Prositive Logo White שיווק ובניית אתרים

איך להשיג המרות דרך דף נחיתה

אחד הנושאים החמים ביותר בתחום הוא נושא היעילות של דפי נחיתה לעסקים. לא כולם יודעים עד כמה דף נחיתה או עמודי הנחיתה יעילים להם - ולכן חשוב לפני הכל להבין מהו בכלל דף נחיתה ואיך קמפיין המרות יכול להביא יותר תנועה לעסק או למותג שלכם.
ההמרה היא הפעולה שגורמת לגולשים להפוך מעוד גולשים שצופים באתר ללקוחות פוטנציאלים שמשאירים פרטי התקשרות.

קמפיין המרות ודף נחיתה – למה צריך את זה?

המטרה של דף נחיתה היא לגרום לגולשים להתמקד בשירות או במוצר שאתם מציגים ולהניע אותו לפעולת ביצוע רכישה, או לכל היותר השארת פרטים להתקשרות.
יחד עם זאת, אם הדף לא נבנה כמו שצריך תהיינה טעויות שעלולות לגרום לגולשים לנטוש את הדף ואז נוצר מצב של בזבוז כספים שהושקעו בפרסום.

איך להשיג המרות דרך דף נחיתה
הגיע הזמן להתקדם!

לשיחת ייעוץ חינם שלחו הודעה בוואטסאפ או השאירו פרטים ונחזור בהקדם. מבטיחים.

    דף נחיתה ממיר

    דף נחיתה ממיר שנבנה נכון הוא דף נחיתה מזמין בעיצוב מושלם המתאים לאופי המוצר או השירות שאתם מוכרים. טופס השארת פרטים מדויק, כפתורי רכישה מעוצבים ואפשרות גם להירשם אל רשימות תפוצה.

    האלמנט שהכי חשוב להשקיע בו כמובן הוא המסר והתוכן, אלו מניעים את הגולשים לפעולה. ואותם כותבים קופירייטרים המתמחים בנושאים אלו.

    בניית עמוד נחיתה – איך לבנות נכון?

    בניית עמוד נחיתה באופן נכון מאפשרת לכל בלע מותג ובעל עסק לממש את הפוטנציאל שבו ולהביא יותר תנועה וגולשים המשאירים פרטים, ובסופו של דבר הופכים גם ללקוחות רווחיים.
    הדבר הראשון שעושים עוד לפני שמתחילים לבנות את עמוד הנחיתה הוא להחליט מה הגולש צריך לעשות, והיכן להקליק. חשוב שלא תעבירו את הגולש תהליך ארוך מדי שבסופו של דבר יגרום לו לנטוש את דף הנחיתה.

    אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום ידעו לחשוב כמו הגולשים וגם לדעת ולהבין למה הגולשים מצפים מכם בדף הנחיתה. אופטימיזציה איכותית תתייחס לשיפור של כל האלמנטים להם ישנה מטרה משותפת, והיא לשפר את דף הנחיתה בסופו של דבר.

    לעיצוב יש משקל משמעותי כאן ואפשר בהחלט להפוך אותו לכל דבר שרק תרצו, בהנחה וזה מתאים כמובן למותג שלכם.

    תוכן לדף הנחיתה – יש לו חשיבות רבה

    כל עמוד נחיתה לדוגמא ככל שיהיה מעוצב מואר ומרשים לא יהיה אפקטיבי כל עוד המסרים הכתובים לא יהיו בעלי הנעה לפעולה הגורמת לדף הנחיתה לבצע המרה.

    על התוכן בדף הנחיתה להיות קצר, בעל מסר קולע וכאשר הטקסט בנוי בהיררכיה מתאימה. כותרת ברורה המאפשרת לגולשים להבין בדיוק היכן הם נמצאים. אודות מקוצר ואיכותי המעביר את המסר על החברה, מה החברה מציעה, כיצד המוצר או השירות הולכים לסייע לגולשים ודגש על החוזקות של החברה.

    לסיום, הנעה לפעולה קצרה חדשה וקולעת שבסופו של דבר תגרום לגולשים להפוך מגולשים פוטנציאלים, ללקוחות.

    שני פרמטרים שיביאו לדף נחיתה מוצלח

    • עדויות

    הוכחה חברתית עם עדויות וגם תמונות מאפשרת לגולשים לראות שהמותג שלכם חברתי ופופולרי.

    • יש חשיבות לפרטים הקטנים

    לדף נחיתה יש הצלחה רבה כאשר יש תשומת לב לפרטים הקטנים שיכולים פשוט לגרום לגולשים להישאר ולהפוך ללידים רווחיים. שילוב של מסרים איכותיים חדים ונכונים הגורמים להנעה לפעולה. משולבים עם גרפיקה מושלמת וחוויית משתמש נוחה נגישה ונעימה תביא לאחוזי הצלחה משמעותיים.

    חברה מקצועית המתמחה בתחום תדע לבנות לכם דף נחיתה המותאם אישית למותג שלכם עם תשומת לב מלאה לכל הפרטים הקטנים שיהפכו את הדף להצלחה גבוהה. ללא נטישות, עם חשיפה מרובה ולקהל יעד איכותי על סמך תחומי התעניינות רלוונטיים ומילות מפתח.

    כל שעליכם לעשות הוא לבחור את האנשים המתאימים, ולהמשיך לטפל בלידים החדשים שאתם הולכים ליהנות מהם בזכות דף נחיתה מנצח.

    דרכי יצירת קשר

    הגיע הזמן למנף את העסק שלך!

    אנו מזמינים אותך ליצור קשר ולקבל ייעוץ חינם בכל דרך 
    תמיד אפשר גם להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

      רוצים להתקדם?
      בעידן בו מוציאים מאות אלפי שקלים על פרסומת בטלויזיה או בשלטי חוצות, בלי לדעת באיזה קהל יעד היא תפגע - לא כדאי להפסיד את הפרסומת הטובה והמדויקת ביותר - החיפוש בגוגל!
      אנו ב- Prositive מזמינים אתכם להצטרף להצלחה יחד איתנו.
      בואו לשמוע עוד >
      בא לכם להצטרף לניוזלטר מפוצץ בערך? זה אשכרה בחינם!

        077-4447070
        |
        info@prositive.co.il
        © כל הזכויות שמורות - פרוזיטיב | Prositive
        Prositive Logo White שיווק ובניית אתרים
        smile
        צריכים עזרה?
        linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram דילוג לתוכן