Prositive Logo White שיווק ובניית אתרים

תרשים גאנט לניהול העסק

עולם השיווק כיום הוא דינמי מאד, וכל אחד ואחת עובדים על סמך פרויקטים ומשימות מוכנות מראש. ניהול עסק בין אם דרך משימות תוכן ובין אם משימות שיווק דיגיטלי או קידום, כל המשימות מקבלות האצלת סמכויות מסודרת.

לרוב, משימות מנוהלות ביומנים, לוחות שנה, או רישומים צדדיים. אך עם הזמן גילו לא מעט סוכנויות שיווק בפרט ועסקים בכלל את היכולת לעבוד מול גאנט לניהול העסק. גאנט מאפשר לנו לעמוד בקצב העדכונים והחדשנות שבה מתנהלים עסקים כיום בכלל, וסוכנויות שיווק כמובן.

תרשים גאנט לניהול העסק
הגיע הזמן להתקדם!

לשיחת ייעוץ חינם שלחו הודעה בוואטסאפ או השאירו פרטים ונחזור בהקדם. מבטיחים.

    ניהול עסק עם גאנט - לא משימה קשה

    לפני שאנחנו צוללים למשימות בגאנט, וכיצד עושים זאת, חשוב להבין מה זה גאנט ואיך הוא הולך לתרום לניהול העסק באופן אפקטיבי ונוח. הגאנט קרוי על שם הנרי גאנט, שבשנות ה20 של המאה שעברה כבר יצר את את תרשימי הגאנט על מנת למדוד את תפוקת העובדים שלו ברמה חודשית ומפוקחת.

    ההבדל בין גאנט אם כך לבין לוח משימות רגיל הוא שהתאים בשורה של הכותרת הם למעשה ציר הזמן לחלוקה נוחה על פני החודש. לבניית גאנט חודשי, חשוב שכל שורה תסמן משימה אחת, על סמך יום ותאריך. זהו הגאנט הבסיסי בעצם, הפשוט ביותר.

    כמו כל דבר בעידן הנוכחי, גם הגאנטים כבר קיבלו ורסיה משודרגת יותר. ולכן אפשר למצוא גם גאנט מורכב יותר עם כותרת שמסמלת שבוע, כותרת המסמנת ימים, או גאנט המחלק משימות על סמך אנשי צוות או על סמך קבוצות בלבד ללא הגדרת תאריכים כלל.

    ניהול עסק עם גאנט - איך לתפעל?

    ניהול זמן הוא משימה בסיסית שכל אחד ואחת זקוקים לה בניהול העסק. כשמדובר על ניהול גאנט אחת הדרכים הפשוטות ביותר היא פשוט לקבוע לכל משימה תאריך התחלה ותאריך סיום, ולחלק על פי ההיררכיה המשרדית.
    כך אתם מגדירים כל משימה לביצוע בתקופת זמן אחרת ומציגים את כל המשימות על הגרף של הגאנט. אלו עדיין יהיו מקבילות על ציר הזמן, וכל אחד ואחת בארגון ידע מה תפקידו.

    באופן עקרוני אתם לא חייבים שתהיה לכם תוכנת גאנט כלשהי. כל מי שרוצה לדעת מה זה גאנט יכול לבנות את הגאנט הכי פשוט באקסל, או בגוגל sheet כטבלה. את המשימות אפשר לכתוב בטבלאות ובכותרות לחלק את התאריכים, הקבוצות והצוותים.
    גאנט יכול להיות שבועי, חודשי, או קבוע למשימות משתנות. ואם אתם לא מעוניינים לנהל את העסק עם גאנט קבוע אפשר לקבוע גם גאנט חד פעמי עבור פרויקט ספציפי.

    הגיע הזמן להתקדם!

    לשיחת ייעוץ חינם שלחו הודעה בוואטסאפ או השאירו פרטים ונחזור בהקדם. מבטיחים.

      ניהול עסק עם גאנט ידני זה אפשרי, אבל האם כדאי?

      ניהול זמן באמצעות גאנט ידני הוא אפשרי בהחלט, אך חשוב לשים לב לשינויים קטנים שיכולים לשנות את כל הגאנט. אירועים לא מתוכננים, שינויים ביום העבודה, לוח זמני דינמי ועוד. במצב כזה תצטרכו להזיז ביום אחד את כל הלוז, ואף תבזבזו לא מעט זמן על עדכון הגאנט.
      אין באמת סיבה לנהל היום גאנט ידני כאשר ישנן כל כך הרבה אפליקציות ותוכנות אונליין המאפשרות לנהל גאנט באופן חדשני שתורם עבור ניהול זמן אפקטיבי.

      חלק מהקסם של להיות עסק מוצלח ואפקטיבי הוא למעשה לזרום עם החדשנות, ליהנות מהדינמיות ולהבין שגם באלמנטים הבסיסיים ביותר אנחנו יכולים להצליח.
      גאנט לצורך ניהול העסק הולך לתרום משמעותית לא רק לסדר הכללי בעסק. אלא גם לצוות להרגיש יותר אפקטיביים, לבצע משימות בצורה יותר נוחה ומסודרת ובכך לתרום לאפקטיביות כללית ומשימות המבוצעות באיכות גבוהה יותר.

      דרכי יצירת קשר

      הגיע הזמן למנף את העסק שלך!

      אנו מזמינים אותך ליצור קשר ולקבל ייעוץ חינם בכל דרך 
      תמיד אפשר גם להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

        רוצים להתקדם?
        בעידן בו מוציאים מאות אלפי שקלים על פרסומת בטלויזיה או בשלטי חוצות, בלי לדעת באיזה קהל יעד היא תפגע - לא כדאי להפסיד את הפרסומת הטובה והמדויקת ביותר - החיפוש בגוגל!
        אנו ב- Prositive מזמינים אתכם להצטרף להצלחה יחד איתנו.
        בואו לשמוע עוד >
        בא לכם להצטרף לניוזלטר מפוצץ בערך? זה אשכרה בחינם!

          077-4447070
          |
          info@prositive.co.il
          © כל הזכויות שמורות - פרוזיטיב | Prositive
          Prositive Logo White שיווק ובניית אתרים
          smile
          צריכים עזרה?
          linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram דילוג לתוכן