רוצים להגדיל את החשיפה לעסק שלכם? לקבל עוד ועוד לקוחות חדשים? פרסום בפייסבוק הוא הצעד הבא. בשל היותה אחת מהרשתות החברתיות המובילות, קמפיין פרסום טוב בפייסבוק וניהול נכון יכולים לייצר לכם לידים איכותיים שיובילו לקהל לקוחות חדש ולהתפתחות עסקית מדהימה.
בים של אפשרויות שיווק, פרסום בפייסבוק נחשב איכותי בזכות המגוון האדיר של אפשרויות הפרסום בו והיכולת לבחור מיהו הקהל שייחשף לעסק ומתי. אחת השאלות שעולות בהקשר הזה היא האם כדי לקדם את העסק נדרש פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם או שניתן להתמקד רק בפרסום בפייסבוק.
התשובה לשאלה זו תלויה בסוג השירות או המוצר, כמו גם בתקציב שתרצו להשקיע. מדובר בשתי פלטפורמות משמעותיות שלכל אחת יש את החוזקות שלה ועל כן, ההחלטה היכן לפרסם צריכה להיות חלק מהאסטרטגיה השיווקית הכוללת ולהתקבל יחד עם צוות הקמפיין.
כל מי שנמצא בפייסבוק נחשף לכמויות עצומות של גירויים בכל רגע. כדי לתפוס את תשומת ליבו של הלקוח שאתם רוצים, המסר שלכם חייב לקלוע בול למטרה. לצורך כך, אתם זקוקים לבעל מקצוע מנוסה שיבנה את הקמפיין הפרסומי הנכון והמדויק ביותר.
השלב הראשון הוא ביצוע מחקר על קהל היעד של בית העסק ומהו המסר שאתם רוצים להעביר לו. לאחר מכן, בניית אסטרטגיית השיווק המתאימה וכתיבת תכנים שיעניינו את הלקוחות ויתנו להם את הערך שהם מחפשים. כשהקמפיין מוכן, עולים לאוויר ודואגים לניהול צמוד של הקמפיין תוך יישום מהלכי אופטימיזציה היכן שנדרש כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר בכל זמן נתון.
פרסום בפייסבוק כרוך בעלויות המורכבות משני פרמטרים עיקריים. התשלום לפייסבוק והתשלום לחברה אשר תבנה ותנהל לכם את הקמפיין. פייסבוק תגבה מכם תשלום בהתאם לסוג העסק ולסוג קהל היעד שלכם. כך למשל ככל שיש תחרות גדולה יותר בתחום שלכם וככל שסוג הלקוחות אליהם אתם רוצים להיחשף מצומצם יותר, כך המחיר שתגבה פייסבוק יהיה גבוה יותר.
העלות השנייה היא לבעל המקצוע אליו תפנו לצורך יצירת הקמפיין: המודעות, הפוסטים וניהול הקמפיין לאורך הדרך. נכון, שיווק בפייסבוק כרוך בהוצאה אולם מדובר בפלטפורמה עם פוטנציאל כלכלי עצום. לכן עם בעלי המקצוע הנכונים לצידכם, התוצאות לא יאחרו להגיע וההשקעה תהיה משתלמת מאוד.
רגע! כבר הולכים?
תחשבו על זה: לא תרצו לדעת איך לגרום לעסק שלכם לזנק?
מקבלים עכשיו שיחת ייעוץ ח-י-נ-ם!
אז מה יש לך להפסיד?