יש מאות בתי עסק עם עובדים טובים ומסורים שמספקים שירות מצוין או מוצר איכותי, אולם ההכנסות לא ממריאות, קהל הלקוחות דל ונראה שמשהו לא עובד, והתנועה לא מגיעה.
אם זה קורה גם לכם יתכן ומדובר באופן שבו אתם מציגים את העסק. כל עסק רוצה לגדול, להרוויח ולשגשג, ואין מתסכל יותר מלגלות שזה לא קורה - כאן אנחנו נכנסים לתמונה.
הצוות שלנו ב-Prositive מתמחה בדיוק במה שאתם צריכים - בניית אתר תדמיתי שמביא תוצאות! אנו נשמח להדביק עבורכם את הפער ולהפוך אתכם למותג או עסק מקצועי עם אתר דינמי וחיובי.
בעולם השיווק והפרסום הדיגיטלי חייבים בעלי העסקים להשקיע בתדמית העסק שלהם ברשת האינטרנט משום ששם הכל קורה. הקמת אתר תדמית מעוצב הכולל מספר דפי תוכן דורש כישורי כתיבה גבוהים, דקדקנות בבחירת המילים המדויקות, כניסה לראש של הגולש, ניסיון מקצועי בבניית אתרים, ניסיון יצירתי בעיצוב, הכרות עולם הדיגיטל, השיווק והפרסום, זיהוי מגמות ועוד..
לרוב, אתר תדמית כולל מספר דפים:
דף הבית הוא דלת הכניסה לאתר שבו הגולשים פוגשים לראשונה את העסק. בדף זה כותבים על הצורך או הבעיה של הלקוח/גולש פוטנציאלי ומה הפתרון שלכם, מה אתם מוכרים או איזה שירות אתם נותנים. חשוב שהמסר יהיה שיווקי, ענייני, מלהיב ומסקרן כך שהגולש ירצה להישאר ולא יעשה אחורה פנה.
דף אודות הוא פרופיל העסק. בדף זה מתקיימת הכרות מעמיקה יותר של הגולש עם העסק, מי עומד מאחורי המוצר או השירות. המסר בדף זה חייב לשדר אמינות ומקצועיות, לתת לגולש תחושה שהוא מכיר אתכם ויכול לסמוך עליכם.
דף שירותים או מוצרים מציג לגולש את המוצרים או השירותים שלכם בצורה אטרקטיבית, אסתטית ומושכת את העין, כך שתדבר אל הגולש ותזכיר לו שזה בדיוק מה שהוא מחפש. המסר צריך לתת לגולש תחושה שקלעתם בול לצורך שלו ושהוא מצא את מה שהוא חיפש.
בלוג הוא סל פינוקים לגולש. דבבלוג חשוב לספק לגולש מאמרים מקצועיים ואחרים, שיש בהם מידע בעל ערך עבורו, שיכולים לדייק את הצורך שלו, להפתיע אותו במידע חדש, לספק לו מדריכים שונים ועוד.
יצירת קשר, שירות ותמיכה הוא הטפיחה על השכם. אתם אומרים לגולש אנחנו כאן. יש לנו כל מה שאתה צריך ונעשה הכל כדי לסייע לך – דפים אלה נועדו לקלוט את הגולש החדש באדיבות, לעזור לו להסתדר באתר, ולהנגיש לו את השירותים של העסק.
עסק שמוכר שירות כמו בניית אתר לעורך דין, רופא, מוסכים, חנויות ובעלי מקצועות חופשיים בכלל.
עסק שמוכר מוצר כמו חנות און-ליין, או חנות און-ליין שיש לה גם חנות פיזית או מחסן כמו רשתות מזנון וכדומה.
אנשים פרטיים כמו משפיעני רשת, מפורסמים למיניהם שמעוניינים בעוד חשיפה או פרסום ואפילו אנשים שיש להם אמירה ורוצים להשמיע אותה.
עמותות וארגונים פרטיים וציבוריים שמספקים מידע ועוסקים בפעילות ציבורית וולונטרית או אחרת.
אנו בפרוזיטיב חתומים על תוצאות של אתרי תדמית רבים ברשת, עובדים עבורכם (ולא עליכם), בלי טריקים ובלי שטיקים.
אם תשאלו אותנו, לצורך בניית אתרים וורדפרס היא המערכת הטובה והאיכותית ביותר, מה גם שהיא מתאימה מאוד לקידום אתרים שזה חלק לא פחות חשוב מבניית האתר.
באמצעות תהליך עבודה שיטתי ואפקטיבי אנו קוטפים עבורכם הצלחות. לצורך בניית אתר תדמית לעסק או בחינת האתר הקיים, נשמח לקיים אתכם פגישת אפיון להבין ולהגדיר מה המטרות שאתם רוצים להשיג, מי קהל היעד והצורך שלו ומה המענה שאתם מציעים. על בסיס מידע זה ועוד נבנה תוכנית עבודה שבסופה יהיה לכם אתר תדמית מנצח.
אולי יעניין אותך גם..
רגע! כבר הולכים?
תחשבו על זה: לא תרצו לדעת איך לגרום לעסק שלכם לזנק?
מקבלים עכשיו שיחת ייעוץ ח-י-נ-ם!
אז מה יש לך להפסיד?