Prositive Logo White שיווק ובניית אתרים

מה זה שיווק שותפים?

העולם הדינמי של האינטרנט מתפתח ומתפתח בכל יום מחדש, ועמו גם מודלים שונים לצרכנות רשת. כך למשל הגיע לעולם מודל שיווק שותפים שהחל בתור רעיון קטן והפך לאלמנט חובה כמעט בחברות גדולות כמו איביי, אמזון ועוד המשתמשות בו כחלק בלתי נפרד ממערך השיווק שלהן.

לא שהיינו צריכים לכך תזכורת, אבל תקופת הקורונה הזכירה לנו בעל כורחנו שיש עוד דרכים להתפרנס. תוך כך, למדנו שגם שיווק שותפים מאפשר לנו יכולות כלכליות נוספות, ואם אתם עדיין לא מכירים את הנושא, כדאי ללמוד עליו מעט יותר.

שיווק שותפים
הגיע הזמן להתקדם!

לשיחת ייעוץ חינם שלחו הודעה בוואטסאפ או השאירו פרטים ונחזור בהקדם. מבטיחים.

    מה זה שיווק שותפים ואיך הוא תורם לנו

    אתם שומעים על שכירים שיש להם עוד רווח מעבר לעבודה הראשית שלהם, סטודנטים וגם אמהות בזמן חופשת לידה שעוסקות בכך. ולאחר הקורונה ישנם גם אנשים שממש הפכו את שיווק השותפים לעיסוק העיקרי שלהם.

    שיווק שותפים הוא למעשה מודל / תכנית שיווקית שמבוססת על תוצאות. בתכנית זו השותף החיצוני מקבל עמלות על הגעה ליעדים ספציפיים שהמפרסמים מבקשים. היעדים הם לרוב:

    • מכירת מוצרים או שירות
    • קבלת לידים איכותיים
    • הרשמה בתשלום או בחינם אל שירות מסוים
    • הורדת אפליקציות
    • רישום לניוזלטרים
    • הבאת תנועה וחשיפה לאתר

    שיווק השותפים, או בשמו השני אפיליאציה הוא למעשה אופציה מאד אפקטיבית לחברות ולעסקים להרחיב באופן משמעותי את הפרסום, ואת החשיפה שלהם לקהל נוסף, ואף קבלת לקוחות חדשים במחירים נמוכים מאד. היות והתשלום למשווק הוא אך ורק כאשר יש הגעה ליעד, ומכירה. 

    שיווק שותפים – מאיפה מתחילים?

    למעוניינים להתחיל אפיליאציה יש צורך במקורות תנועה. כל מי שמבין בתחום של שיווק שותפים למתחילים יודע שחייב מקור מהימן. בלוג, אתר, רשתות חברתיות, קבוצות וואטסאפ אפילו. כל אופציה שיש בה תנועה של משתמשים. אם אין לכם כזאת, תמיד אפשר לבנות אתר לצורך התנעה.

    לאחר מכן, אפשר להירשם לתכנית שותפים של חברות המוכרות שירות או מוצר שאתם מרגישים שאתם יכולים לקדם. את צבירת הרווחים תתחילו אך ורק לאחר ביצוע העסקה בהצלחה ולאחרי כן תקבלו את העמלה בגובה ספציפי, וזאת בהתאם להסכמה ההדדית ביניכם לבין השותפים.

    הגיע הזמן להתקדם!

    לשיחת ייעוץ חינם שלחו הודעה בוואטסאפ או השאירו פרטים ונחזור בהקדם. מבטיחים.

      5 צעדים לשיווק שותפים אפקטיבי

      • בחירה נכונה של מוצרים טובים

      חברה המשווקת מוצר שאתם יודעים שהוא פחות טוב, אך תשלם לכם עמלת שותפים גבוהה היא לא חברה שכדאי לעבוד מולה. מומלץ למצוא מוצר שתקבלו עליו פחות רווחים אך השירות של החברה איכותי יותר.

      • בחרו חברות גדולות

      החברות הגדולות אימצו באהבה את המודל של שיווק שותפים. תוכלו לקדם מוצרים שקיימים באתרים מתוך מוצרים רבים, או אפילו קטגוריה שלמה ולהרוויח עמלות נהדרות.

      • בצעו התאמה למדיה

      בחרו תכנית שותפים שמתאימה למדיה שלכם. אם אתם בעלי אתר למוצרי נשים, בחרו תכנית שותפים שבה אתם מפרסמים פרסומות למוצרים מתאימים. אם תבחרו פרסומות שאינן מתאימות לנושא שלכם הגולשים יחשבו שאתם ספאמרים וחבל שהמוניטין ברשת יהיה לא איכותי.

      • הדיל הכי משתלם הוא הדיל שלכם

      בצעו סקר נרחב על מנת לוודא שתכנית השותפים שאתם מעוניינים להירשם אליה אכן מציע האת הדיל הכי טוב. שימו לב לזמן שמירת הקוקיס. ככל שהזמן ארוך יותר זה אומר שהתכנית יותר משתלמת.

      • השתדלו שלא להציף קישורים

      הרווחים שלכם מגיעים כשגולשים לוחצים על הקישורים שלכם ומתבצעת מכירה. אך אל תציפו את המידה בקישורים רבים. לא מעט אתרים שמפרסמים יותר מדי מורידים את ערך השיווק ואת ערך האתר. הגולשים גם בתכנית זאת חייבים שיהיה ערך אמיתי. מעבר לערך, הרשת עלולה 'להעניש' אתכם על הצפת קישורים.

      מקצועיות לפני הכל

      כמו כל תחום שאתם עוסקים בו, דאגו להתמקצע. גם שיווק שותפים למתחילים אולי ישמע לכם כמו קורס קטן או מבוא. אך בסופו של דבר אתם תקבלו מספיק ניסיון כדי להצליח. על מנת להצליח חשוב ללמוד היטב את התחום, לגלות היכן אתם יכולים להיות הטובים ביותר, ולא לקצר דרכים. כי מקצועיות היא לפני הכל.

      דרכי יצירת קשר

      הגיע הזמן למנף את העסק שלך!

      אנו מזמינים אותך ליצור קשר ולקבל ייעוץ חינם בכל דרך 
      תמיד אפשר גם להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

        רוצים להתקדם?
        בעידן בו מוציאים מאות אלפי שקלים על פרסומת בטלויזיה או בשלטי חוצות, בלי לדעת באיזה קהל יעד היא תפגע - לא כדאי להפסיד את הפרסומת הטובה והמדויקת ביותר - החיפוש בגוגל!
        אנו ב- Prositive מזמינים אתכם להצטרף להצלחה יחד איתנו.
        בואו לשמוע עוד >
        בא לכם להצטרף לניוזלטר מפוצץ בערך? זה אשכרה בחינם!

          077-4447070
          |
          info@prositive.co.il
          © כל הזכויות שמורות - פרוזיטיב | Prositive
          Prositive Logo White שיווק ובניית אתרים
          smile
          צריכים עזרה?
          linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram דילוג לתוכן