את השאלה "למה אני צריך קידום ממומן בגוגל אם אני כבר עושה קידום אורגני" שואלים עסקים שלא לגמרי מצליחים להבין את ההבדל בין שתי השיטות המרכזיות כיום לקידום אתר באינטרנט. התשובה במשפט אחד היא שפשוט מדובר על מענה שונה שמספקת כל שיטת קידום.
קידום ממומן בגוגל הינו קידום העסק באמצעות קמפיין בתשלום לגוגל עצמה על מנת שיופיע בתוצאות הראשונות במנועי החיפוש של גוגל. בשונה מקידום אורגני שהיתרון שלו נמצא בעל-זמניות הפרסום, קידום ממומן מתאים במיוחד לפרסומים זמניים, כאלה שרלוונטיים לנקודת זמן מסוימת או לצורך דחיפה משמעותית של מוצר או שירות. הוא צריך להיות ממוקד, חד וקולע.
לקידום ממומן בגוגל מספר מטרות והן משתנות מעסק לעסק. כל עסק צריך להגדיר מראש מה בדיוק הוא מצפה או רוצה לקדם באמצעות קמפיין קידום. המטרות המרכזיות הן:
בעבר עסק שרצה פרסום פנה לחברת פרסום שהוציאה מודעות לעיתון, לרדיו ולטלוויזיה מבלי שהוא נדרש להתעסק ברזולוציה של כמה איך ולמה או להבין בפרסום. פתאום היום, בעידן הדיגיטלי, הוא צריך להיות ידען פלוס בנושאי קידום אתרים כדי להבין לאן הכסף שלו הולך ולהחליט מה הכי משתלם לו – דבר שחוץ מזה שהוא מעצבן, הוא גם גוזל זמן על חשבון פעילות שבעל העסק רוצה לקדם בתוך העסק. אנו ב-Prositive יכולים להבטיח לכם שאיתנו, לא תצטרכו להיות ידענים פלוס בקידום אתרים ממומן או לא ממומן, אתם תתעסקו במה שאתם טובים בו ואנו נתעסק במה שאנו טובים בו - תוצאות מנצחות לעסק שלכם באמצעות קידום בגוגל.
אולי יעניין אותך גם..
רגע! כבר הולכים?
תחשבו על זה: לא תרצו לדעת איך לגרום לעסק שלכם לזנק?
מקבלים עכשיו שיחת ייעוץ ח-י-נ-ם!
אז מה יש לך להפסיד?