Prositive Logo White שיווק ובניית אתרים

ההבדלים בין בניית אתרים ב2023 לבין 2010

בניית אתרים ב2023 לבין 2010 - אז והיום

לפני 30 שנה בערך פרץ לחיינו האינטרנט כאשר עוד אז היה בשימוש רק במוסדות הצבאיים והאקדמיים. עוד אז חלום חייו של מדען מחשבים אנגלי בשם טים ברנרס לי היה להפיץ את בשורת האינטרנט לעולם וכך הוא הקים את האתר הראשון בעולם על מנת ללמד את הציבור הרחב על נפלאות הרשת, כאשר המטרה העיקרית היתה לספר איך משתפים מסמכים דרך קישורים. זו היתה תחילתה של ידידות נפלאה בין המשתמשים לבין אנשי המקצוע בתחום של בניית אתרים למגוון של מטרות. האתר הוקם בשנת 1990 והפך ציבורי רק בשנת 1991 כאשר הוא מכיל הסבר קצר אך מאד קולע על הרשת, והנחיות כיצד לקבל גישה להקמת שרת.

מאז חלפו כל כך הרבה מים בנהר, והפכנו לחברה שלא מסוגלת להתקיים ללא האינטרנט שהביא בשורות חדשניות, נגישות ונוחות לחיינו על כל פרמטר ופרמטר החל מהאישי, ועד לעסקי והשיווקי. כך שאם בחרתם לבנות אתר, אתם מבצעים את הבחירה הנכונה, וחשוב להכיר את כל האלמנטים החדשניים ביותר שיכולים להביא אתכם לאתר מקצועי שיהפוך להיות מנוע הלידים הגדול ביותר שלכם.

בניית אתר היום ופעם
הגיע הזמן להתקדם!

לשיחת ייעוץ חינם שלחו הודעה בוואטסאפ או השאירו פרטים ונחזור בהקדם. מבטיחים.

    בניית אתרים - ליהנות מאתרי אינטרנט בכל מקום, בכל שעה

    אתר האינטרנט שלכם הוא הפנים של החברה, המוסד או בית העסק. או אם אתם אישי ציבור או אומנים כמובן שגם בתחומים אלו. כשאנשים נכנסים לאתר שלכם הרושם הראשוני הוא עניין של מספר שניות, וכיום, בעידן הדינמי והחדשני שלנו האתר שלכם הוא כרטיס הביקור האידיאלי. היתרון המשמעותי של התקופה הנוכחית עוד מהרגע שבו אתרי האינטרנט נוסדו והמשיכו להתפתח הוא שכיום אפשר לגלוש מכל מקום, בכל מקום ובכל שעה בזמן שבעבר יכולנו לגלוש אך ורק ממסכי המחשב, ואתרי האינטרנט לא היו רספונסיביים למכשירים חכמים אחרים.

    זוהי בדיוק הסיבה שכיום עיצוב אתר מתייחס לא רק לעיצוב דסקטופ, אם כי גם לעיצוב מובייל ועיצוב המותאם גם לטאבלטים או שאר המכשירים החכמים עמם אנחנו מבצעים פעולות באינטרנט ביומיום. כשאתם מחפשים חברת בניית אתרים איכותית, שימו לב שהיא אכן מביאה לכם את כל האלמנטים הרלוונטיים לתקופה הנוכחית. גם אתר עם חוויית משתמש UI UX איכותית שתביא את המשתמשים להגיע למטרה לשמה אתם זקוקים לאתר, וגם כמובן להקים אתר רספונסיבי למכשירים חכמים, מותאם עבור SEO (מה זה?) ובעל האלמנטים הטכנולוגיים המתאימים לתקופה.

    בניית אתרים בפלטפורמות המתאימות – מה מתאים לכם?

    בניית אתרים מתאפשרת בכמה פלטפורמות מרכזיות המאפשרות ניהול אתר בנוחות, נגישות ואיכות, והעיקריות שבהן בימינו הן:

    • וורדפרס

    מערכת וורדפרס היא המערכת המובילה כיום בתחום בניית אתרים לעסקים וחשוב לדעת שהיא עובדת עם קוד פתוח. המערכת מאד דינמית והיא חינמית לחלוטין. בתוך המערכת ישנם תוספים המסייעים לנו להרכיב את האתר ולהוסיף אליו לא מעט אלמנטים איכותיים. ביניהם אלמנטור המביאה לעיצוב גרפי נהדר. המערכת מעניקה יכולות וכלים העולים על פני כל מערכת אחרת.

    • וויקס

    וויקס או WIX היא פלטפורמה בקוד פתוח המאפשרת בניית אתרים ללא ידע מקדים בקידוד או בעיצוב. וויקס היא פלטפורמה פחות ידידותית עבור קידום אתרים בצורה אורגנית, אך היא דומה מעט לוורדפרס מבחינת מערכת הניהול.

    • בניית אתר בקוד סגור

    קיימת כיום גם אופציה של בניית אתר בקוד סגור אך מבחינת קידום אורגני זה פחות מומלץ. מבחינת העיצוב ישנה הגבלה ומבחינת העלות זה לא תמיד משתלם.

    הגיע הזמן להתקדם!

    לשיחת ייעוץ חינם שלחו הודעה בוואטסאפ או השאירו פרטים ונחזור בהקדם. מבטיחים.

      שנת 2023 מביאה עמה בשורות חדשניות לעולם האתרים

      עוד לפני שנת 2023 כבר קיבלנו לא מעט בשורות חדשניות, יחד עם זאת עולם האתרים הוא מאד דינמי וכאשר מדובר על בניית אתרים לעסקים קטנים או גדולים זה לא משנה - כולנו יודעים שבכל יום ויום ישנה טכנולוגיה חדשנית ומתקדמת יותר. אנשי המקצוע בתחום מתעדכנים על בסיס יומיומי בעיצובים, פונקציונליות וכל אלמנט שיכולים להפוך את האתרים ליותר איכותיים בכלל, ולאתרים עסקיים בפרט. והיתרונות העיקריים הם:

      • חוויית משתמש

      עם הזמן חוויית המשתמש משתכללת ומשתדרגת כאשר עומדת מאחוריה פסיכולוגיה ענפה שחוקרת את התנהגות המשתמשים, אל תוותרו על חוויית משתמש מקצועית.

      • רספונסיביות

      אתר רספונסיבי מביא לאחוז המרות גבוה יותר, משאיר את הגולשים יותר זמן באתר ומביא לדירוג גבוה במנוע החיפוש של גוגל, משמע, קידום אורגני איכותי. בניית אתר רספונסיבי היא מומחיות בפני עצמה וכאשר זה נעשה נכון, האתר מביא לתוצאות איכותיות.

      לא לוותר על איכות

      בניית אתרים הוא תחום נרחב ובים האתרים הקיימים בתחום זה חשוב לבחון היטב את האפשרויות שלכם ולהיות ממוקדי מטרה.

      חברה איכותית, מקצועית וברמה גבוהה תדע למקד אתכם למטרה, להעניק לכם שירות מקצועי, ליווי אישי וכל אלו לצד מקצועיות שתביא לתוצאות איכותיות ולאתר שיהפוך להיות מרכז המותג שלכם.

      דרכי יצירת קשר

      הגיע הזמן למנף את העסק שלך!

      אנו מזמינים אותך ליצור קשר ולקבל ייעוץ חינם בכל דרך 
      תמיד אפשר גם להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

        רוצים להתקדם?
        בעידן בו מוציאים מאות אלפי שקלים על פרסומת בטלויזיה או בשלטי חוצות, בלי לדעת באיזה קהל יעד היא תפגע - לא כדאי להפסיד את הפרסומת הטובה והמדויקת ביותר - החיפוש בגוגל!
        אנו ב- Prositive מזמינים אתכם להצטרף להצלחה יחד איתנו.
        בואו לשמוע עוד >
        בא לכם להצטרף לניוזלטר מפוצץ בערך? זה אשכרה בחינם!

          077-4447070
          |
          info@prositive.co.il
          © כל הזכויות שמורות - פרוזיטיב | Prositive
          Prositive Logo White שיווק ובניית אתרים
          smile
          צריכים עזרה?
          linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram דילוג לתוכן