Prositive Logo White שיווק ובניית אתרים

מנוע החיפוש בינג משתדרג

כולנו מכירים את הרגע הזה. אנחנו פותחים את מנוע החיפוש ושואלים אותו כל שאלה אפשרית. בתוך שניות נקבל מגוון אדיר של קישורים, מסרים, פרסומים ותשובות לשאלות.

אך איך באמת נדע האם המידע אמין, זמין, נגיש, ובכלל מותאם לשאילתות שלנו? התרגלנו לדיוק במידע, לזמן תגובה מהיר וגם לחוויית משתמש מסוימת. ואולי הדבר שבאמת הכי התרגלנו אליו זה שיש מנוע חיפוש אחד שאנחנו אמורים לקבל את כל מגרעותיו וגם את כל יתרונותיו ללא תחרות. יחד עם זאת, ישנם עוד מנועי חיפוש, אך משום מה שכחנו.

בינג משתדרג ומתאים את עצמו ל2023

כשמדובר על קידום SEO כל מי שעוסק בתחום, וגם מי שלא, יודעים שמנועי החיפוש הם באמת מנועי הלידים הגדולים ביותר. משם מגיעה החשיפה, משם מגיעה התנועה, וכאשר הקידום נעשה ברמה המקצועית הגבוהה ביותר משם גם מגיעה הנוכחות הגבוהה ברשת.

עם השנים גוגל הטמיעו עצמם כמנוע החיפוש היחידי והגדול ביותר בעולם. יחד עם זאת,  בזמן שכל העולם מכיר את גוגל כמנוע החיפוש החזק ביותר ישנם עוד מנועי חיפוש שעם הזמן המודעות להם נעלמה ולא בצדק, וגם להם יכולות איכותיות מאד בהבאת חשיפה, לידים ותנועה לאתרים ומותגים במגוון של תחומים.

למנוע החיפוש חשוב שתהיינה היכולות המתאימות, אך גם חוויית המשתמש שמזמן כבר לא שייכת רק לאתרים בלבד וכמובן גם היכולת להתאים את החיפוש, למענה ולתוצאות. אל קטגוריה זו נכנס מנוע החיפוש 'בינג'.

לא כולם יודעים זאת, אבל מנוע החיפוש בינג הוא מנוע החיפוש המתחרה העיקרי של גוגל. יש לו יכולות מצוינות, והוא מבוקש מאד בעיקר במדינות מחוץ לאסיה. אם אתם עדיין לא מכירים, יהיה לכם נעים להכיר גם את בינג ומדי פעם להתרענן במנוע חיפוש אחר.

למה מנוע החיפוש בינג יכול להתאים לכם

בינג הוא מנוע חיפוש עם נתח חיפוש בינלאומי של בין שלושה לחמישה אחוזים. מנוע החיפוש פותח על ידי מייקרוסופט והוא משוייך לשירותי אפל, פיירפוקס מוזילה ופייסבוק. לא מעט בעלי אתרים מקבלים פניות ממנוע חיפוש בינג ויש לכך סיבות מהותיות.

זה לא סוד, כשמדובר על קידום אתרים בינג הוא בעל יכולות איכותיות מאד. ממש כמו מנוע החיפוש גוגל, גם בינג מציג תוצאות חיפוש בכרטיסיות שונות, מפות וחדשות. אך בינג כולל גם אסתטיקה עיצובית בנוסף להכל ומעניק חוויית משתמש איכותית.

מנוע החיפוש בינג הוא גם מנוע החיפוש של יאהו! כבר משנת 2009. נכון שנתח השוק של בינג הוא אולי מצומצם בהשוואה לגוגל, אך בעלי עסקים רבים כבר גילו את הפוטנציאל של מנוע חיפוש זה, ומעבר לכך, מומלץ גם לשאר בעלי עסקים לגלות אותו וליהנות מביקורים רבים באתר שלהם. בינג עצמו מקבל מעל מיליארד ביקורים בחודש ויש בו פחות תחרות ברמה משמעותית מאשר קידום אורגני בגוגל.

למה בינג חשוב לעסק שלכם

מנוע החיפוש בינג מעניק תכונות איכותיות על חדשות מניות, מעקב טיסות, המרות, קניות, ספורט, תרגומים, רכישת מוצרי אונליין ועוד. בנוסף לכך הוא מציע מידע מקומי על תנועה, רישום עסקים, חיפוש אחר מסעדות ומרכזי בילוי ופנאי, לוחות זמנים וכלל השירותים שכולם מחפשים.

זהו למעשה מנוע חיפוש לו ביקוש גבוה שהולך וגובר בעולם, ויש בו תכונות מסוימות שעוד אין במנועי חיפוש אחרים כמו 'תחזית בינג' שהולכת ומקבלת יותר ויותר תפוצה.
לבינג עצמה יש עסקאות עם אפל, פיירפוקס מוזילה, ופייסבוק וסביר מאד להניח שאלו רק עסקאות שעוד ילכו ויתרחבו אל חברות נוספות.

אם חיפוש בגוגל חשוב לכם כבעלי אתרים, זה רק טבעי שתרצו עוד תנועה ובטח במנוע חיפוש שאין בו תחרות גבוהה כמו בינג. עוד תנועה, עוד חשיפה ועוד לידים, זה רק מתבקש.

מנוע החיפוש בינג - ככה זה יראה ב2023

בזמן שהעולם מתקדם מייקרוסופט, בעלת מנוע החיפוש בינג, משלבת את מנוע החיפוש עם ממשק ה ChatGPT וזאת על מנת לסייע לחיפושי הגולשים במנוע החיפוש.

על פי דיווח של אתר הטכנולוגיה "דה-אינפורמיישן", מנוע החיפוש בינג הפך כבר מתחרה ראוי לגוגל בכמה פרמטרים, ביניהם גם פרסום אורגני ומייקרוסופט הבעלים של בינג מתכננת השקה במרץ הקרוב. 

מייקרוסופט לעומתה בחרה לשלב ChatGPT וזאת לא בחירה מפתיעה. הגורם המרכזי מאחורי הפיתוחים של OpenAI היא לא אחרת ממייקרוסופט. השילוב אמור לסייע למייקרוסופט לנתח שוק גדול יותר בתחום מנועי החיפוש בעוד בינג מפורסם בכל מוצרי מייקרוסופט. השילוב המשודרג והחדש הזה אמור לספק לגולשים תשובות ברמת בינה מלאכותית אמנם, אך הכי קרוב למענה אמיתי ואנושי משולב קישורים ומוצרים דומים.

מייקרוסופט עצמה כבר שנים משלבת בינה מלאכותית במוצרים שלה ואף השיקה פלטפורמה ייחודית של שיחה במחשוב ענן בשנת 2016. רוב הממשקים של החברה מבוססי צ'אט והשילוב המרענן הזה יוביל אותה להשגת המטרה ברמה גבוהה. 

דרכי יצירת קשר

הגיע הזמן למנף את העסק שלך!

אנו מזמינים אותך ליצור קשר ולקבל ייעוץ חינם בכל דרך 
תמיד אפשר גם להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

    רוצים להתקדם?
    בעידן בו מוציאים מאות אלפי שקלים על פרסומת בטלויזיה או בשלטי חוצות, בלי לדעת באיזה קהל יעד היא תפגע - לא כדאי להפסיד את הפרסומת הטובה והמדויקת ביותר - החיפוש בגוגל!
    אנו ב- Prositive מזמינים אתכם להצטרף להצלחה יחד איתנו.
    בואו לשמוע עוד >
    בא לכם להצטרף לניוזלטר מפוצץ בערך? זה אשכרה בחינם!

      077-4447070
      |
      info@prositive.co.il
      © כל הזכויות שמורות - פרוזיטיב | Prositive
      Prositive Logo White שיווק ובניית אתרים
      smile
      צריכים עזרה?
      linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram דילוג לתוכן