Prositive Logo White שיווק ובניית אתרים

קידום אתרים לרופאים

קידום אתרים לרופאים - דברים שחשוב לדעת

רופאים הם החלק/המקצוע החשוב ביותר בחברה, מהסיבה הפשוטה שהם דואגים לדבר החשוב ביותר.. הבריאות שלנו. הדרך בה יש לבצע עבודת קידום אתרים לרופאים היא ממש לא אותה הדרך בה יש לקדם אנשי מקצוע אחרים כמו חנויות, רואי חשבון, מוסכניקים וכו’..

על מנת לשמור על תדמיתם המקצועית ועל היושרה שלהם, הרופאים צריכים להיות זהירים ולפקוח עין על כל מילה ופעולה כשהם מקדמים את עצמם באינטרנט. אין מקום לטעות בתהליך קידום בתחום הרפואה, כי לכל טעות יכולות להיות השלכות חמורות גם עבור קידום האתר וגם על המטופלים, הן מבחינת גוגל והן מבחינת בריאות הקורא והגולש. רופאים צריכים להיות זהירים מאוד בשיווק ובמיתוג שלהם. הם צריכים לוודא שהם לא מפרים שום קודים אתיים או חוקים. הם גם צריכים לוודא שהם מקדמים את עצמם בצורה הנכונה ולא נוגדים שום הנחיות.

קידום אתרים לרופאים
פרוזיטיב מציעה חבילות מותאמות לעורכי דין הכוללות קידום, תפעול ועוד..

תנו לנו להוביל גם אתכם להצלחה! אנו זמינים בוואטסאפ או שפשוט השאירו לנו פרטים ונחזור בהקדם. מבטיחים!

    תוכן באתרי רפואה

    התוכן לאתר צריך להיות מדויק, אינפורמטיבי ומרתק עבור הקהל. רצוי גם לתת דגש על כך שהתוכן יהיה כתוב בצורה קלילה לקריאה ובשפה יותר “עממית” מאשר השפה הרפואית. דאגו שהתוכן יהיה עדכני, מדויק וכתוב כמו שהייתם מסבירים למכר או חבר, שאינו מבין בתחום הרפואה ואינו מכיר את כל המילים ה”קשות” או הלטיניות בהם משתמשים בתחום הרפואה.

    האתרים הטובים ביותר בקידום תחום הרפואה הם כאלה שיש להם מידע מדויק על הרופא והפרקטיקה שלו בנוסף לכך שיש חותמת רופא על המאמרים, המלצות, מידע מקצועי ועוד..

    אתרים לרופאים - מעלים את מפלס האמינות

    אתר מקצועי ומקודם לרופאים מראה על מקצועיות ואמינות. זוהי נקודת מגע מרכזית למטופלים, למשפחותיהם ולאנשים אחרים שרוצים לדעת יותר על השירותים שהרופא מציע וזה לא משנה אם אתה רופא תעסוקתי, רופא שיניים לילדים או מתמחה ברפואה סינית.

    האתר צריך להיות קל לניווט וצריך להיות קל למצוא את המידע הדרוש למבקרים והגולשים בו. באתר צריך להיות גם בלוג או “סקשן” של מידע מקצועי ועדכני עם תוכן רלוונטי שיכול לעזור למבקרים להבין כיצד עבודת הרופא יכולה לשפר את בריאותם.

    נוכחות ברשת בתחום הרפואה

    רופאים צריכים לדאוג לשמור על נוכחות מקוונת חזקה על מנת להישאר תחרותיים.

    אנו חיים בעולם חדש שבו נוכחות מקוונת חיונית להצלחה. האינטרנט הפך למקור העיקרי עבור כל אחד ואחד, ואף לאנשים הרוצים לבצע מחקר רפואי, לברר אודות מידע בריאותי ואפילו לחפש הפניות לרופאים. אנשים בימינו משתמשים גם בשירותי האינטרנט כדי להישאר מחוברים לספקי שירותי הבריאות שלהם ולעקוב אחר הטיפול שלהם לאורך זמן. בסביבה הדיגיטלית הזו, רופאים המזניחים את הנוכחות המקוונת שלהם עלולים להחמיץ הזדמנויות להפניות מטופלים וליצירת לידים וקבלת פציינטים חדשים.

    מה זה E-A-T ואיך זה קשור?

    ראשי התיבות של E-A-T הן Expertise, Authoritative, Trustworthy. זהו עיקרון שיווקי חשוב וקו מנחה שעל המשווקים להכיר ולהתמקד בו.

    אתר אינטרנט לרופא צריך להיות אמין מכיוון שהלקוחות הם לא סתם לקוחות, אלא בני אדם המתעניינים בבריאות וצריכים להרגיש בטוחים בתוכן בו הרופא פרסם והמידע אשר חלק עם הקורא.

    וכאן אנו מתקשרים לנושא הבא…

    מה זה YMYL?

    המושג YMYL הוא ראשי התיבות של “Your Money Your Life” - או בעברית "הכסף שלך או החיים שלך". גוגל מתייחסת ברצינות רבה למושגים אלו עבור דירוג החיפוש שלה ואיכותו. זהו נושא שיש לתת עליו את הדעת כאשר מדברים על אתרים לרופאים במיוחד, אשר צריכים להתייחס אליו כשהם בונים את האתר שלהם או מקדמים אותו ברשת.

    מבלי להרחיב יותר מדי, הדגשים בגדול הם:

    • חובה שתוכן העמוד יהיה רלוונטי ויתן מענה איכותי והגיוני לחיפוש של המשתמש.
    • חל איסור שהתוכן יהיה מועתק ממקורות או אתרים אחרים, והוא צריך להיות מקורי.
    • יש לשים דגש על כתיבת תוכן בצורה מיטבית, הכתוב בצורה נכונה ללא שגיאות, מובן היטב ובקלות.
    • חל איסור על פרסום או כתיבת תוכן המכיל מידע שקרי, כוזב או מסוכן.
    דרכי יצירת קשר

    הגיע הזמן למנף את העסק שלך!

    אנו מזמינים אותך ליצור קשר ולקבל ייעוץ חינם בכל דרך 
    תמיד אפשר גם להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

      רוצים להתקדם?
      בעידן בו מוציאים מאות אלפי שקלים על פרסומת בטלויזיה או בשלטי חוצות, בלי לדעת באיזה קהל יעד היא תפגע - לא כדאי להפסיד את הפרסומת הטובה והמדויקת ביותר - החיפוש בגוגל!
      אנו ב- Prositive מזמינים אתכם להצטרף להצלחה יחד איתנו.
      בואו לשמוע עוד >
      בא לכם להצטרף לניוזלטר מפוצץ בערך? זה אשכרה בחינם!

        077-4447070
        |
        info@prositive.co.il
        © כל הזכויות שמורות - פרוזיטיב | Prositive
        Prositive Logo White שיווק ובניית אתרים
        smile
        צריכים עזרה?
        linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram דילוג לתוכן