Prositive Logo White שיווק ובניית אתרים

בניית אתר עסקי

בעידן שבו הכל חי ומתנהל ברשת, בניית אתר עסקי אינה שאלה של האם, אלא שאלה של איך. הקמת אתר אינטרנט היא כלי מרכזי בשיווק העסק, בחשיפה ללקוחות פוטנציאלים חדשים ובמיתוג עסקי מוצלח. לכן כל עסק, חדש או וותיק, קטן או גדול, זקוק לאתר אינטרנט
מקצועי ומרשים שיניע את הגולש לפנות אליו ולבחור בו על פני עסקים מתחרים, ועל כן אל לו לוותר על הקמת אתר עסקי.

בניית אתרים לעסקים

כאשר לקוח פוטנציאלי נכנס לאתר שלכם, דמיינו כי החוויה שלו צריכה להיות דומה לשיחה ביניכם לבינו. אתם לא רוצים שהוא יראה מסך לנגד עיניו אלא את החזון שלכם. מתוך גלישה באתר, הגולש צריך להבין מי אתם, מה אתם יכולים לתת לו ובמה אתם טובים יותר מהמתחרים שלכם. כדי שזה יקרה, האתר צריך להיות מעניין, ידידותי לשימוש ולשקף אתכם הן מבחינת העיצוב שלו והן מבחינת התכנים שבו.

אם אינכם רוצים להיות עוד עסק ברשת, עוד שורה בחיפוש, אלא לבלוט מעל האחרים, חשוב שתפנו לחברה מקצועית ובעלת ניסיון המתמחה בבניית אתרים עסקיים. בין אם מדובר על מיתוג לעסק קטן או על חברה גדולה, אתר אינטרנט מושקע יכול להקפיץ אתכם
קדימה ולכן אל תוותרו על ליווי מקצועי של הטובים ביותר.

עיצוב ומיתוג עסקים
הגיע הזמן להתקדם!

לשיחת ייעוץ חינם שלחו הודעה בוואטסאפ או השאירו פרטים ונחזור בהקדם. מבטיחים.

    בניית אתר אינטרנט עסקי - למי זה מתאים?

    כל בעל עסק עצמאי יודע עד כמה שגרת החיים עמוסה. בין הלקוחות, לעובדים, לספקים, שה למצוא את הזמן לעצור ולהחליט כי זו השעה להשקיע בהקמת אתר עסקי. במבט ראשון זה יכול להיראות כצעד לא הכרחי, אולי אפילו מיותר, בוודאי כאשר יש לכם עסק פעיל ועובד.
    אולם למעשה בעידן שלנו, נוכחות ברשת היא קריטית כדי להישאר רלוונטיים ומי שלא שם פשוט נשאר מאחור.

    כל עסק, מכל תחום שהוא, זקוק לאתר אינטרנט מרשים ובועט אשר ידבר בשפתו של קהל היעד, יסייע לשמר את הלקוחות הקיימים ולמשוך לקוחות חדשים. על כן, אל תתייחסו לבניית אתר לעסק שלכם כעניין שולי אלא פנו לכך זמן ושימו נושא זה בסדר העדיפויות הנכון.

    דגשים חשובים

    הקמת אתר אינטרנט לעסקים הוא תהליך שיש לתכנן בקפידה כדי ליצור אתר איכותי שייתן את המענה השיווקי הנכון לעסק. במסגרתו יש לתת את הדעת לשלושה היבטים מרכזיים: הפן הטכני, הפן העיצובי וכמובן התוכן שבאתר. ראשית, נרצה להעניק לגולש חווית משתמש טובה. איך עושים זאת? נדאג כי הוא יוכל לגלוש באתר בכל סוג של מסך וכי המידע העיקרי שמעניין אותו יהיה נגיש לו. גולש שצריך לחפש באתר את מה שבעיניו הוא מובן מאליו לא יהפוך ללקוח.

    כמו כן, חשוב מאוד כי באתר יהיו מגוון אפשרויות ליצירת קשר עם העסק כמו קישור ישיר לוואטסאפ, צ'אט און ליין, טופס השארת פרטים ועוד.. הפן העיצובי מתייחס למסר ולתחושה שאנו רוצים להעביר ללקוח הפוטנציאלי שלנו: אמינות, ניסיון, יצירתיות וכיו"ב. לבסוף, ישנו התוכן שנבחר להעלות לאתר. בעסקים מסוימים זקוק הלקוח להרבה מידע מילולי ובעסקים אחרים, יש צורך דווקא יותר צורך בתמונות. על כן יש להתאים את התוכן לסוג העסק והאתר שבונים.

    דרכי יצירת קשר

    הגיע הזמן למנף את העסק שלך!

    אנו מזמינים אותך ליצור קשר ולקבל ייעוץ חינם בכל דרך 
    תמיד אפשר גם להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

      רוצים להתקדם?
      בעידן בו מוציאים מאות אלפי שקלים על פרסומת בטלויזיה או בשלטי חוצות, בלי לדעת באיזה קהל יעד היא תפגע - לא כדאי להפסיד את הפרסומת הטובה והמדויקת ביותר - החיפוש בגוגל!
      אנו ב- Prositive מזמינים אתכם להצטרף להצלחה יחד איתנו.
      בואו לשמוע עוד >
      בא לכם להצטרף לניוזלטר מפוצץ בערך? זה אשכרה בחינם!

        077-4447070
        |
        info@prositive.co.il
        © כל הזכויות שמורות - פרוזיטיב | Prositive
        Prositive Logo White שיווק ובניית אתרים
        smile
        צריכים עזרה?
        linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram דילוג לתוכן