בניית אתרים איכותיים בשנת 2023 מעולם לא הייתה קלה יותר. האינטרנט משתנה בקצב מהיר וגם האופן שבו אנשים משתמשים בו משתנה. יש יותר מ-3 מיליארד אתרים שפועלים באינטרנט, וההערכה היא שיוכפלו כמות אתרים עד 2030. זה אומר שיש יותר עסקים באינטרנט, מה שאומר שיש צורך מוגבר בבוני אתרים איכותיים כדי ליצור את אתרים אלו.
בשנת 2020 ואפילו לפני, אתרים רספונסיבים (מותאמים לנייד) הפכו לנורמה. כך שניתן להגיד בפה מלא - כי בשנת 2023, Mobile-first הוא תקן עבור כל האתרים.
בניית אתרים זה כבר לא רק עיצוב ובנייה. יש כל כך הרבה היבטים אחרים שיש לקחת בחשבון כמו SEO, שיווק במדיה חברתית, ניתוח וכו’.. אך עם זאת, בניית אתרים איכותיים בשנת 2023 מעולם לא הייתה קלה יותר עם הטכנולוגיה והכלים של היום.
כל עסק צריך אתר אינטרנט על מנת שיוכל להתחבר ללקוחות שלו. עם זאת, הימים שבהם מספיק “רק” להחזיק אתר אינטרנט חלפו מזמן. על מנת לייצר לידים והמרות ללקוחות, עסק מודרני זקוק לאתר רספונסיבי מותאם לנייד, נגיש בקלות ואיכותי שיכול להופיע בכל המכשירים.
האתר הוא הכלי השיווקי החשוב ביותר לכל עסק. זה הדבר הראשון שלקוח יראה וזה עוזר לו להחליט אם הוא רוצה להשקיע את זמנו בחברה/בעסק שלך או לא.
בעלי עסקים צריכים לוודא שהאתר שלהם פועל תמיד, לא משנה באיזו שעה ביום. הם גם צריכים לוודא שהאתר שלהם ידידותי לנייד ותואם לכל המכשירים, כמו סמארטפונים, טאבלטים, מחשבים ניידים וכו'.
זה לא קשור רק להקמת אתר אינטרנט. עסקים צריכים גם לוודא שהם נמצאים במנועי חיפוש על ידי לקוחות פוטנציאליים שמחפשים את מה שהם מציעים.
אתרי אינטרנט נועדו לא רק לקבל מידע, אלא גם דרך לבנות אמון, להראות מקצועיות ולהשאיר רושם רציני.
אחד המאפיינים החשובים ביותר של אתר אינטרנט הוא העיצוב והשימושיות שלו. אתר עסקי צריך להיות קל לשימוש ומושך מבחינה ויזואלית כך שהמבקרים ירצו להישאר בדף או באתר שלך.
כמובן, היתרון הברור ביותר הוא שיהיה לעסק מקום בו יוכל להציג את המוצרים והשירותים שלו.
מאפשר לקוחות פוטנציאליים ללמוד על העסק יותר.
אתר אינטרנטיכול לעזור להגדיל ולמנף את הדירוג במנועי החיפוש. לאנשים יהיה קל יותר למצוא אותך כשהם מחפשים באינטרנט, מה שיגרום ליותר תנועה ומכירות.
דרך מצוינת לשווק את החברה או העסק שלך, מכיוון שניתן לעדכן את התוכן בו באופן שוטף במידע ובמוצרים חדשים שיוצאים לשוק. זה יגרום ללקוחות להתעניין במה שיש לך להציע ולחזור למידע נוסף או רכישות.
אתר אינטרנט הוא אחד מכלי השיווק החסכוניים והמקצועיים ביותר שקיימים כיום לחברות ועסקים.
אתר אינטרנט מאפשר להגיע ללקוחות בכל מקום ובכל העולם, מה שלא אפשרי בחנות פיזית.
אתר יכול לספק “שירות לקוחות” 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע מכל מקום בעולם.
שמור על עיצוב ותוכן האתר פשוט וקל לניווט.
לכלול בלוג באתרים בכדי לתרום לטובת עבודת קידום אתרים.
שקול להחזיק צ'אט בוט באתר למטרות שירות לקוחות.
מהי מטרת האתר?
מה תציעו באתר?
מי קהל היעד?
איך תשווקו את האתר?
ראינו איך העולם השתנה בעשור האחרון והוא לא הולך להפסיק להשתנות. עם כל השינויים הללו, עלינו להתעדכן בהם ולוודא שהאתרים שלנו מעודכנים בכל הטרנדים העכשוויים.
אתר אינטרנט צריך להיות רספונסיבי, אדפטיבי ומותאם לנייד. זה אמור להיות קל לשימוש בכל מכשיר ובעל חווית משתמש טובה. כמו כן הוא צריך להיטען במהירות ולהכיל תוכן איכותי שרלוונטי לקהל היעד.
מאמר זה, לעומת זאת, עוסק בכמה עקרונות בסיסיים שבהם תוכל להשתמש כדי לבנות את האתר שלך לעתיד.
1) עיצוב רספונסיבי - קחו בחשבון שמסכים ניידים הופכים גדולים יותר ופופולריים יותר. ודא שהאתר שלך רספונסיבי כדי שניתן יהיה לצפות בו בכל המכשירים.
2) התמקדות בתוכן – וודאו כי באתר שלכם יש דגש על תוכן איכותי - ולא רק חזותי.
3) “מובייל קודם” (Mobile-First) - יש לבצע אופטימיזציה של האתר שלך לגלישה סלולרית תחילה ולאחר מכן להתאים לגלישה במחשב שולחני עם עיצוב רספונסיבי או אתר מובייל נפרד. הכוונה היא שכאשר ניגשים למלאכת בניית אתרים, יש לחשוב קודם על עיצוב האתר למובייל, ורק לאחר מכך למחשבים רגילים.
4) היה חברתי - היה חברתי מההתחלה והפוך את האתר שלך לאינטראקטיבי יותר עם תכונות כמו פוסטים בבלוג, תגובות, פורומים וכו'.
אולי יעניין אותך גם..
רגע! כבר הולכים?
תחשבו על זה: לא תרצו לדעת איך לגרום לעסק שלכם לזנק?
מקבלים עכשיו שיחת ייעוץ ח-י-נ-ם!
אז מה יש לך להפסיד?