מאז ומתמיד קידום אתרים היה נושא שכולם, כולל כולם רוצים לדעת איך לפצח אותו. ואם אתם בעלי עסק או מותג שמעוניינים לנסות ולפצח את הנושא לבד, ללא ספק אפשר לעשות זאת. ישנם מותגים השוכרים את שירותיהם של אנשי מקצוע לשם כך, וישנם מותגים המנסים לבד. למי שמבקש לנסות לבד יש כמה וכמה טיפים לקידום אתר שיכולים לסייע לכם להתחיל קידום חלק.
קידום אתרים הוא לא נושא שאפשר ללמוד על רגל אחת, אלא מקצוע שלם שאנשים, חברות ועסקים עוסקים בו במשרה מלאה. יחד עם זאת, כן אפשר ללמוד אותו / לקרוא עליו מעט על מנת לבצע קידום התחלתי או להבין את תהליך הקידום על רגל אחת ומשם לראות מה הכיוון, במה תרצו להשקיע, האם אתם מסתדרים או זקוקים לאנשי מקצוע נוספים לתחזוקה ועוד..
מילות מפתח הן למעשה ביטויים או מילים שהגולשים מחפשים באמצעותם מידע ושירות. חקר מילות המפתח הוא הצעד הראשון בתהליך של קידום אתר וזהו הטיפ הכי משמעותי מבין טיפים לקידום אורגני היות ואלו הם הביטויים שבאמת מקשרים בין המידע שקהל היעד שלכם מחפש, לבין האתר שלכם. לכן חשוב לקדם את דפי האתר אורגנית באמצעות מילות מפתח רלוונטיות אותן מוצאים בחקר מילות מפתח ייסודי. לצעד זה אפשר להשתמש בכלי מילות המפתח של גוגל, או כן לשכור שירות של איש מקצוע לשם כך, או התייעצות.
התוכן הוא המלך של קידום האתרים. כשמדברים על טיפים לקידום אתרים מדברים על תוכן איכותי, מכוון, שיווקי וברמה גבוהה שמופץ גם בתוך האתר עצמו, וגם באתרים ייעודיים לכך על מנת שאפשר יהיה לכוון את קהל היעד ישירות אל הדפים או אל האתר שאתם מבקשים לקדם. יש לשים לב שעבור תוכן לSEO יש חוקים ספציפיים שגוגל לא מוותר עליהם. ולכן, אנשי המקצוע מכירים היטב את המבנה. כשאתם ניגשים לכתוב תוכן עבור קידום אתרים אורגני יש או לקרוא היטב כיצד לקרוא אותו, או להזמין תוכן במיוחד עבור קידום אתרים.
גוגל מבצע סריקה של הרשת היטב באמצעות תכנות ייעודיות הסורקות דף דף ברשת. המעבר בין הדפים הללו מתבצע באמצעות קישורים ספציפיים ביניהם. קישורים חיצוניים ופנימיים במקרה זה הם אלו המבצעים מעבר איכותי, והם למעשה הבסיס הטוב ביותר לפעילות מנועי החיפוש ועל כן חשוב לבנות אותם נכון. (לדוגמה "כרטיס ביקור דיגיטלי" זהו קישור פנימי המוביל לעמוד הקשור לטקסט האנקור שלנו)
גוגל מצפה לקבל כמות קישורים קבועה. כאשר אתם בונים קישורים, חשוב שלא לנסות לרמות את גוגל. אם האתר שלכם קיים כבר המון זמן באוויר אך ללא קישורים ולפתע יקבל מאות קישורים, דבר זה יסמן אתכם אצל גוגל וברגע שזה יקרה, יהיה מאד קשה להחזיר את האמון במנוע החיפוש הגדול בעולם. התייעצו עם המומחים, ואם יש צורך שכרו את שירותיהם. במקרה הזה אסור לטעות.
כתובת URL ידידותית היא כתובת שמנועי החיפוש והגולשים יכולים לקרוא אותה באופן נוח וקל. אפשר לכתוב אותה בכל שפה ויש לה חשיבות רבה לקידום איכותי. הכתובת מחזקת את זהות הדף, ומשפרת את הופעתו במנועי החיפוש בכלל, ובגוגל בפרט וכבר הבנו עד כמה חשוב שנמצא חן בעיני גוגל.
העובדה שיש לכם אתר באוויר בהחלט מרגשת, העובדה שאתם מקדמים אותו גם כמובן. אך לא מספיק שיהיה לכם אתר שמקודם היטב. חשוב שהוא גם יתופעל כראוי. תפעול נכון הוא יצירת חוויית משתמש איכותית, ולדאוג לכך גם שמהירות האתר תהיה טובה ואיכותית.
ראשית, מהירות אתר תקבע את אחוזי הנטישה, ברגע שאחוזי הנטישה נמוכים גוגל יסרקו את האתר יותר באפקטיביות כי לאחוזי הנטישה ומהירות האתר יש משמעות גבוהה מאד לקידום האורגני. מעבר לכך, חוויית משתמש איכותית תגרום לכך שהגולשים שמגיעים לאתר שלכם ישארו, מה שיגרום לו לחשיפה גבוהה יותר וכך לקידום איכותי יותר.
קידום אתר איכותי יביא לכך שתהיה לכם חשיפה גבוהה, שתביא בסופו של דבר ללידים איכותיים. האתר שלכם הוא מנוע הלידים הגדול ביותר שלכם, הנכס הכי גדול שיש למותג. טפחו אותו נכון והוא יהיה הבסיס להצלחה ולתוצאות הטובות ביותר.
אולי יעניין אותך גם..
רגע! כבר הולכים?
תחשבו על זה: לא תרצו לדעת איך לגרום לעסק שלכם לזנק?
מקבלים עכשיו שיחת ייעוץ ח-י-נ-ם!
אז מה יש לך להפסיד?