כפטריות אחרי הגשם צצו בעשור האחרון חברות בניית אתרים המציעות שירותי הקמת אתרים מקצועיים, וכמו בכל תחום בו השוק רווי בנותני שירותים, גם בתחום זה ניתן למצוא רמות, סגנונות עבודה ותעריפים משתנים. אם אתם חושבים לבנות אתר ולא יודעים מהיכן להתחיל, מילים כמו דומיין, אחסון או וורדפרס עושות לכם כאב ראש, ואולי הזמן שבו לוקח לאתר לעלות מכניס אתכם לחרדה - אנו בפרוזיטיב מתמחים שנים רבות בבניית אתרים ונלך אתכם יד ביד משלב הרעיון ועד השקת אתר שיקפיץ את מוניטין העסק ויגדיל את פוטנציאל הרווח שלכם.
אם כבר יש ברשותכם אתר שאתם לא סגורים על הנראות שלו, או שפשוט נתקעתם ואינכם יודעים איך להמשיך, תשאירו את זה לנו, אנחנו ניקח את זה משם ונקים לכם את האתר הכי מדויק עבורכם.
אתר אינטרנט לעסק כבר מזמן אינו מותרות אלא חובה. בין אם אתה רופא עצמאי שרוצה לחשוף את הקליניקה שלך ובין אם את עקרת בית שרוצה לחשוף בבלוג את כישורי האפיה שלך, בין אם אתה מעוניין באתר חנות או באתר תדמית, אם יש לכם נכס דיגיטלי אתם יודעים שהיום כבר לא מבקשים טלפון, כי אם את כתובת האתר או החנות, זאת משום, שטוב מראה עיניים משיחת טלפון.
הלקוח רוצה לראות מה מציעים לו. לא נגזים אם נאמר שהצלחתו של עסק יכולה ליפול ולקום על איכות ומקצועיות האתר שלכם. הנראות, העיצוב, מהירות הגלישה והתכנים הם אלו שיקבעו כמה גולשים יבקרו באתר שלכם, כמה יישארו בו וכמה ישתפו אותו עם אחרים.
בכדי שהאתר שלך ימקסם את התוצאות ויהיה מוצלח, ממיר ומותאם לחוויית משתמש, כדאי לקחת ברצינות כמה מהעצות שלנו, זה בחינם:
כדאי לבצע אופטימיזציה של מהירויות טעינת הדפים בנייחים ובמובייל, דבר אשר יפחית את זמני הטעינה של השרת.
אופטימיזציה של מהירויות טעינת הדפים והפחתת זמני טעינת השרת ברוב המקרים תמקסם את חווית המשתמש באתר שלך וכתוצאה מכך (מן הסתם) תגדיל את ההמרות.
כדאי להשקיע בשירות אחסון מהיר ואמין, לבצע כיווץ ואופטימיזציה של התמונות באתר, למזער בקשות לצד השרת, להשתמש בשמירת מטמון (קאשינג) של הדפדפן ועוד.. בנוסף לשיפור ה-UX אשר משפיע ישרות על המעורבות באתר ועל "הנאת" המשתמש, טעינת עמודים מהירה יותר מועילה גם לדירוג SEO ותכניס לנו מבקרים נוספים לאתר. Win-Win.
אתר רספונסיבי = אתר המותאם עיצובית לכל רוחב ולכל גודל מכשיר. אתר עם עיצוב רספונסיבי בימינו הוא קריטי ביותר! אם אתה רוצה למקסם את חווית המשתמש ולהגדיל את ההמרות. עיצוב רספונסיבי מבטיח שהדפים שלך יתאימו לגודל המכשיר דרכו צופה בהם הגולש, דבר המעניק לו חוויה מושלמת וגורם ל-UX אופטימלי, וזה לא משנה אם הוא משתמש במחשב שולחני, בטאבלט או במכשיר נייד. .
השתמש בבדיקות A/B וטקטיקות אחרות בכדי להבין, לחקור, להגביר, ולהגדיל את ההמרות שלך. בדיקת A/B היא דרך מצוינת (ונפוצה בימינו) לייעל את חוויית המשתמש ולהגדיל את ההמרות שלנו.
בדיקת A/B כוללת הגדרת שתי גרסאות שונות במקצת של אותו עמוד (זה יכול להיות בכותרת, בטקסט, בגרפיקה וכו'.).
לאחר מכן מודדים מי מהעמודים הניב ביצועים טובים יותר, במי צפו יותר, מי המיר יותר, מה היתה מעורבות המשתמשים וכו'.. על ידי בדיקה מתמדת של וריאציות שונות, נוכל לחשוף תובנות עיקריות לגבי המשתמשים שביקרו אצלנו. תובנות אלה יעזרו לקבל החלטות מושכלות יותר לגבי אופן האופטימיזציה של האתר להמרות גבוהות, איכותיות וטובות יותר. בנוסף, ישנן טקטיקות נוספות כמו שימוש במפות חום או הקלטת משתמש, המאפשרות להתחקות אחר משתמשים בדפי האינטרנט שלנו ואופן הגלישה שלהם. טקטיקות אלו יכולות לעזור באיתור אזורים הדורשים שיפור, אלמנטים בעייתים, תקלות באתר ועוד..
היררכיה טובה וניווט טוב ונוח באתר זה קריטי! על מנת לעזור למשתמשים למצוא תוכן במהירות ובקלות. יש לשמור על תפריטי הניווט ובעצם על כל התפריטים שלנו מאורגנים, קצרים "וקולעים".
איזה מעצבן זה להכנס לאתר ולא למצוא את מה שאנחנו מחפשים זמן רב? אף אחד לא צריך ללכת לאיבוד בזמן שהוא מנסה למצוא את המידע או השירות שהוא מחפש.
כל עמוד באתר שלך צריך לכלול קריאות לפעולה שניתן לזהות בקלות ו"רודפות" אחרי הלקוח/הגולש. כמובן שישנם דפי מפתח מסוימים שבהם הקריאה לפעולה צריכה להיות בולטת וברורה במיוחד, ולעומתם דפים שצריכים להיות פחות "דוחפים" או "מניעים", אלא יותר ידידותיים לקורא. כמובן יש לתת דגש לקריאה לפעולה (CTA) בחלק העליון של העמוד או באחד מצדיו של הדף. הקריאות לפעולה צריכות תמיד לקשר לקטע באתר שלך שבו המשתמשים יכולים לבצע את הפעולה הרצויה, או לבצע את הפעולה בקליק או 2 (כמה שפחות).
אם אתם מתלבטים בשאלה אם להיעזר בשירותים של חברה לבניית אתרים או לעשות זאת לבד, יש מספר דברים שכדאי שתיקחו בחשבון: בניית אתר דורשת זמן וזמן שווה כסף. את הזמן שתשקיעו בבניית האתר, תוכלו להשקיע בספירת מלאי, בשימור לקוחות או בגביה. לדוגמה - אם נרצה רכב חדש נוכל ללמוד לבד כיצד בנוי רכב, מה המרכיבים והחלקים, איך הכל מתחבר וכו'.. אין זה אומר שבאמת נרכיב לנו רכב לבד.. נכון? בנוסף, בעולם תחרותי כל-כך, לא היינו רוצים להקים אתר בינוני שאינו מזמין לקוחות, אינו בנוי נכון ואינו מתאים עבור קידום אורגני בגוגל. הקמת אתר מקצועי, מוצלח ומניב דורשת ידע בבניית אתרים, מקצועיות, תכנות, יצירתיות ואיכות בתוכן, עיצוב ומיתוג, ועוד.. דברים שללא ספק גוזלים זמן וכסף. אז כן. אם אתם בטוחים שתוכלו ללמוד ולהתמודד עם האתגר, לכו על זה. אם יש לכם ספק, אנו בפרוזיטיב נשמח לבנות עבורכם את האתר שאתם חולמים עליו. אנו מתמחים שנים רבות בבניית אתרים לעסקים ובבניית אתרי תדמית תוך שילוב בין איכות, מקצועיות ושירות מותאם אישית.
בעשורים האחרונים קורים דברים נפלאים. המבוגרים שבנינו הספיקו לראות צעד צעד איך הקידמה נכנסת לחיינו ומחליפה ישן בחדש, מהיר ועכשווי בעוד הצעירים נולדו לתוך מעצמה טכנולוגית שהיא חלק משמעותי מחייהם ואינם מכירים דבר אחר. כך או כך, החיים שלנו בכפר הגלובלי הזה הפכו דיגיטליים וטכנולוגיים כמעט בכל היבט אפשרי. ההבנה שאם לא נתקדם נישאר מאחור היא בדיוק הסיבה שאנו בפרוזיטיב משקיעים את מיטב ומירב הזמן והמשאבים בכם, הלקוחות שלא מוכנים להישאר מאחור ומעוניינים בהקמת אתר אינטרנט שיזוהה אתכם ויצעיד את העסק שלכם קדימה.
עסקים רבים בעולם הריאליסטי (ולא הדיגיטלי) מתקשים לעשות את המעבר לדיגיטל מסיבות שונות, ביניהן סיבות טכנופוביות, חשש שהשקעה בבניית אתר תרושש את העסק, חוסר ידע והבנה בסיסית בתועלת שהם עשויים להפיק מאתר אינטרנט. למעשה, אם תשאלו אותם תגלו, שלא מעט מהם ניסו להתחיל בבניית אתר לעסק שלהם, והמידע הרב איתו נפגשו יצר אצלם בלבול ותסכול עד שבחרו לזנוח את הרעיון. אצלנו בפרוזיטיב לא תצטרכו כלל להתעסק בסוגיות שהביאו אתכם לוותר על הרעיון של הקמת אתר מקצועי, זאת משום שמעטפת השירותים שלנו פועלת על עקרון הנגשת המידע באופן שקוף, מקצועי וידידותי.
אולי יעניין אותך גם..
רגע! כבר הולכים?
תחשבו על זה: לא תרצו לדעת איך לגרום לעסק שלכם לזנק?
מקבלים עכשיו שיחת ייעוץ ח-י-נ-ם!
אז מה יש לך להפסיד?