בניית אתר בין אם חדש ובין אם שדרוג אתר קיים הוא צעד מאד חכם והגיוני בעידן המתקדם של היום. אתרי אינטרנט כיום הם ללא ספק כרטיס הביקור היחידי שיוצר את הרושם הראשוני של קהל היעד שלכם והלקוחות הפוטנציאליים. בגלל שכך הדבר, יש לדאוג שהאתר יהיה מרשים ככל שניתן ובעל חוויית משתמש איכותית בכל אופן, גם גרפי וגם ברמה הפונקציונלית. בדיוק לשם כך יש לשכור חברת בניית אתרים המתמחה גם בבניית האתר וגם בתחום של קידום אתרים להבאת האתר אל העיניים הנכונות.
המציאות הדיגיטלית שלנו בעידן הדינמי של היום מביאה לכך שכל עסק, מכל סוג ומכל מותג צריך אתר אינטרנט איכותי. בין כה וכה תקופת הקורונה חיזקה את הסיטואציה הזאת והביאה גם מותגים קטנים לעבודה היברידית ושדרוג היכולות הדיגיטליות שלהם.
למעשה, המסר הכי ברור הוא שכל בית עסק שרוצה להישאר רלוונטי ולהמשיך להתפתח ולצמוח חייב שתהיה לו נוכחות אינטרנטית, ורק אתר אינטרנט זה לא מספיק. צריך גם קידום אתרים איכותי, צריך שתהיה חוויית משתמש טובה וממוקדת וצריך אנשי מקצוע איכותיים וברמה גבוהה שילוו את בעלי המותג.
ככל שבעלי המותג הם מוכשרים, חשוב שהם ימשיכו להתעסק בניהול המותג בזמן שאנשי המקצוע ידאגו לנוכחות ברשתות חברתיות, לנוכחות אינטרנטית מבחינת SEO וכמובן לתחזוקה אתר ברמה גבוהה ושוטפת. כמו שכבר ציינו, כל אלו הם חלק בלתי נפרד מפעילות מותג מיטבית המביאה לתוצאות אפקטיביות ותפוקת עבודה גבוהה.
זה לא סוד, בניית אתר אינטרנט חייבת להיות מותאמת ברמה האישית גם למותג, וגם לקהל היעד. ולכן חשוב שתתאימו את מרכז הפעילות שלכם על סמך פרמטרים מאד ספציפיים שיאובחנו על ידי אנשי המקצוע. אך עוד לפני כן, יש כמה דברים שחשוב שתדעו על איך ליצור אתר אפקטיבי שבאמת יביא לכם חשיפה, נוכחות, ורווחים:
אתר מוצלח הוא אתר לו עיצוב קלאסי ואלגנטי לצד שפה אחידה ברמת המיתוג. עברו על אתרים אחרים, קבלו השראה, נסו לראות מה מניע אתכם ומה גורם לכם לפעול באתר מסוים. כיום לא מעט מעצבים גרפיים ואנשי UI UX עובדים על סמך תבניות להן מגוון של כלים ליצור עיצובים נהדרים המשתלבים עם שפת מיתוג המותאמת אישית. בעידן הטכנולוגי של היום אפשר לעשות כמעט הכל, להתאים תמונות גרפיות לטקסטים, לדאוג לגופנים קריאים ונוחים ולהביא לחוויית משתמש שתביא את הגולשים לעשות בדיוק מה שהם צריכים באתר שלכם. כל שעליכם לעשות הוא לבחור את האנשים הנכונים ולדעת מה לבקש, או להקשיב להמלצות וההנחיות במידה ואינכם יודעים מה לבקש.
תהליך זה הוא הבסיס עבור קידום אתרים בגוגל איכותי ברמה האורגנית. כך אתם מתמקדים על מילות מפתח ספציפיות שהותאמו לכם, משתמשים בכותרות ובתגי כותרות ותגי מטא על מנת לקדם את האתר שלכם אפילו גבוה יותר בגוגל ומתאימים כתיבה של תכנים באופן מדויק לצד בניה של קישורים איכותיים. זוהי עוד דרך טובה להביא את האתר לחשיפה גבוהה ואת המותג לנוכחות חזקה ברשת.
זה מאד ברור שכיום רוב האוכלוסייה גולשת לאתרי האינטרנט מהטלפונים החכמים, או מהטאבלטים. ישנם גם רבים שגולשים מדסקטופ וממחשבים נייחים ומחשבים ניידים, אך רוב האוכלוסייה בעיקר עושה את הפעולות הללו דרך הטלפונים החכמים או הטאבלטים. ולכן, בין אם אתם חנות וירטואלית ובין אם אתם אתר אינפורמטיבי חשוב שתקפידו על רספונסיביות רלוונטית וחוויית משתמש לכל מסך ומסך. יש לכך חשיבות רבה לנוכחות שלכם ברשת, ולאחוזי הנטישה כמובן.
שפת המותג שלכם אכן חייבת להיות שיווקית ומותאמת למותג. יחד עם זאת, דאגו שהשפה בה אתם משתמשים באתר גם הגרפית וגם הטקסטואלית תהיה קריאה, ברורה, לא הולכת סחור סחור אלא ישירה וכמובן בגובה העיניים. לשם כך בדיוק עליכם לבחון מיהו קהל היעד שלכם ומהם הצרכים שלו. ולהתאים את עצמכם אל קהל היעד, המוצר שלכם או השירות שלכם. אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום ידעו לעשות זאת בין אם באמצעות קידום אתרים אורגני ובין אם באמצעות אופטימיזציה מלאה לאתר עצמו.
לתוכן שלכם יש משמעות וערך, גם אם אתם מספקים תוכן עבור SEO חשוב שהוא יהיה קריא, איכותי וברמה טובה. כאשר אתם מעניקים לקהל היעד שלכם ערך איכותי, אתם לא רק עולים בנוכחות ברשת כי גוגל אוהב תכנים איכותיים ואותנטיים, אתם עולים גם בערך הערכי מול הלקוחות הפוטנציאלים, ולכך אין מחיר.
אם לרגע נחזור לui ux נציין שוב שחשוב שיהיה אתר קל לניווט. אתרים שקל לנווט בהם הם אתרים שאין בהם אחוזי נטישה גבוהים. כל חברת קידום אתרים יודעת שאתר שיש לו אחוזי נטישה נמוכים הוא אתר שקל יותר לקדם אותו. מהרגע שהגולשים שלכם ידעו איך לנווט באתר שלכם בקלות, הם באמת יגיעו למקום אליו אתם רוצים שהם יגיעו.
כל מותג חייב אתר אינטרנט איכותי. קידום אתרים באינטרנט הוא חלק מהותי ומרכזי ליצירת בסיס לאתר שבאמת תהיה לו נוכחות אמיתית ברשת. כיום ישנן כל כך הרבה דרכים להביא אתר לחשיפה, אך חשוב שתבצעו זאת עם אנשי מקצוע בלבד.
חברה מקצועית לה יכולות טכנולוגיות גבוהות, מקצועיות ברמה מעבר לסטנדרט ושירות מכיל, סבלני ואדיב תדע ללוות אתכם מהרגע הראשון ועד לרגע שבו כבר תצטרכו אך ורק לבצע תחזוקה לשמירת תוצאות. אתם תוכלו להמשיך ולנהל את העסק, בזמן שהלידים וקהל היעד החדש יגיעו והמותג יקבל חשיפה מרעננת ואיכותית.
אולי יעניין אותך גם..
רגע! כבר הולכים?
תחשבו על זה: לא תרצו לדעת איך לגרום לעסק שלכם לזנק?
מקבלים עכשיו שיחת ייעוץ ח-י-נ-ם!
אז מה יש לך להפסיד?