Prositive Logo White שיווק ובניית אתרים

איך לבצע מכירה באינטרנט?

מכירת מוצרים באינטרנט

מכירת מוצרים באינטרנט היא לא תהליך קל כמו שכולם חושבים. מכירה באינטרנט מורכבת ממוצרים רבים, ובעיקר מחוסר בסיסי בהבנת המערכת, או תכנון לא נכון של המכירה.

אם אתם מנסים למכור מוצרים ולא מצליחים לייצר רווחים חשוב לעשות 'איפוס' לתכנית השיווק שלכם ולנסות להבין מה עליכם לעשות אחרת על מנת כן להצליח, ובמאמר הזה בדיוק בנקודות אלו ניגע.

מכירה באינטרנט
הגיע הזמן להתקדם!

לשיחת ייעוץ חינם שלחו הודעה בוואטסאפ או השאירו פרטים ונחזור בהקדם. מבטיחים.

    מכירה באינטרנט – זה עובד

    הצעד הפזיז ביותר שאתם עלולים לעשות הוא להקים חנות אינטרנט לצורך מכירות באינטרנט של מוצר או שירות, אך בלי תכנית שיווק מסודרת או סדרת מהלכים ידועים מראש. הסבירות להצלחת המכירה במצב הזה היא מאד נמוכה, וחשוב לעשות זאת אך ורק עם אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום.

    לרגע שלא תחשבו שאינכם מסוגלים לבד, אנחנו יודעים שאם תגשו, תלמדו את התחום ברמה מקצועית ותשקיעו בהחלט תצליחו. יחד עם זאת, לאנשי מקצוע יש את הניסיון והוותק לסייע לכם ולאפשר לכם את הפריווילגיה להמשיך ולנהל את העסק, בזמן שהמכירות מצליחות.

    כל זאת, לא אומר שאתם לא צריכים להכיר את בסיס התחום ואת הגדרתו. אז רגע לפני שאתר המכירות שלכם עולה אונליין, הנה כמה דברים מהותיים שחשוב שתדעו.

    מהם 3 השלבים העיקריים של מכירה באינטרנט?

    התהליך שכולם רוצים לדעת איך לפצח אותו מורכב למעשה משלושה שלבים מרכזיים שחשוב להכיר אותם כדי לדעת איך להתחיל ולבנות מערך שיווקי נכון:

    • בחירת המוצרים

    כאשר אתם מבצעים מכירות באינטרנט זה לא אומר שכעת זוהי מכירת חיסול ועליכם למכור את כל המוצרים בחנות. חשוב לבחור מוצרים מתאימים על סמך פרמטרים ספציפיים:

    • בדקו לאיזה מוצרים יש ביקוש
    • בחרו מוצרים הקיימים במלאי באופן רציף
    • מכרו מוצרים שהרווח עליהם הוא גבוה

    היות וכל מוצר מצריך ניהול מדויק לפני הפרסום בחנות, חשוב שתנצלו את הזמן ואת המשאבים שלכם באופן חכם ואפקטיבי.

    • הכנת המוצר למכירה

    לאחר שכבר צמצמתם את היקף המוצרים למכירה באתר שלכם למוצרים הפוטנציאליים בלבד תוכלו להשקיע במוצרים הללו את הזמן הטוב ביותר כדי להעלות אותם לאתר באופן מקצועי וברמה גבוהה. חשוב לעשות זאת באמצעות צילום איכותי מותאם גרפית לאתר שלכם, כתיבה של תאור ייחודי וקולע לכל מוצר וכמובן שיוך של המוצרים לקטגוריות המתאימות. אנשי המקצוע המתמחים בתחום גם ידעו להוסיף לכם ערך מתאים לקידום האורגני בהתאם לאופטימיזציה הראשונית שבוצעה.

    • שיווק המוצרים למכירה

    זה הרגע להבין בדיוק למה שיווק הוא כל כך משמעותי וחשוב למכירת המוצר שלכם. שיווק במסגרת אתרי מכירה באינטרנט מתבצעת ביצירה של שיתופי פעולה עם עוד חנויות, ניהול קמפיינים פרסומיים ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש, בניה של קישורים. יצירת תכנים איכותיים ובעלי ערך לגולשים במסגרת קידום אורגני ואף סגירת הסכמים עם אתרים מתווכים. 

    אתרי מכירה באינטרנט לא נבנים ביום אחד, וגם האסטרטגיה השיווקית לא. השקעה של זמן, משאבים, כסף ולא מעט סבלנות בשיתוף עם אנשי המקצוע שבחרתם יכולים להניב תוצאות מקסימליות שתהיינה לשביעות רצון כל הצדדים.

    אם תדעו לשלב גם קידום אורגני מתאים, גם הקמת אתר איכותי וגם בחירת מוצרים נכונה יחד עם קהלי יעד מתאימים, יש לכם נוסחה מנצחת ואפקטיביות לרווחים איכותיים.

    מכירה באינטרנט – לא רק בחנויות אונליין

    לא מעט מכירות באינטרנט מתבצעות גם באמצעות אתרי תדמית בעלי דירוג גבוה להם יש קידום איכותי אורגני או ממומן. בהנחה ואתם מוכרים שירות או מוצר אך לא מעוניינים לבצע מכירה ישירה אלא הפנייה אל מערך טלפוני, חשוב לשים לב למהירות התגובה, לשרות, אדיבות וסבלנות שכן שירות לקוחות ברשת לא שונה משירות לקוחות טלפוני או פרונטלי. הוירטואליות והמציאות כבר מזמן התממשקו לשתי מערכות.

    זוהי אכן עבודה קשה שדורשת לא מעט השקעה, בין אם אתר תדמית, ובין אם אתר מכירות בתור חנות אונליין. אך כאשר אתם מלווים במומחים הטובים ביותר מהצעד הראשון החל מהצד הטכני ועד לצד ההומני, אין שום סיבה שלא תגיעו רחוק.

    דרכי יצירת קשר

    הגיע הזמן למנף את העסק שלך!

    אנו מזמינים אותך ליצור קשר ולקבל ייעוץ חינם בכל דרך 
    תמיד אפשר גם להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

      רוצים להתקדם?
      בעידן בו מוציאים מאות אלפי שקלים על פרסומת בטלויזיה או בשלטי חוצות, בלי לדעת באיזה קהל יעד היא תפגע - לא כדאי להפסיד את הפרסומת הטובה והמדויקת ביותר - החיפוש בגוגל!
      אנו ב- Prositive מזמינים אתכם להצטרף להצלחה יחד איתנו.
      בואו לשמוע עוד >
      בא לכם להצטרף לניוזלטר מפוצץ בערך? זה אשכרה בחינם!

        077-4447070
        |
        info@prositive.co.il
        © כל הזכויות שמורות - פרוזיטיב | Prositive
        Prositive Logo White שיווק ובניית אתרים
        smile
        צריכים עזרה?
        linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram דילוג לתוכן