Prositive Logo White שיווק ובניית אתרים

חדש בישראל - דומיין.ישראלי

חדש בישראל - דומיין.ישראלי

בתאריך 22.11.2022 פתח איגוד האינטרנט הישראלי לציבור הרחב את היכולת לרשום דומיינים בעברית מלאה בישראל. המשמעות של הפעולה הזאת היא למעשה הרחבה של אפשרות הבחירה בנוסף לסיומת il לדומיינים קליטים, ולדומיינים חדשים וייחודיים.

מידע זה חשוב גם לאנשי המקצוע העוסקים בתחום, אך לא רק, אם כי גם למי שמתעניין בהקמת אתרים באופן כללי.

דומיין.ישראלי
הגיע הזמן להתקדם!

לשיחת ייעוץ חינם שלחו הודעה בוואטסאפ או השאירו פרטים ונחזור בהקדם. מבטיחים.

    איך דומיינים בעברית עובדים?

    דומיינים בעברית וגם בשפות אחרות עושים שימוש בתקני IDN - הם עוברים תהליך המרה לתצורה רגילה אותה המערכות מכירה יותר לעומק. הדומיינים מומרים באמצעות מנגנון ייחודי שמורכב אך ורק מהתווים הבסיסיים הנכללים בתקן והמערכת יודעת לאיזה שם הגולשים מתכוונים לגשת כך. רישום דומיין ישראלי בעברית נעשה דרך הרשמים המוסמכים של איגוד האינטרנט. לפרטים נוספים אפשר לבקר באתר דומיין.ישראלי. בכל בחירה של קניית דומיין חשוב לבצע התאמה שלו מול קהל היעד המתאים ולהבין האם היתרונות שהוא מביא רלוונטיים לנו:
    • דומיין שקל לזכור
    דומיין שקל לזכור אותו יקלט טוב יותר אצל קהל היעד שלכם כאשר אלו יראו אותו בפרסומים השונים בין אם בפרסום אופליין ובין אם בפרסום אונליין.
    • מיתוג
    למיתוג יש משמעות רבה. בתהליך של קניית דומיין ממותג מאפשר לכם להוסיף לשם העסק מילים הקשורות אליו לצד המילה 'ישראל' וכך אתם מייצרים זיקה ברורה לעיסוק, לעסק ולמותג מול הקהל הישראלי.
    • מגוון צירופים
    דומיין בעברית מאפשר לכם מגוון מילים וצירופי מילים לשמות האתרים שלכם ולעסקים הפנויים לרישום כך שתוכלו גם להיות יצירתיים באופן שלא התאפשר בעבר.
    • שיוך
    היות ו.ישראל היא למעשה סיומת מדינתית ולא כללית גוגל ילמד לשייך בעתיד את האתרים הרלוונטיים למיקום הגיאוגרפי שלנו בישראל וזהו יתרון נהדר לאתר שלכם.

    דומיינים בסיומת IL עדיין ימשיכו להתקיים

    הדומיינים הקיימים בעברית ובמרחב IL ימשיכו בפעולה הרגילה שלהם ובהתאם לכללי הרישום. בעלי דומיינים בעברית עם הסיומת IL לא יהיו חייבים לשנות את הרישום לישראל במידה והם לא מעוניינים לעשות זאת. בשתי הסיטואציות יש צורך להמשיך ולחדש את הדומיין בהתאם לחוקי הרישום כך או כך.
    דרכי יצירת קשר

    הגיע הזמן למנף את העסק שלך!

    אנו מזמינים אותך ליצור קשר ולקבל ייעוץ חינם בכל דרך 
    תמיד אפשר גם להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

      רוצים להתקדם?
      בעידן בו מוציאים מאות אלפי שקלים על פרסומת בטלויזיה או בשלטי חוצות, בלי לדעת באיזה קהל יעד היא תפגע - לא כדאי להפסיד את הפרסומת הטובה והמדויקת ביותר - החיפוש בגוגל!
      אנו ב- Prositive מזמינים אתכם להצטרף להצלחה יחד איתנו.
      בואו לשמוע עוד >
      בא לכם להצטרף לניוזלטר מפוצץ בערך? זה אשכרה בחינם!

        077-4447070
        |
        info@prositive.co.il
        © כל הזכויות שמורות - פרוזיטיב | Prositive
        Prositive Logo White שיווק ובניית אתרים
        smile
        צריכים עזרה?
        linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram דילוג לתוכן