זה לא סוד שהנכס הדיגיטלי הגדול והמשמעותי ביותר כיום של כל עסק ארגון או מוסד הוא האתר שלו. ולכן, כאשר אתם בונים כבר אתר עסקי חשוב שהוא יהיה בנוי על סמך כל הפרמטרים המקצועיים ביותר, והטובים ביותר המותאמים למותג שלכם כמובן. אחד הפרמטרים המשמעותיים הם אמינות אתרים לעסקים שבעצם מאמתת עובדה חשובה, האתר הקיים לא יעבוד עבורך ויגרום לקבלת חשיפה ולידים, אם לא תדאגו שהוא יהיה בעל מהימנות ואמינות מתאימים ותבצעו את כל הפעולות לשם כך.
כשמדובר על אמינות האתר חשוב לגשת אל אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום, יש לכך השפעה משמעותית וארוכת טווח לחשיפת האתר, להפיכתו אתר מהימן ולתפעול העתידי שלו. אנשי מקצוע המתמחים בתחומים אלו יוכלו לא רק לבצע בדיקת אמינות אתר מיטבית, אלא גם לדאוג לשפר באתר שלכם את כל מה שצריך תוך כדי תנועה.
אמינות באתר שלכם היא מאד אפקטיבית ופשוט גורמת לאנשים להגיע בסופו של דבר למקום המתאים באתר, ולהשאיר פרטי התקשרות או לרכוש מוצר או שירות שאתם מוכרים ומשווקים. אמינות בסופו של דבר מזוהה עם עסק איכותי, מוצלח וברמה גבוהה.
בתחום זה של אתרים חשוב רק להבין כי אמינות האתר היא למעשה הגדרה הכוללת בתוכה נגישות, אבטחה, פונקציונליות, דירוג ועוד.. ישנן כמה וכמה אופציות ליישם אמינות אתר על ידי בעלי האתרים, והמרכזיים שבהם:
פרסום תמונות של הצוות או תמונות אותנטיות של בית העסק עצמו לא רק מגבירים את האמינות והמהימנות אלא גם גורמים ללקוחות חדשים לרצות להיות לקוחות. הגולשים ירגישו שיש אדם אמיתי מאחורי האתר, וזו תחושת ביטחון שמאפשרת להם להמשיך ולחזור לאתר שלכם.
הקפידו שיהיה לכם עמוד 'צור קשר' איכותי באתר, בו יש את הכתובת הפיזית של בית העסק, את הטלפון, וואטסאפ אם יש אופציה לכך, דפים ברשתות החברתיות ועוד. כך הלקוחות ירגישו שיש בפניהם בית עסק רציני אמין ואמיתי.
אתר לעסקים חייב להיות אתר שיש בו מענה מהיר ללקוחות. מהירות התגובה לא רק ממצבת אתכם ברמה הדיגיטלית כאתר איכותי שמעניק מענה מהיר, אלא גם מול הלקוחות גורם לכם להיראות אמינים יותר, ואיכותיים יותר.
עדכון האתר באופן קבוע, עיצוב אחת לתקופה, רענון וחידוש ישדרו אמינות, חדשנות ופעילות ענפה. חשוב לעשות זאת כמובן באמצעות אנשי המקצוע כל אחד ואחת בתחומם. אך יש לוודא שאכן העדכונים הם מותאמים למותג שלכם, ובמידה וזהו פרסום של מידע, מידע אותנטי, אמיתי שיש איך לבסס אותו.
הצעד הראשון שלכם לפני הכל הוא כמובן לבחור מי בונה לכם את האתר. מהרגע שיש לכם כבר אתר בנוי ומוכן, חשוב לתחזק אותו על כל צד וצד שבו.
אם אתם בעצמכם צריכים לבצע בדיקת אמינות אתר, ישנן כיום כמה וכמה פרמטרים שיכולים לסייע לכם. כמובן שגם פה, מומלץ לפנות אל החברות המקצועיות. הבדיקה בעיקר מתמקדת בוותק דומיין, אבטחת האתר, קוד מקור, פרטי הבעלים, מהירות האתר ואף פרטי התקשרות של בעלי האתר.
כל אתר, בין אם הוא אתר לעסקים גדולים וחברות או אתר לעסקים קטנים, חייב להבין שברגע שהוא אתר מהימן יש לו את הבסיס החזק למצוינות מול הגולשים, ומול הלקוחות הפוטנציאליים. יש לכך כמובן השלכות ארוכות טווח, וכך למעשה אתם בונים מערך לקוחות איכותי וגולשים שחוזרים לאתר שלכם.
זה יעבוד נהדר בין אם אתם מוכרים מוצרים ברשת, ובין אם אתם מציעים שירות זה או אחר.
אולי יעניין אותך גם..
רגע! כבר הולכים?
תחשבו על זה: לא תרצו לדעת איך לגרום לעסק שלכם לזנק?
מקבלים עכשיו שיחת ייעוץ ח-י-נ-ם!
אז מה יש לך להפסיד?