או חידוש הם אפילו קצרים יותר כי אתם כבר בעלי חשבון אצל הרשם.
    יחד עם זאת, יש לשים לב שאם אתם מחליטים לבצע החלפת דומיין לאתר זוהי כבר פעולה טכנית המצריכה ידע טכני נרחב והעברה של הדומיין. וכאן כבר מומלץ לתת לאנשי המקצוע המתמחים בכך לעשות זאת.

    כך מחברים דומיין לאתר האינטרנט שלכם

    שם הדומיין והאתר שלכם חייבים להיות מקושרים זה לזה ברמת המותג, הערך שלו והמטרות שלו. לרוב ישנם בעלי אתרים שמאחסנים את האתר בחברה אחת, ואת הדומיין רושמים בחברה אחרת. הדבר החשוב ביותר הוא שתהיה לכם חבילת אחסון המותאמת לכם אישית, ורישום במחיר שהכי משתלם לכם.

    כעת כשנרשם הדומיין, נרכשה חבילת אחסון ואתם רגועים, יש להפנות את כתובת הדומיין למקום שבו האתר נמצא פיזית. זהו תהליך פשוט, מהיר, ואנשי המקצוע המתמחים בו ידעו לעשות זאת במהירות ובקלות.

    האתר שלכם הוא הנכס הכי חשוב ביותר

    כל בית עסק, מותג או ארגון שיש לו אתר, יש לו נכס דיגיטלי מדהים שיכול לייצר לו חשיפה גבוהה, ולמעשה להפוך ולהיות מנוע הלידים הגדול ביותר שלו. אך מהרגע שאתם רושמים דומיין לאתר ומקשרים את הדומיין למיקום הפיזי של האתר חשוב שתדעו שנס החשיפה לא קורה לבד.

    עליכם ליצור קשר עם אנשי המקצוע המתאימים על מנת שתוכלו לייצר חשיפה, להניע את האתר להפוך להיות מנוע לידים ובעצם, להתחיל תהליך קידום אתרים מקצועי. בחרו את אנשי המקצוע שילוו אתכם מהצעד הראשון בקפידה, והתוצאות תהיינה לא פחות ממושלמות.

    האתר שלכם הוא הבית השני שלכם, זה רק טבעי שתרצו להעניק לו את הטוב ביותר.

    דרכי יצירת קשר

    הגיע הזמן למנף את העסק שלך!

    אנו מזמינים אותך ליצור קשר ולקבל ייעוץ חינם בכל דרך 
    תמיד אפשר גם להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

      רוצים להתקדם?
      בעידן בו מוציאים מאות אלפי שקלים על פרסומת בטלויזיה או בשלטי חוצות, בלי לדעת באיזה קהל יעד היא תפגע - לא כדאי להפסיד את הפרסומת הטובה והמדויקת ביותר - החיפוש בגוגל!
      אנו ב- Prositive מזמינים אתכם להצטרף להצלחה יחד איתנו.
      בואו לשמוע עוד >
      בא לכם להצטרף לניוזלטר מפוצץ בערך? זה אשכרה בחינם!

        077-4447070
        |
        info@prositive.co.il
        © כל הזכויות שמורות - פרוזיטיב | Prositive
        Prositive Logo White שיווק ובניית אתרים
        smile
        צריכים עזרה?
        linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram דילוג לתוכן